Just A Fangirl

22.1K 362 14
                                    

Merhaba, buradaki 2. hikayeme başlamış bulunmaktayıım :) Bu bölüm tanıtım bölümü gibi bir şey oldu,umarım beğenirsiniz. İyi okumalar :)

2015

''Senin kim olduğunu biliyorum.Değişmeyeceğini,değişemeyeceğini biliyorum,Harry. Ama beni unutacağını da biliyorum.''

-Kaylee

2013

İşte şimdi onun kız versiyonu olmuştum. Pekala,bu yaptığım kesinlikle saçmalıktı ama o kadar kişi arasında ilgi çekici bir şeyler yapmam gerekiyordu. Kareli gömleğimin kollarını kesip yaptığım bandana düz saçlarımın alnıma düşmesini engellemiş, kareli kırmızı gömleğim, içimdeki siyah askılının örtemediği kollarımı örtmüştü. Bacaklarımı da sıkıca saran siyah yırtık kotumla giyimimi tamamlamıştım. Ah, boynumda asılı haç kolyesini ve siyah bilekliklerimle şimdi tamamdım. Hızla göz makyajımı yaptıktan sonra siyah botlarımı ayağıma geçirdim. Çantamı alıp annem gelmeden dışarıya çıktım. Beni bu halde görseydi muhtemelen geçeceği dalgalarla gideceğim yere geç kalmama neden olurdu. Ve bu geç kalmamın bedeli onu hiç görememek olurdu.

Röportajın yapılacağı radyonun binasının önüne geldiğimde kulaklarımı sağır edecek çığlıklar etrafı dolduruyordu. Etraftaki insanların bu genç kızlara bu kadar çığlık attıracak kişilere sıkı bir küfür savurduğundan emindim. Başta ben de o etraftaki insanlara hak versem de 2 saatlik bekleyişin ardından birden kendimi çığlık atarken buldum. Hadi ama, onu görmüşken sakin kalamazdım ya?

Harry ve Liam'ın dışarı çıkmasıyla ortalık daha da karıştı. Ben de pek iri yarı olamadığımdan ezilen tayfadan olmuştum. Önümdeki hayranların onlarla fotoğraf çektirdiğini gördükçe sinirlerim daha da bozuluyordu. 2 saat ayakta, milletin kulakları sağır edecek çığlıklarıyla bekledikten sonra 3'ü pek selam vermeden arabalarına binip gidiyor ve diğer 2'siyle de fotoğraf çekilemiyorum. Katliam çıkarmam için yeterli bir sebep,öyle değil mi?

Onları arabalarına giderken gördüğümde tamamiyle hayal kırıklığına uğramıştım. Ama işte o an oldu -ki ben buna kesinlikle mucize diyorum. Harry etraftakilere el sallarken göz göze geldik. Saçımdaki bandanaya baktığına da yemin edebilirim. Hızlı olmaya çalışan adımlarla benim olduğum tarafa gelirken önüne çıkan hayranlara imza vermeyi unutmuyordu. Arkasındaki koruma onu uyarınca daha hızlı adımlar atmaya başladı. Ben de bu sırada göz göze gelmemizin getirdiği şokla put gibi yerimde durmuş,ağzım açık bir şekilde ona bakıyordum. En sonunda yanıma gelebildiğinde cebinden telefonunu çıkardı.

"Bu anı kesinlikle fotoğraflamalıyız. Şu üstümüzdekilere bir bak." diye çocukça bir heyecanla yanımda mırıldandı. Üstündekilere baktığımda benim giydiğim gömleğin aynı rengi ama kolları kesilmiş olan bir gömlek ve altında her zamanki siyah yırtık dar pantolonu vardı.Haç kolyesini de unutmamak lazım.

Benden cevap gelmeyeceğini anladığında fazla vakit kaybetmemek adına sol kolunu omzuma sarıp diğer elineki telefonla kamerayı açtı. Tüm bedenim yanıma geldiğinden beri titrerken, telefonun ekranından dolan gözlerimle ne kadar şaşkın olduğum belli oluyordu.

"Hadi ama bebeğim, gülümse." dedikten sonra en içten gülümsemem dudaklarımda yer buldu. Fotoğrafımızı çektikten sonra diğer kolunuda bana sardı. Ben de sıkıca ona sarılırken etraftaki bağrışmalar daha da arttı. Korumalar diğer hayranları bizim etrafımızdan uzak tutmak için çabalarken Harry sesini bana duyurmaya çalışıyordu.

"Şimdi ismini söylersen seni etiketleyip paylaşabilirim." dedi gamzelerini gösterecek derecede gülümseyerek.

"Kaylee,Kaylee A-a-abels." dedim kekeleyerek. O sırada gözümden yaş düştüğünün de farkına vardım.

"Kaylee, ağlama. Ağlanacak bir şey yok,lütfen."

"Ben,ben sadece.inanamıyorum."

Tam bir şey söyleyecekken hayranları artık tutamayan korumalardan biri Harry'nin benimle yeterince konuştuğunu varsayıp onu kolundan tutup arabaya doğru sürükledi. Harry bana el sallamakla yetinirken, hala bunun gerçekliğini sorguluyordum. Teninin sıcaklığını hissetmiştim,onunla konuşmuştum ve artık varlığımdan haberi vardı.

Kızların etrafımda toplanıp hep bir ağızdan konuşmasıyla kendime gelip zorlukla kendimi o kalabalığın arasından çıkarmıştım. Hala titreyerek ve ağlayarak yürürken etraftakiler bana garipçe bakıyordu. Ama bunların hiçbirini umursamıyordum.

Çantamdan gelen bildirim sesiyle telefonumu çıkardım. Saçmalık diye adlandırdığım fikrim hayatımın dönüm noktasının ilk adımı olmuştu.

'Şuna bakın, @KayleeAbels giyim konusunda gerçekten zevklisin haha xx' açıklamalı bir fotoğraf. Harry Styles ve benim fotoğrafım.

Just A Fangirl || h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin