Ik ben bang, ik ben ongerust, ik ben bezorgd. Wie zou dat zijn. Waarom zou degene dat doen. Tenminste, wat gaat degene met haar doen? Allemaal angst bekruipt me in en ik ren snel naar de badkamer. Uit het niets moet ik een beetje kotsen. Wat nou als ze is ontvoerd. Wat nou als ze op dit moment dat ik aan haar denk een mes in haar hart krijgt. Wat nou als ik haar kwijt ben!
Ik veeg mijn mond af en gooi wat koud water over mijn gezicht. Dat is best wel verfrissend. Ik loop naar beneden en ga snel een ontbijtje maken. Ik heb wat Amerikaanse pannenkoeken gekocht, en daar op doe ik wat frambozen en aardbei, als top doe ik nog wat slagroom.
Ik pak een bordje en loop naar de keukeneiland. Ik pak nog snel een vork en begin een hapje te nemen. "Neeee, dit mag ik niet eten! Ik zit hier te genieten van mijn pannenkoeken ontbijtje en Savannah is vast aan het sterven van de honger! Ik wil dit niet meer eten, en vooral omdat het Savannah's lievelingseten is". Dit voelt zo niet goed. Ik ga maar eerst douchen. Ik ren heel snel de trap op en ga gelijk richting de badkamer. Ik doe snel warm water aan. Ik doe het ook extra warm, dat is heel erg ontspannend. Ik kleed me uit en ik voel gelijk een koude golf op me afkomen. Ik kreeg even de rillingen. Ik loop snel naar de raam en doe hem dicht.Na een heerlijke, lange en verfrissende douch te nemen voelde ik gelijk een blije gevoel opkomen. Eigenlijk is dit best wel erg, ik ben blij terwijl Savannah misschien nu wel dood is. Ik slik een brok in mijn keel weg. Door mijn gedachte liepen er tranen over mijn wangen, nou eigenlijk twee grote watervallen. Hoe kan ik niet eens aan haar denken. Ik veeg snel mijn tranen weg met een doekje. Ik loop de badkamer uit en ben onderweg naar mijn slaapkamer. Aangekomen in mijn slaapkamer haal ik gelijk mijn telefoon uit de lader. Ik zoek snel naar Savannah's nummer en als ik haar nummer heb gevonden ga ik haar gelijk bellen. Ze neemt na drie keer op en ik begin gelijk met het gesprek.
Ik: Heey, waar ben je, gaat het, eh, hallo?
Sava: Heey, Lina. Wat doe je zo vroeg wakker?
Ik: Wat ik zo vroeg wakker doe? Ik heb de hele nacht zitten nadenken over wat er met jou is!
Sava: Er is helemaal niks, hoezo denk je dat?!
Ik: N.nou eh, gister toen ik met jou ging bellen hoorde ik een Zware mannen stem, en jij deed heel erg geheimzinnig gister.
Sava: Owh, maak je geen zorgen. Zodra ik thuis ben kom ik gelijk jou richting op en vertel ik je alles!!!
Ik: Echt, weet je zeker dat je tenminste vrij komt?
Sava: Ja, ik moet nu gaan maar ik beloof het je. Heb je vertrouwen in me?Net dat ik wou gaan antwoorden hing ze op. Ik ben zo'n slechte vriendin. Ik ben er niet voor haar wanneer ze me nodig heeft, maar zij is er in een klap als ik tranen in mijn ogen heb of als ik boos op iemand afreageer. Waarom moeten ze eigenlijk haar hebben. Wie heeft haar eigenlijk. Waarom hebben ze mij niet. Waarom haar, waarom haar. Je bent een slecht vriendin, slechte vriendin!!! De woorden spoken rond in mijn hoofd. Ik werd duizelig. Wat is er toch met je. Jij zit hier overdreven te reageren omdat je duizelig bent, terwijl je vriendin nu misschien wel de dood meemaakt!! Het stemmetje in mijn hoofd maakt me gek. Ik liep gelijk naar de wc, en voor ik het wist was heel mijn ontbijt naar buiten gekomen. Ik zakte door mijn benen heen totdat ik op de grond terecht kwam. Ik deed mijn handen voor mijn gezicht en daar zat ik dan zo te huilen. Ik kon het niet meer vol houden. Ik moest uit het niets keihard gillen. Ik hoorde dat er beneden geschreeuwd werd. OMG, wie was dat, waarom schreeuwde diegene. En voor ik het wist zag ik niks meer.
Ik voelde een doek van mijn gezicht af gaan. Ik schrok wakker, en ik zag een jongen staan. W, waar ben iiiik?!! Laat mij nu meteen vrij. Waarom kan ik niks zien... Ik voelde een hand voor mijn mond. En het hield mijn lippen stevig vast. Ik werd misselijk van de geur van zijn handen. Het rook naar sigaretten en vuur. Dat geur heb ik altijd al gehaten. Hij ging met zijn hand van mijn mond af en verving het met tape, althans zo rook het. Ik keek om me heen en ik kon mijn ogen niet geloven. Is dit een droom. Een droom, dan bedoel je meer een nachtmerrie...
En ja i know, op de foto boven heeft ze los haar. Dat komt omdat ze eerst nog thuis was en geen hoofddoek aan had. En onverwachts werd z3 ontvoerd. Tegen verwarringen...
JE LEEST
My life is a mess
RomansaLinaya, 20 jaar. Dood normaal meisje, tot ze wist met wie ze zou trouwen. Ze vindt het zo raar dat ze het nooit door had. Maar nu ze het grote fout van haar leven eenmaal door heeft, Heeft ze echt veel spijt waarmee ze is begonnen. Hoe zal haar toe...