Jouad:.
Ik loop door de gangen in de ziekenhuis. Ineens komt Hakim met zijn telefoon aanlopen. Speelt deze boy Pokemon go? 'Ewa, wat doe jij hier?' Hij kijkt op en groet mij. 'Ewa, ik zocht jou. Ik moet je iets zeggen. Ik heb gehoord dat Inaya vreemd gaat. Ik heb het zelfs ook zelf gezien. Ze heeft met iemand anders en ze gaat naar lounge alles!!' Ik keek hem vol met ongeloof aan. Trouwens Hakim is een oude vriend van me. Ik ben er ook achter gekomen dat Hakim de neefje is van Karim, toevallig. Hakim heeft ook een broertje, Hamza. Savannah was bijna verloofd met Hamza, maar die boy is echt gek in zijn hoofd. Hij gaat met drie meisjes tegelijk, daar ben ik ook net pas achter gekomen. Maar op een of andere manier weet Savannah dat al, dus dat is opgelost. 'Je mag zeggen wat je wilt, maar Inaya zou nooit zoiets doen!! Ik ken haar, ik ken haar goed!! Veel beter dan dat jij haar kent. Dus excuseer me ik moet verder werken!!' Hij mompelde nog wat, wat ik niet kon horen. Hij liep weg en ik merkte dat het al 5 uur geweest is, het is al 5 voor 6. Inaya is vast in de kantine, ik ken haar veel te goed. Ik loop naar de kantine en denk na over wat Hakim tegen mij zei. Zou het echt waar kunnen zijn? Ach, wie houd ik voor de gek. Inaya doet zulke dingen niet, of toch wel? Het kan zijn dat ze het al die tijd voor me verborgen houd? Ik loop snel naar de kantine en zie Inaya bijna weglopen. Ik loop snel naar haar toe. Ik hield haar tegen en ze draaide om met een lieve gezocht. 'Heey Jouad, ik moet nu echt gaan werken sorry!!' 'Eh, oké. Welke verdieping moet jij gaan??' 'Eh verdieping 3, hoezo?' 'Ik kom daar ook. Dan kunnen we samen lopen!!' 'Eh oké, is het niet beter als we ons splitsen? Dat lijkt me veel handiger dan de hele tijd naast elkaar lopen!!' Ik knikte teleurgesteld. Ik moet haar volgen, ik moet weten wat ze doet!! Wacht, waar ben ik nu mee bezig!! Denk je echt dat Inaya zoiets zou doen? Zei een stemmetje in mijn hoofd. Ik schudde mijn gedachte van me af en liep samen met Inaya naar de derde verdieping. We splitste ons en ik ging naar allerlei kamers om te checken of alles goed ging met elke patiënt. Ik loop de hoekje helemaal achter om en zie een meisje staan zoenen met een jongen. Wacht, is dat Hakim, en is dat Inaya?? Hij heeft gelijk, hij heeft gewoon gelijk!! Ik moet weten wat Inaya nu uithangt. Ik kijk naar de klok en zie dat het kwart voor negen is. Ik ga haar volgen, misschien gaat ze na werk wel naar een lounge, want dat doet een meisje zoals zij toch!! Ik loop naar de eerste verdieping en zie Inaya staan bij de balie met Savannah, ze zijn zeker vakantie aan het vragen, shit dat moet ik ook nog gaan doen. Ik doe het wel als Inaya weg is gegaan. Ik blij om de hoek staan en kijk tot dat Inaya weg gaat. Ik loop snel naar de balie en groet de vrouw achter de balie en ik groet Savannah ook, maar die gaat al snel weg. Ik vraag om 2 weken vrij en ze vraagt allerlei dingen die ik correct moet beantwoorden. Als ze ermee akkoord gaat, bedank ik haar en loop ik snel naar buiten. Ik zie dat Inaya haar auto instapt en ik zoek snel mijn auto. Ik vind hem al snel en stap erin. Ik zie dat ze nog om de hoek rijdt, shit ik ben haar kwijt. Als ik snel ben vind ik haar nog. Ik rij de straat uit en zie haar helemaal achter bij het stoplicht. Ik rij snel en zie dat het op rood staat, mooi kan ik even uitrusten. Het staat al op groen en ik hoor een auto achter me toeteren. Waarom rijdt Inaya niet gewoon door. Ze is vast aan het denken waarom ik achter haar ben. Mijn weg naar huis is precies het tegenover dan die van haar. Ze rijdt door en ik kan net door oranje rijden. De auto die achter me was, was ook in dromenland en toen hij wou rijden was het rood geworden. Ik volg Inaya en ik zie dat ze allemaal rare weggen neemt. Ze gaat steeds om de hoek en ik probeer haar te volgen, maar bij een hoekje is ze me teveel en ben ik haar kwijt. Ze had het door, ze had door dat ik haar aan het volgen was. Ik maak een grote bocht en rij naar mijn huis. Ze gaat vast geen gekke dingen doen, tenzij ze met een jongen bij haar thuis heeft afgesproken!! Oh shit, ik ken haar spellen. Ik weet alles nog niet zeker, maar ik denk dat ze echt vreemdgaat.Hakim:.
Ik moest van Hamza naar het ziekenhuis gaan waar Jouad werkt, om tegen hem te zeggen dat Inaya vreemdgaat met iemand anders. Hamza zei dat hij geen contact meer wilt met Savannah maar hij wilt haar leven wel verpesten, dus een manier is om de leven van Inaya kapot te maken, de rest zien we wel. Ik heb geen idee waarom ik ook meedoe, maar het moet wel. Jouad vertrouwt Hamza niet, want Jouad weet dat Hamza niet goed bezig is, dus moest ik gaan in plaats van Hamza. Ik ga tegen hem zeggen dat Inaya vreemd gaat en dat soort dingen. Hamza heeft een foto gemaakt van een jongen samen met een meisje en die meisje lijkt niet normaal veel op Inaya, dus als hij mij niet gelooft laat ik de volgende keer die foto zien. Ik rij naar de ziekenhuis waar hij werkt en loop dan de ziekenhuis in. Als ik bij de balie vraag in welke verdieping dokter Jouad werkt, geeft zij mij een antwoord dat hij in de derde verdieping zit. Ik ga met de trap naar de derde verdieping en zie hem daar inderdaad in de gang lopen. Ik pak mijn telefoon en zoek de foto alvast op. Ik loop ondertussen naar Jouad en hij merkt mij op. Deze junkie gaat denken dat ik Pokemon go speel, haha!! 'Ewa, wat doe jij hier?' Ik kijk van mijn telefoon op naar Jouad en ik groet hem. 'Ewa, ik zocht jou. Ik moet je iets zeggen. Ik heb gehoord dat Inaya vreemd gaat. Ik heb het zelfs ook zelf gezien. Ze heeft met iemand anders en ze gaat naar lounge alles!!' Zeg ik achter elkaar. Hij keek mij vol ongeloof aan en hij begon te praten. Je mag zeggen wat je wilt, maar Inaya zou nooit zoiets doen!! Ik ken haar, ik ken haar goed!! Veel beter dan dat jij haar kent. Dus excuseer me ik moet verder werken!!' Zei hij achter elkaar. 'Dat zul je wel zien.' Mompelde ik zacht zodat hij het niet goed kon horen. Ik liep weg en liep de ziekenhuis uit. Ik reed terug naar mijn huis waar Hamza op mij aan het wachten was. Ik loop naar binnen en groet hem. 'Ik heb gedaan wat ik moest doen broeder. Hij geloofde het niet helemaal, wacht maar als hij die foto gaat zien!!' Hij lachte en keek toen van mij naar de tv. Ik ging naar boven naar mijn kamer waar ik mijn pyjama aan deed, oftewel een short met een witte t-shirt erop. Ik loop naar beneden en ga net als mijn broertje op de bank zitten en kijk naar de tv. 'Welke torie is dit?' Vraag ik droog. 'Is scary movie, ik ben vergeten welke. Is die ene met neppe comedy.' 'Ewa saff, die is hajek saai!! Doe echte enge film.' Hij keek mij droog aan. 'Ewa, ik heb vanaf begin gekeken, ik zit nu helemaal in die film!! Als je niet wilt kijken, Ewa opdonderen!!' Ik stond op en liep naar boven. Ik ga naar mijn kamer en pak de afstand bediening van mijn tv op mijn kamer en ga op mijn bed zitten. Ik doe de tv aan en zoek Netflix op. Ik druk op Netflix en zoek een leuke film, die ik niet zo snel vond. Ik besloot gewoon scary movie te kijken, maar dan de enge en niet die van comedy. Ik keek de film af en ging even op mijn bed liggen en pak mijn telefoon erbij, waar op ik al mijn social media check. Ik scrol door mijn insta en zie allerlei foto's die mij niet boeien dus haal ik insta weg. Ik ga even op Facebook en zie dat ik allerlei berichten heb. Maar ik scott iedereen!! Ik doe mijn telefoon uit en zet het in de lader. Ik doe de tv uit en ga naar beneden waar Hamza op de bank aan het liggen is met zijn telefoon. 'Eh opstaan!! Ik wil hier zitten a mattie. Wish denk je is jou bed? Mooi niet!!' Hij keek op en lachte. Hij ging recht op zitten en we besloten allebei weer een film te kijken.~
Heey lieve lezers, de tweede hoofdstuk voor vandaag met 1558 woorden, jaja.
Ik weet dat deze hoofdstuk niet echt ergens op slaat, maar beter iets dan niets.
Leuk dat jullie mijn boek lezen.
XxAmina💖
JE LEEST
My life is a mess
RomanceLinaya, 20 jaar. Dood normaal meisje, tot ze wist met wie ze zou trouwen. Ze vindt het zo raar dat ze het nooit door had. Maar nu ze het grote fout van haar leven eenmaal door heeft, Heeft ze echt veel spijt waarmee ze is begonnen. Hoe zal haar toe...