Hoofdstuk 48

19 3 1
                                    


Jouad:.
Ik ben opzoek naar de perfecte verlovingsring voor Linaya!! Ik weet echt niet wat ik zonder haar zal moeten doen. Mijn leven was best wel moeilijk. Mijn moeder en vader hebben mij achter gelaten toen ik klein was. Dus toen werd ik in een huis met allerlei mensen en verzorgers opgegroeid. Zo weet ik dus niet hoe het is om een vader en moeder te hebben die van je houden en dat ook laten zien. Dus daarom als ik In'Sha'Allah met Linaya ga trouwen wil ik niet normaal graag kinderen. Zodat mijn kinderen tenminste de goede opvoeding krijgen. Het doet me pijn dat mijn moeder en vader me hadden achtergelaten. Wat heb ik hun misdaan? Ik vind het ook triest dat ik me niks van die tijd kan herinneren. Ik was iemand van 2 jaar. Het is inmiddels 21 jaar later. Ik zou willen dat ik net als bijna elk normaal kind kon worden opgevoed. Maar als nog ben ik de vrouwen die mij hebben verzorgd enoooorm dankbaar. Ik zou alles voor hun kunnen doen, maar als nog is wat hun hebben gedaan voor mij nog lang niet hetzelfde. Mijn moeder en vader moeten maar beter een hele goede reden hebben gehad om een kind van 1/2 jaar in de steek te laten!! Het liefst wil ik mijn ouders bezoeken en hun hetzelfde pijn bezorgen als wat ik mijn hele leven heb. Over het verloven, ik ben al dagen opzoek geweest naar een verlovingsring. En ik denk dat ik de ring die ik mijn gedachten had heb gevonden!! Ik ben heel erg benieuwd wat ze van de ring gaat vinden. (De ring die Jouad heeft gekocht is de foto helemaal boven aan) Ik heb veel geld uitgegeven aan de speciale ring, maar ik doe echt alles voor Linaya. Zij verdient iemand die echt van haar houdt en haar zult gaan verzorgen als een koningin. Ik zal er alles voor doen om dat te zijn voor haar. Zij en ik tegen de grote wereld, voor altijd. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo gevoeld en gedacht over een meisje. Ze maakt me heel erg gelukkig en dat besefte ik al vanaf dag 1 dat ik haar had ontmoet. Ik wil binnenkort, zo snel mogelijk, een nieuwe hoofdstuk met haar aan mijn zijde beginnen. Hopelijk denkt ze ook zo over mij. Ik had nooit gedacht dat ik dit zou meemaken, gelukkig.

Linaya:. Savannah en ik hebben vandaag lekker vrij. We gaan samen shoppen. Ik ben opzoek naar een perfecte lange witte jurk. Die ik zal dragen tijdens een date van Jouad en ik. Ik heb het jullie volgens mij niet eens vertelt maar Jouad en ik gaan op een date morgen avond om 19:00u. Ik kan niet wachten. We gaan het hebben over onze verlovingsfeest die In'Sha'Allah binnenkort zult gaan plaats vinden. En daarna ook nog het trouwfeest. Ik heb nog nooit zo gevoeld voor een jongen. Het is een raar soort liefde. Een liefde die ik niet kan omschrijven, maar ook een liefde die je niet zomaar hebt. Ik weet helemaal niks over wat voor ring Jouad heeft gekocht of In'Sha'Allah gaat halen. Want ik wil wel een verlovingsring voor als ik met hem ga verloven!! Ik ga om 14:00u met Savannah naar Beurs. Even kijken wat daar is.

Savannah:.
Ik lig op mijn bed met mijn telefoon en zit te appen met Linaya. We hebben het gewoon over hoe enthousiast Linaya is!! Ik ben super blij voor haar. Trouwens Karim is aan het douchen. Het moet wel in mijn kamer want beneden is het water heel erg koud. Ik app nog even met Linaya Linaya en zie dat mijn telefoon leeg is, dus ik pak de oplader en laad het bij mijn nachtkastje op, logisch. Ik schrik van het geringel op de andere nachtkastje aan de andere kant van het bed. Daar staat namelijk de telefoon van Karim op. Hij zij "Ik ga douchen, geen water gebruiken he!!" Als je niet snapt waarom hij zei "geen water gebruiken." Nou dat zeggen we omdat als je doucht en er wordt water gebruikt, dan veranderd het water meteen koud!! En daar schrik je soms heel erg van!! Maar oké hij wou gaan douchen met zijn telefoon en ik zei, doe maar niet! Dus nu is zijn telefoon hier aan het rinkelen. Ik pak snel zijn telefoon op en zet het geluid uit zodat Karim niet doorheeft dat hij wordt gebeld. Ik loop ondertussen mijn kamer uit, naar de keuken die beneden ligt. Terwijl ik op de trap loop neem ik op:.

"Hallo?" Vroeg ik bang dat ik een meisjes stem zou horen.
"Eeeey Savannah!!" Zei diegene keihard in mijn oor.
Ik schrik van zijn aanwezigheid en haal de telefoon weg van me oor. Trouwens dat was Jaouad!! Ik heb even geen zin in zijn verhalen hoe erg graag hij wilt gaan verloven bla bla bla. Als het om Linaya gaat dan wel natuurlijk. Maar jongens hoeven geen liefdesverhalen te vertellen tegen mij. Alleen Linaya mag dat!! Ik loop de trap af en kom in de woonkamer aan. Ik leg Karim de telefoon op de tafel die midden in de woonkamer staat. Ik plof neer op de sofa en hoor na een tijdje gerust te hebben de telefoon agaan in mijn kamer, die helemaal boven ligt!! Vermoeid sta ik op en ren ik naar mijn kamer zodat ik op tijd bij de telefoon ben voordat diegene al ophangt. Hij Bij de trap sla ik steeds twee trede over. Ik ben aangekomen in mijn kamer en spring met mijn buik op het bed naar de nachtkastje van mij toe. Ik pak mijn telefoon en neem op. Linaya is aan het bellen, dat weet ik wel honderd% zeker.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 09, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

My life is a messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu