Memorable

5.5K 311 21
                                    

Eh,ilk bölümler her zaman geçiş bölümü niteliği taşır,değil mi? Biraz fazla bekletmiş olabilirim ama siteye bilgisayardan girememiştim ve şimdi sorunum çözüldüğüne göre bölümde geldi,iyi okumalar :) 

2015

"Beni sadece seni kullandığımı düşünerek hatırlayacaksın. Sana aptal olduğunu söyleyecekler ve sen de onlara inanacaksın. Tüm o güzel anılarımıza rağmen. Benim tekrar yaşamak için her şeyi yapabileceğim o anılar aklının ucundan geçmeyecek bile."
-Kaylee

2013

'36 yeni etkileşim'

'87 yeni etkileşim'

'194 yeni etkileşim.'

"Bildirimlerini kapatmıyorsun bari şunun sesini kapat." Annem kısa bir bakış attıktan sonra en sevdiği dizisine döndü.

"Hayır, kendimi önemli hissettiriyor. Gerçekten ünlü olacağım zamanları düşünebiliyor musun? Bu dünyadaki en güzel his olmalı. Sıkılana kadar kapatmayı düşünmüyorum."

"Ölene dek bu sesi çekmek zorundayız o halde."

Gözlerimi devirdim ve cevap verme zahmetine girmedim,çünkü haklıydı.

"Anlamadığım şey, her fotoğraf çekilen kıza bu tepki mi veriliyor? Sadece 30 saniyelik bir şey, birlikte yemek yemediniz,sohbet etmediniz bile."

'428 yeni etkileşim.'

"Her fotoğraf çekilen kıza aynı tepki verilmiyor, Harry'nin kendi isteğiyle gelip çekildiği ve üstelik kendi instagram hesabında fotoğrafı paylaştığı kızlara bu tepkiler veriliyor. Şunu da belirtmeliyim ki Harry daha önce kendi hesabında bir hayranıyla olan fotoğrafını paylaşmamıştı." diye açıklama yaptım gururla.

"Mick Jagger'dan bahsediyormuş gibi konuşmayı bırakır mısın? Sinirlerimi bozuyor."

Bir taraftan anneme laf yetiştirirken bir taraftan da gelen tweetlerden bazılarını favoriye alıyordum. "Sinirlerini bozan şey 70'lerdeki kendini görmen ve ne kadar zavallı bir durumda olduğunu fark etmen."

"Yani ne kadar zavallı bir durumda olduğunun farkındasın." dedi kendisinin de zavallı olduğunu inkar etmeyerek.

"Bu dikkat etmemen gereken bir ayrıntıydı." homurdanarak odama çıktım.

Gelen tweetlere daha rahat cevap vermek adına bilgisayarımı açtım.

-

Pekala millet, kendi kendime abarttığım ünüm sadece 3 gün sürmüştü.

3 GÜN!

Hayal ettiğim hiçte bu değildi. Harry, hayranların bizi nasıl yakıştırdığı ile ilgili yorumları görecek sonra fotoğrafı tekrar açıp bakacak ve onların ne kadar haklı olduğunu görecek , fotoğrafı telefonun duvar kağıdı olarak ayarlayacak, sonra bir şekilde beni bulacak ve bizi buralara getiren büyük çerçevede olan fotoğrafın olduğu bir evde mutlu mesut yaşayacağız. Merakınızı gidermek adına, bunları hayal ederken kanımda ne alkol ne de uyuşturucu vb. şeyler dolanmıyordu.Sadece, biraz fazla çikolata yemiş olabilirim.Her neyse.

Sonuç olarak ben burada kızımızın, vaftiz töreninde ne giyeceğini düşünürken Harry, Kendall'ın giydiklerini nasıl çıkaracağını düşünüyormuş. Yani hadi ama, karşısında Kendall gibi biriyle yemek yiyor ve yemeğin sonlarına gelince bunu düşünmüyor? Komik olmayın, her erkek bir kez de olsa bunu aklından geçirir.

Ve bu olayla birlikte benim olayım çoktan arşivdeki yerini almış, telefonumdan gelen ilahi bir melodiymiş gibi duyduğum bildirimler son bulmuştu.

Just A Fangirl || h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin