Deal

2.7K 206 47
                                    

İyi okumalar :)

2015

"Albümde Harry Styles'ın yazdığı bir şarkının olduğunu duyduk." Kısa bir onaylanma mırıltısıyla yetindim, ama onun bununla yetinmeyeceğini biliyordum. "Bunu sorun etmedi mi?"

Hafifçe dediği şeyin imkansızlığına güldüm. "Harry hakkında konuşmak istemiyorum, bilirsiniz, en ufak bir şeyde onun üzerinden prim yapmaya çalıştığım yazılıyor." Karşımdaki kadın anladığını belirtircesine başıyla onayladı. 

"Biz doğruları biliyoruz, hayatım. En azından bu şarkı hakkında küçük bir bilgi verebilirsin, değil mi?" Kadın ısrarına devam ederken onu tekrar reddetmeliydim. Ama bunu yapacak gücü kendimde bulamadım. Harry'nin şarkıyı yazdığı zamanı ve  albüme koymam için ısrar ettiği zamanı hatırladıkça sadece bundan bahsetmek istedim.

"Aslında şarkının albümde olması için çok ısrar etti. Sırf onu sinirlendirmek için bunun olmayacağını söylemiştim ve tüm o tehditleri duymanız lazımdı." kimsenin bilmediği anılara özlemle güldüm. 

'Lee, eğer bu şarkıyı albüme eklemezsen bir daha seninle şarkı söylemem.'

'Eğer bu şarkı albümde olmazsa bundan sonra birlikte şarkı yazmayı düşünmüyorum.'

'Zayn ve Ellise'in o çok gizli ilişkileri hakkındaki detayları öğrenmek istediğini sanıyordum. Şarkıyı ekledin mi?'

'Brezilya'ya tekrar gitmeye ne dersin? Şarkıyı albüme eklediysen tabii.'

'Bir sırrım var ve şarkının adını listede görene kadar bunu öğrenemeyeceksin.'

"Güzel zamanlardı." diye anılarımın üstüne kapıyı tekrar kapattım.

"Pekala, Kaylee, bize bir iyilik yap ve şarkının bir kısmını bize söyle." Kadının hevesli haline endişeyle kameraların arkasındaki menajerimi aramakla karşılık verdim. Albümüm daha çıkmadan bunu söylemem gerektiğinden emin değildim -ki aslında istemiyordum da. Ama menajerimin onaylarcasına kaldırdığı baş parmakları ve hevesle salladığı başıyla buna mecbur olduğumu anladım. 

'Olduğun yerden millerce uzaktayım, soğuk yerde uzanıyorum. Dua ediyorum bir şey beni alsın ve senin sıcak kollarına getirsin..'

2014

Kapıyı açarken beklediğim en son şey yerinde zıplayan bir Gemmaydı. "Kaylee! Bir yolculuğa çıkmak için güzel bir gün, değil mi?" dedi yağmurun ardından gelen güzel kokuyu içine çekerken. 

Tek kaşımı kaldırarak etrafı süzdüm. Az önceki hızını yitirmiş yağmur küçük alanları suyla kaplamış kaldırım kenarlarındaki toprakları çamur haline getirmişti. "Belki de arabanın kontrolünü kaybedip kaza yapmak için güzel bir gündür." Kapının önünden geriye çıkarak geçmesine izin verdim. Çamurlu ayakkabılarına kısa bir bakış attığımı görüp kenarda ayakkabılarını çıkardı. "Neden buradasın?" 

"Sen ve ben 3 saat sonra İrlanda'ya giden uçakta olacağız. Bu yüzden hazırlansan iyi olur." Koltuğa oturmasıyla telefonu çıkarması bir olmuşken yüzümdeki sarsılmış ifadeyi görmemişti.

"Neden bundan şimdi haberim oluyor?" 

"Çünkü Harold öpüştüğünüzü daha bu sabah söyledi! 5 gün boyunca bunu benden nasıl saklayabilirsiniz?" Az önceki ifademin üstüne bir kat daha şaşkınlık eklenmişken dudağımı ısırmamaya çalıştım. Ve 5 gün önceki büyüleyici ana gitmemeye.

Just A Fangirl || h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin