The Song

2.2K 222 58
                                    

A/N: Şimdii, sanırım kötü bir haberim olacak. Hepinizin çok severek okuduğu 2015 bölümü bu bölümden sonra kurgu gereğince yok. Bana kızmamanızı umuyorum ama dediğim gibi kurgu bunu gerektiriyordu. Eh, belkide son 2015 kısmı sizi merakta bıraktırır ve okumaya devam edersiniz. O kısımlar bitti demiyorum yani, 2015'e döneceğiz :) Bu arada yandaki gifi Haylee olarak düşünelim :D  İyi okumalar! 

2015

'Haylee destekçilerine iyi haber!'

Ünlü boyband üyesi Harry Styles ve yakın zamanda albümü çıkan genç şarkıcı Kaylee Abels uzun bir aradan sonra Londra'da bir kafede birlikte görüntülendiler.

2014

Hayatımdaki en kötü şey belirsizlik olsa gerek.

Temsilciler müzikal hakkında ne düşünüyor?

Harry Styles ile aramdaki şey ne? - Evet, en büyük sorunum.

Arkadaştan ötesi olduğumuzun tabiiki farkındayım. Birkaç öpücük ve bir randevu? Bunlar yeterli mi?

Sadece ne düşünüğünü merak ediyorum. Böyle belirsizlik içinde kontrolüm dışında bir şey yaşamaktan nefret etsem de şikayet etmek nankörce geliyor. Belki daha öncesinde çoğu kez şikayet etmişimdir ama şimdi düzgünce düşününce tüm bunların bana yetmesi gerekiyor.

Sene sonu gelmişken ve yapacak başka bir şeyim kalmamışken tüm yaptığım bu tarz şeyleri düşünmek ve Harry'den mesaj beklemekti.

Ve iki işime son veren mesaj sesi duyulduğunda hemen oturduğum tuhaf pozisyondan doğruldum.

3 maymun ifadeli mesajı kafamı yeterince karıştırırken bu sefer de telefon arama olduğunu belirtircesine titredi.

"Leee! Az önce ne olduğuna inanamazsın!" Normalden daha farklı konuşması vücüdunda alkolün gezindiğinin belirtisiydi.

"Az önce attığın mesajın açıklaması olsa iyi olur."

Kıkırdadı. Harry Styles liseli genç bir kız gibi kıkırdadı. "Evet, evet onunla ilgili." bir süre duraksadı ve birkaç çığlık sesi geldi arkadan. Bu sefer daha sesli bir kahkaha attı. "Zayn'in karavanının tasarımıyla ilgili. Bir oylama falan vardı sanırım ve kız jüri olarak senle beni seçti Ve Zayn itiraz etmedi." Benim bir şey dememe fırsat bırakmadan tekrar konuşmaya başladı. "Biliyorum, biliyorum şok edici. Ve az önceki mesaja gelirsek o kızla aralarındaki gizli şeyi öğrenebiliriz yani biliyorsun aslında bilmiyormuş gibi davrandığımız ama aslında bir şeylerin olduğunu bildiğimiz." Hala saçmalamaya devam ederken onu susturmam gerektiğini anladım.

"Harry," bu sefer konuşması daha da anlamsız bir hal almaya başladı. "Harry,"

"Seni özledim, Lee." Onca anlamsız cümle arasından bu cümleyi yakalamışken tüm vücudumda bir gevşeme ve yüzümde tembel bir sırıtma oluştu. "Kaç hafta oldu? 2?"

"2 hafta." diyerek onu onayladım.

"Tanrım, çok fazla."

Sorularıma cevap bulmak adına bu halinden biraz da olsa yararlanmanın pek sorun olmayacağını düşündüm.

"Harry, biz neyiz?"

Tüm anlamsız konuşmalarına bir son verdi ve derin bir nefes aldığına dair ses duyuldu.

"Arkadaş?" Bir cevaptan çok soru sorarcasına çıkmıştı sesi.

"Arkadaşlar öpüşmezler, ya da randevuya çıkmazlar. Tanrım, ben senin hayranınım ve sen dünyaca ünlü bir yıldız, ve neden bilmiyorum benimle arkadaşsın." Gerginlikle alnımı ovuşturdum. "Bu çok, çok saçma, Harry."

Just A Fangirl || h.sHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin