Volg me, dan zie je allerlei meldingen op je scherm van mij!! Dan hoef je dus niet te wachten enzo, want ik schrijf het op in conversaties😘😘😘Linaya:.
Ik schrik wakker op de bank en rek me in een keer uit. Ik kijk of Savannah hier ergens is, maar zie haar niet. Ik loop naar de keuken en zie haar niet. Ik ga weer naar de woonkamer en zie haar de woonkamer in lopen. Wouw, we hebben elkaar misgelopen net, haha!! Ik loop naar haar toe en geef der een knuffel. "Salam Sava, alles goed. Heb je lekker geslapen op de bank?" Vroeg ik verbaasd. Aangezien zei mijn bank de 'lekkerste' vind. "Heerlijk!! Ik kan niet wachten tot we weer gaan slapen!!" Roept ze enthousiast uit. We lachen dan allebei heel hard. We kennen elkaars momentjes. We lopen naar de keuken, ik pak wat eieren, Sava is opzoek naar donuts. Dat doet ze altijd als ze hier is. Dan moet ik altijd stuk!! Elke keer voordat ze komt, haal ik duizenden lekkere dingen. Die we al van kleins af aan lekker vonden. Zoals: donuts, chocolade, muffins, cupcakes, taart!! Dus je weet wat er gaat gebeuren. Sava gaat met buikpijn naar huis, we gaan alles opeten wat ik gehaald heb. Het is 6 uur in de ochtend. We hebben vandaag namelijk weer werk. Onze collega's hebben Sava nog nooit met een hoofddoek gezien, dus dat word ook een beetje spannend. Ik ga Jouad weer zien, dan kunnen we wat meer bespreken over onze verloving!! Dus drukke agenda. Owh en Karim en Sava gaan ook afspreken na werk, de bruiloft!! Ze bespreken het nu al. Ze wou het ook snel houden, in 3/4 maanden ofzo. Wens haar geluk. Mijn kleine meid groeit ook zo snel. We kennen elkaar sinds de basisschool. Toen was zij in groep 6 naar een andere school gegaan. Zij haalde vwo, ik haalde vwo. We zaten in dezelfde klas, herkende elkaar en waren beste vriendinnen, tot de dag van nu!! Nu zijn we wel 5 keer in de week bij elkaar. Sava spaart voor haar rijbewijs lessen. Maar ik ga haar een cadeau geven. Ik heb namelijk alles geregeld. Omdat ik Sava zo goed ken, lijkt het wel alsof ik der moeder was tegenover die vrouw. Ik heb betaald, nu ga ik in de kantine het tegen haar zeggen. Ze mag 18-01-2017 al beginnen. Over 4 dagen. Ze gaat zo blij worden, althans dat hoop ik. Zij heeft al 2000 euro, gespaard. Maar nu ik haar rijbewijs al heb betaald, kan zij met haar 2000 euro iets anders kopen. Ik hoop zo dat ze blij wordt. Zij is zo'n meisje die daar boos om kan worden. Het klinkt best raar, maar zo is ze nou eenmaal. Ze wou altijd al een iPhone 6, maar kon ze niet betalen. Nu kan ze dat betalen en nog veel meer!! Ik ben super benieuwd naar haar reactie!! Hoe zal ze hierop reageren? Emotioneel of super blij? Ik heb geen idee, maar ik weet wel zeker dat ze het leuk gaat vinden.Savannah:.
Ik ben er zo klaar voor om de rijbewijs lessen te starten. Eindelijk heb ik €2000 gespaard!! Eindelijk iets wat ik zelf kan regelen, eindelijk maak en grote keuze voor mezelf. Sommige van jullie kunnen misschien wel denken van, je overdrijft, trouwen is pas een grote stap!! Diegene hebben wel gelijk, maar iedereen denkt anders. Trouwens over trouwen gesproken, Karim en ik hebben al super veel geregeld voor onze trouwfeest. We hebben de zaal die we wilden hebben we gevonden, al betaald. We hebben alle uitnodigingen ook al gemaakt. We moeten ze alleen nog naar iedereen sturen. Maar dat doen we echt later, niet dat we iedereen hebben uitgenodigd wanneer de zaal nog niet eens helemaal klaar is. Het wordt een grote feest, met iets van 100-200 mensen die komen. We hebben al de hoeveelheid tafels geplaatst, ongeveer dan. Karim en ik zijn super enthousiast. Over 1 maand of 3 is het trouwfeest. We hebben nog redelijk veel te doen. Zoals de kleine details plaatsen, een fotograaf regelen, ook nog een DJ groep, enzovoort. Dus dat kost wel 1 maand of 2. Linaya heeft me veel gesteund en geholpen. Ik ben haar niet normaal dankbaar!! Zij stond al naast mij vanaf dag 1. Ik ben Allah zo dankbaar dat hij ons in elkaars leven heeft gegooid. Linaya en Jouad moeten nog verloven. Dat is over...... 1 WEEK!! Ik gun hun echt veel geluk en vele jaren samen. In'Sha'Allah zal ook alles goed komen met der moeder. M'n moeder en die van Lina zijn ook al beste vriendinnen sinds ongeveer hun 10de, tot de dag van nu. Ik ga denk ik vandaag naar Linaya, ze had ge-appt dat ze een verassing voor me had. Daar heb ik dus supeeeer veel zin in...Linaya:.
Owh ja, ik had haar nog ge-appt dat ze zou moeten komen voor een leuke verassing voor haar. Ik ben echt nerveus hoe ze zou reageren! Dat zien we allemaal wel over 1 uur of 2. Over 1 week is mijn verloving!! Mijn moeder kan er niet bij zijn, mijn vader ook niet!!! Mijn vader heeft een belangrijke afspraak, om te kijken of er niets beschadigd is, dicht bij zijn hoofd. Dat duurt wel maar 1 uur of 2, maar hij moet wel heel de dag rusten. Bij een verlovingsfeest lukt dat waarschijnlijk niet echt hè. Mijn moeder ben ik nog een aantal keren gaan opzoeken. Jouad heeft mijn moeder en vader nooit gezien!! Maar alsnog was Jouad een hele goede vriend wanneer ik hem bij me nodig had.Lieve lezers, het spijt me dat ik echt laaaang niets meer heb gepost. Niet eens alleen van deze boek maar alle boeken die ik heb. Ik wil me excuseren, het liefst echt in jullie gezicht.
Ik heb echt mijn best gedaan om tijdens de Cito-toets te schrijven. Helaas komt er binnenkort over 1 a 2 weken de eindtoets. Dus rond die tijd schrijf ik ook wat minder delen. Ik probeer wel weer de lijn op te pakken en weer veel delen te schrijven!!
JE LEEST
My life is a mess
RomanceLinaya, 20 jaar. Dood normaal meisje, tot ze wist met wie ze zou trouwen. Ze vindt het zo raar dat ze het nooit door had. Maar nu ze het grote fout van haar leven eenmaal door heeft, Heeft ze echt veel spijt waarmee ze is begonnen. Hoe zal haar toe...