Hesna:.
Ik ren snel terug naar boven en zoek een kast in de kamer. Ik verstop erin en hoor allerlei voetstappen dichterbij komen. Ik heb het gevoel alsof ik moet overgeven door de spanning, maar dat moet ik nu vol houden. Ik kan nu niet opgeven na alles wat ik heb gedaan. Ik word dan gewoon midden op straat dood geschoten, voor alles wat ik heb gedaan!! Ik zie dat de kast open gaat en ik kijk recht in de ogen van hem.Safouan:.
Of ik spijt heb dat ik Hesna heb verraden, een beetje. Niet eens heel erg. Het erge vind ik nu wel dat zij mij niet meer kan vertrouwen. Maar ik ga haar ook nooit meer vertrouwen. Ik heb gehoord dat ze op Facebook schreef: Ik mis mijn broertje niet eens zo erg, eigenlijk ben ik nu even van hem af!!🙊
En toen maakte ik een Facebook account aan en zocht ik Hesna op. Ik bedoel hoe laag ben je dan. Ik voel me nu zo hard verraden, dat ik het bij haar terug deed. Dus heb ik bij de ziekenhuis de politie gebeld, en nu volgen ze haar, en weten ze elke beweging die ze maakt. Savannah kwam vandaag nog langs bij de ziekenhuis, ze heeft me geholpen en me in de rolstoel gezet en geduwd tot huis. Ik woon hier niet zo ver vandaan, maar ik weet wel dat het heel lastig is om mij helemaal aan de ziekenhuis naar mijn huis te brengen en dan naar je eigen huis. Ik loop voorzichtig naar mijn kamer, ik heb ook besloten mijn eigen huis te huren. Zodat ik niet langer meer leef bij Hesna. Ik weet dat het heel erg is wat we elkaar aan doen, maar ik kan gewoon niet meer met haar omgaan. Ik zoek op mijn computer of er een mooie huis hier dichtbij is, zodat ik alsnog dicht bij het ziekenhuis leef. Ik zoek een leuke huis hier dichtbij en vind het maar niet. Je hebt alleen maar huizen ver hier vandaan, maar dat zoek ik niet. Ik blijf zoeken en besluit morgen pas verder te gaan, aangezien het super lang duurt voordat ik een huis vind met mijn interesse. Mijn dreamhouse komt nog. Ik loop voorzichtig naar de woonkamer en ga rustig zitten op de bank tegenover de tv. Ik pak de afstand en kijk tv zonder een geluid te maken. Ik kijk Comedy Central South park en moet vaak lachen om de poppetjes. Gelukkig kan ik nog lachen ondanks wat alles gebeurt. Ik sta op en loop voorzichtig naar de keuken waar ik eten voor mezelf maak. Ik kijk wat ik allemaal over heb in huis en zie dat ik zwaar boodschappen moet doen, wat nu een beetje lastig is. Ik kan misschien Savannah bellen ien vragen of ze voor me boodschappen kan doen. Ik bel haar op en na 3 keer gepiep neemt ze op. 'Salam Sava, ik wou je vragen of je misschien voor me boodschappen kan doen? Het nhoeft niet als je druk bezig bent, of als je niet wilt. Ik vraag het alleen zodat ik misschien versterking krijg?' 'Tuurlijk Safou, ik doe alles voor je!! Heb je een boodschappen lijstje?? Ik neem zelf geld mee!!' 'Ik maak zo de boodschappen lijstje, en het zijn mijn boodschappen, dus met mijn geld!! Geen gezeur.' 'Ach, ik kom er zo aan ja!! Even wachten.' Ik bedankte haar heel erg en ik had toen opgehangen. Ik maakte snel een boodschappenlijstje, waar op er meer dan 50 producten opstonden. Ik zette er 4 briefjes van 50 bij en schreef op het laatst van het briefje, Wat je terug krijgt bij de kassa, mag je kzelf houden. Ik zette mijn pen weg en liep met het papiertje en geld in mijn hand, naar de eZbank. Wanneer ik de bel hoor gaan pak ik de briefje en geld en doe de deur open. 'Salam Safou, ik heb zelf al geld bij me, Shokran.' 'Nee, nee, nee!! Jij neemt mijn geld mee, het staat vast beschreven!!' Ze knikte en nam het geld en briefje aan. Ze las het in een keer door en haar blik veranderde bij het lezen van het laatste stukje. 'Ik ga de overgebleven geld teruggeven als ik de boodschappen kom brengen. Ik neem het niet mee!!' Ik keek haar met één opgetrokken wenkbrauw. 'Dat ga je dus mooi wel doen!! Trouwens koop ook iets lekkers voor jezelf.' Ze keek me ook met een opgetrokken wenkbrauw aan en schudde haar hoofd van nee. 'Asjeblieft Savannah, doe het tenminste voor mij??' Ze knikte en bedankte me. Ze liep het huis uit en ik sloot de deur. Ik ging weer op de bank zitten en keek weer verder naar de marathon South park. Ik keek twee series van South Park en toen ging de deur bel. Ik stond voorzichtig op en zie via de gaatje dat het Savannah is. Ik doe de deur open en probeer de zak over te nemen, maar zij rent naar de keuken. 'Salam Sava, heel erg bedankt. Ik weet niet wat ik zonder jou moest. Vooral nu ik in een hele zware situatie zit, jij ook trouwens!!' Zei ik terwijl ik en Savannah alle producten uit de tas haalde en op de keuken tafel zetten. Alle spullen die in de koelkast hoorde zetten Savannah erin, en alle spullen die in de hoek kast hoorde, zette ik in de hoek kast. Ik bedankte haar heel erg en verwachte dat ze weg zou gaan, maar wat een verassing ze blijft!! Super lief van haar, ik heb op dit moment echt even bezoek nodig, ik verveel me dood. Ze begeleide me naar de bank en ik ging er rustig op zitten. Savannah liep naar de keuken en volgens mij zit ze thee aan het maken. 'Savannah, kom hier zitten. Je hoeft geen thee te maken joh!!' Riep ik door de woonkamer heen. 'Ach, ik ben toch al bezig. En ik denk dat thee jou goed zou doen!! Trouwens ik heb ook een paar koekjes gekocht!! En ik heb de overgebleven geld op de tafel gezet!!' Schreeuwde ze. 'Ik zei toch, neem de geld zelf mee, wish ben je doof?' Ik hoorde haar vanaf hier lachen en moest zelf ook lachen. 'Nee joh grapje, maar neem de geld wel mee even serieus!!' Riep ik weer. 'Ewa saffi, ga liggen of zo. Je moet niet meer gillen!! Je gaat pijn krijgen aan je keel en aan je rug.' Zei Sava. Ik volgde haar advies en het deed me inderdaad beter. Niet lang later, kwam Savannah aan lopen met een dien blad en een thee pot en koekjes in kommetjes in haar handen. Ik ging rechtop zitten maar Savannah zette de dien blad op tafel neer en gaf een kleine duwtje tegen mijn schouder, wat aangaf dat ik weer moet liggen. 'Ga liggen jij!! Vanaf nu ben ik jou zus Savannah, je kan me ook Sava noemen, dat weet je toch.' Ik moest lachen en ging gewoon weer recht zitten. 'Hoe moet ik thee gaan drinken terwijl ik lig, he??' Ze keek,mij grappig aan en gaf geen antwoord. 'Dacht ik al!!' Zei ik lachend. Ze schonk thee voor ons in en pakte koekjes en vroeg of ik wou. Ik pakte er 2 uit en at het terwijl ik voorzichtig mijn thee dronk. 'Sava, bedankt voor alles, echt waar!! Als ik dit allemaal zelf moest doen, zat ik waarschijnlijk nog steeds mijn schoenen aan het aantrekken.' Ze lachte en gaf me een zachte duwtje tegen mijn arm. Ik ben niet verliefd op haar of zo he!! Voor als jullie dat denken. 'Eh Sava, mag ik je wat zeggen?' Ze keek meteen op en knikte van ja. 'Nou eh, ik ben op een meisje verliefd. Ze heet Eya, ik wil aan haar vragen of ze met me verkering wilt hebben. Maar ik denk niet dat ze ja gaat zeggen. Ze is een Marokkaanse moslim en ze draagt een hoofddoek. Ze is een hele goeie meisje, dus vandaar denk ik dat ze nee gaat zeggen, en ik ben veel te lelijk voor haar!!' Ze keek me met twinkelende ogen aan. 'OMGG JE BENT VERLIEFD!! OMG MAG INAYA DIT MISSCHIEN WETEN?? IS ZE MOOI, IS ZE LIEF. OMGG KLEINE SAFOU GAAT BINNENKORT TROUWEN!!' Ik keek beschamend naar de grond. 'Je mag het alleen tegen Inaya zeggen, en zeg tegen haar dat zij het tegen niemand mag zeggen, maar echt tegen niemand!!' Ze knikte blij en pakte haar telefoon gelijk erbij. Ik kreeg een glimlach op mijn gezicht aan het zien dat Sava echt blij is. Ze duwde haar telefoon tegen haar oor en ze begon te praten. Echte meisjes weer he. Als het gaat om liefde verspreid het de hele wereld in een keer om, nee joh grapje!! Ik kijk naar Savannah die precies zegt wat er net gebeurde, nou zij is druk bezig met praten. Ik hoorde nog wat geschreeuw door de telefoon en hoorde Savannah zeggen, 'Ik weet het kleine Safou gaat trouwen!!' Haha, zij is echt toe aan een bruiloft, misschien zegt Eya zelf nee tegen mij en worden we nooit wat!!~
Op tijd de 1526 woorden gehaald, jeey!!
XxAmina💖
JE LEEST
My life is a mess
RomansaLinaya, 20 jaar. Dood normaal meisje, tot ze wist met wie ze zou trouwen. Ze vindt het zo raar dat ze het nooit door had. Maar nu ze het grote fout van haar leven eenmaal door heeft, Heeft ze echt veel spijt waarmee ze is begonnen. Hoe zal haar toe...