Recognition

3.4K 229 37
                                    

A/N: Biliyorum, biliyorum çok beklettim ama nedenini açıkladım zaten. Ve bu arada önceki bölümde bazı yorumlara cevap veremiyorum ama okuduğumu ve teşekkür ettiğimi bilin :D Uzun verilen bir aradan sonra bol Harry'li bir bölüm olsun istedim. İyi okumalaar! :)

2015

"Peki ya bundan sonra Haylee'ye ne olacak?"

Harry, bu soruya hazırlıklıydı. Yüz ifadesi düşmeden dün gece hazırladığı cümleleri önemsizcesine tekrar etti.

"Bizim zamanımız bir şekilde geçti. İkimizde değiştik." Söylediği yalanın açıklığını vermeden devam etti. "Çok kısa bir zamanda çok şey yaşadık. Birbirimizi tanımadan yakınlaştık ve sonrasında farkına vardık." Göze batmayacak bir şekilde derin bir nefes alıp yutkunmamaya çalıştı. "Birbirimiz için doğru kişiler değiliz."

Ve yine, kendisinin aptal olmadığını içinden tekrar etti. Kaylee'nin onu kullanmadığını tekrar etti.

2014

Komik olmayan kendi esprisine delice gülen çocuğa daha dikkatli baktım. Başını hafif geri atışı, ellerini hafif bir ritimle dizine vuruşu ve gözlerinin kısılışı gülümsemem için yeterdi. Hem onun esprisine güldüğümü sanıp daha da neşeleniyordu.

"Drowners.'' Gördüğüm albümü iç çekip elime aldım. Kendi elindeki albümü bırakıp yanıma geldi. ''Bu şiirleri yazıyorsun, ben süslü cümleler sevmem. Neyden bahsettiğini bilmiyorsun, ilgisiz görünüyorlar. Yanlış olduğunu ispat ettiğini sanıyorsun. Reklam severler etrafında. Merhaba, hepsi gerçek.''

Kısa bir göz teması kurup sağ elindeki 2 albümün arasına albümü sıkıştırdı.
"Açıkçası senin seveceğin bir tarzda olduklarını sanmıyorum."

"Dinlemeden bilemeyiz." diyerek tekrar albümlere geri döndü.

Geçen haftaki yemekten sonra aramızda bir şeylerin değiştiğini hissediyordum. Düşüncelerimi önemsiyor ve değerlendiriyordu.

"Coachella festivalinde de varlar.'' dedim dalgınca.

"Mattlerinde performansları var diye duydum." Bana bakmadığı halde başımı onaylarcasına salladım.

"Provaların o zamana bitiyor, değil mi?"

"Sormak istediğin asıl şeyin gidip gitmeyeceğim olduğunu biliyorum, Lee." dedi samimi gülümsemelerinden birini gönderip bakarken. Pes edip ilgimi ona çevirdim.

"Ben burada provalarda can çekişirken sen rahatça festivalin keyfini çıkaracak mısın?" dedim olayı dramatize etmeye çalışarak.

"Duymak istediğin bir hayırsa içini rahatlatmak için böyle söyleyebilirim."

Rahatsızca kaşlarımı çattım. "Bana yalan söylemeni istemiyorum. Gidiyorsan gidiyorum dersin, gitmiyorsan gitmiyorum, bu kadar basit."

Gözlerini kapatıp derin bir nefes aldı. Bir şeyi farklı boyutlara çektiğimde yaptığı gibi. "Mattlerin performansı olduğu gün uğramayı düşünüyorum. Ama onun dışında ilgimi çeken bir şey yok ve bir süre kalabalıktan uzak durmak istiyorum."

Başımla onayladıktan sonra kasaya ilerlemeye başladık. Son anda aklıma gelen şeyle heyecanla ona döndüm. "Muhtemelen Jesse'de Matt'in yanında olacak. Tanrım, Harry onunla arkadaş olmalısın!"

"Delicesine hayran olduğun daha kaç kişi var merak ediyorum. Tek benim olduğumu sanıyordum." dedi yapma incinmişlik ifadesiyle kalbini tutarken.

Just A Fangirl || h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin