A/N: Birçok kişi hikaye için kapak fotoğrafı yaptı, herkese gerçekten çok teşekkür ederim ama bir tanesini seçmem gerekiyordu. Önceki bölümlere yapılan yorumlar için ayrı olarak tekrardan teşekkürler beni ne kadar mutlu ettiğinizi bilemezsiniz :) İyi okumalar! :)
2015Gömlekleri, saç bantları, aldığı hediyeler, yüzükleri.. Hepsine şu an şanslı gördüğüm siyah çöp poşeti sahip. Sonradan pişman olacağımı bildiğim halde, hatta şu an bile üzülsem hepsini atıyordum. Lily ile yaptığım konuşma bana gaz vermiş, unutmanın temellerini atmaya başlamıştım. Gerçi pek sağlam olacağını sanmıyordum, duygularım araya karışıp çürük bir yapı oluşturacak ve Harry'yi gördüğüm ilk an yıkılacaktı.
Evin altını üstünü getirirken atacak daha fazla şey arıyordum. Her eşyada ayrı bir anıyı rafa kaldırdığımı düşünürsek daha fazla eşya aramam normal karşılanmalıydı.
Atacak daha fazla şey bulamayınca çöp poşetini arkamdan sürüyerek ilerliyordum ta ki minderlerin arasından sadece bir ucu görünen kahverengi deri defteri görene kadar. Hiç şüpheye düşmeden ne olduğunu biliyordum. Asla girmeme izin verilmeyen dünyanın kapısıydı. Hızla poşeti kenara bırakıp defteri elime aldım."She doesn’t deserve his heart. Let us love"
Defterin dışında yazılan bir satırla bile tüylerim diken diken olmuşken içinde yazılanları kaldırabileceğimden emin değildim. Yavaşça defteri açıp onun dünyasına girebildiğimde ilk sayfaya atılan tarih gözüme çarpan ilk şey oldu.
13.12.2013
Onunla ilk kez konuştuğum, ilk kez sarıldığım ve ilk fotoğrafımızın olduğu gün. Aptalca olan fikrimin hayatımın dönüm noktası olduğu gün.
"Oradaydı. Herkes kadar sıradan, sıradan olmayacak kadar ilgi çekici." Kendi kendime yazdığı cümleye güldüm. Hiçbir zaman demek istediklerini toparlayamamıştı. "Sadece giydikleriyle değil, bakışlarıyla da benim aynım olan kız. Tüm hayatını tek bir bakışıyla sunmuştu. Hırsını, hayal kırıklığını, çabalamalarını hepsini gördüm. Daha yeni çözebildiğim başka bir şey daha gördüm. Aşkla bakmanın nasıl olduğunu ilk defa onun gözlerinde gördüm."
2014Sahne arkasında bir baştan diğer başa yürürken jürinin keyfini bekliyorduk. Seçmenin bu kadar zor olmadığından emindim, zamanı bu kadar geçirmeleri tamamıyla saçmalıktı. Harry'nin sıkılıp gideceği korkusuyla daha hızlı yürümeye başladım.
"Kays, otur artık." Gelen sesle etrafımdakilerin farkına vardım. Kaşlarını çatmış bana bakan Michelle'i daha fazla sinirlenmeden köşeye oturdum. Şu an ne denirse yapacak bir haldeydim zaten.
Kendi çapımda yaptığım eşleştirmeler bile 10 dakika da bitmişken jürinin 40 dakikadır seçmeye çalıştığı cast anca tamamlanmış tüm adayları sahneye çağırmışlardı. Lily ile yan yana sahneye çıktığımızda gözlerim boş olduğundan emin olduğum koltuğa kaydı. Ama yanılmışım. Orada annemle birlikte sohbet ederken sanki ona baktığımı hissetmiş gibi gözleri bana döndü.Sevimli bir gülümsemeyi yüzüne oturtup sadece baş parmaklarını kaldırarak her şeyin iyi olduğu garantisini vermeye çalıştı. Ona inanmak istiyordum.
"En adil seçimleri yapmaya çalıştık, arkadaşlar. Herkesin ne kadar iyi olduğunun farkındayız, karakterlerinizi küçümsemeyin, en kötü veya en iyi karakter diye tanımlayabileceğimiz bir karakter yok. Herkese kendisine uygun düşünüldüğü karakterler verildi." Ah, Cordelia acaba kendi yalanına kendin de inanıyor musun? "Hepinizin işini ciddiye alan insanlar olduğunuzu biliyorum." Bakışları beni bulmuş adeta " Kaylee dışında." diye ekleme yapmıştı. " Müzikale geleceklerden bazıları sizin hayatınızın gidişatını belirleyecek olabilir, yani elinizden gelenin en iyisini yapmanızı istiyorum. Bildiğiniz üzere normalde cast sonuçlarını koro odasındaki panoya asıyorduk ama bugün bir istisna yapmaya karar verdik." Konuşma tarzından Cordelia'nın bu durumdan hoşnut olmadığı bariz belli oluyordu. "Harry Styles'ın kendisinden sonuçları açıklamasını istedik ve o da kabul etti."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Just A Fangirl || h.s
Fanfiction'Bana bir şans vermedin bile. Senin gözünde her zaman bir fandım. Sesini duyunca bacakları titreyen, yaptığın her iyilikte binlerce kez teşekkür eden, sarıldığında bayılacağından korkup kollarını daha sıkı sardığın bir fan. Beni sevmedin, sadece san...