Bölüm Şarkısı : Pink - Just Like Fire. Multimedya Deitra&Kyran. İyi Okumalar ! Yorumlar için sabırsızlanıyorum. ^^
Kyran'ın omzuma dokunmasıyla kendime gelmiştim. Ayağa kalktım.
Kyran " Anlaşılan birileri beni kızdırmaya çalışıyor. Valor, şu Ejder Lordu'nu araştır ve bana bu araştırma sonucu söyle."
" Kyran, senin dinlenmen lazım." dedim.
" Deitra, ben kendime geldim ve iyiyim. Yatakta yatarak, bir şey yapamam."
" Beni dinlemelisin! Daha yeni uyandın ve herkes sana bu yatakta yatmanı söyleyecektir."
" Herkes benim bu lanet yatakta yatmamı diyebilir ama ben dinlemeyeceğim."
" İyi o zaman. Ben çıkıyorum."
" Mektubu okuduktan sonra bana ver. Bende merak ediyorum."
" İyi, odamıza döndüğünde veririm." dedim ve odadan çıktım.
Odama geldiğimde yiyecek bir şeyler istedim. Yemeği yedikten sonra kıyafetlerimi değiştirdim. Gülkurusu bir elbise giymiştim. Saçlarım ise salıktı. Mektubu aldım ve çalışma odama çekildim. Masam oturduğumda elimdeki zarfı inceliyordum. Zarftan mektubu çıkardım ve kâğıda baktım. Okunabilir ama çirkin bir yazı ile karşı karşıyaydım. Anlaşılan yazı eli ile yazmamıştı. Zekice bir taktikti. Yine de bu Ejdercik sinir bozucuydu. En iyisi okumaktı.
"Leydi Prenses, Kalplerin Kraliçesi, Deitra!
Ben Ejder Lordu. Elbette bir ismim var ama onu saklıyorum. Siz bana kendime seçmiş olduğum Ejder Lordu dersiniz, sevinirim. Beni ve benim için kutsal olan amacımı merak ediyorsunuzdur. Şimdilik beni merak edin ama amacımı size açık yüreklilikle söyleyebilirim. Amacım adım adım tahtta yürümektir. Bunu cesurca söylüyorum zira düşmanın cesuru daha yüce olur.
Benim tahttı istemem elbette sizi kızdıracaktır. Çünkü kraliçe olmak için her şeyi yapan bir kadınsınızdır. Neler yaptığınız açık ve nettir, leydim. Bunu istediğiniz kadar yalanlayın ama yaptıklarınız görülüyor. Pişman mısınız diye sormayacağım. Pişman olmanız için çok geç çünkü. Şunu merak ediyorum. Acaba tüm bu yaptıklarınız ve yapacaklarınız, verdiğiniz tüm kurbanlar ve vereceğiniz kurbanlar bu güce değecek mi? Çocukluk aşkınız Adrian'ı kaybetmenize değecek mi? Bunları nereden mi biliyorum çünkü ben size çok yakınım. Gölgeniz gibi takip ediyorum ama siz beni göremiyorsunuz. Şunu bil ki, ben seni senden daha iyi tanıyorum.
Peki, Kyran'ı sevecek misiniz? Size felaket ve beladan başka bir şey getirmeyen bu adamı? İkizinin canını alan bu adamı sevecek misiniz? Evet, Adrian yanarak öldü ve Kyran yaptırmadı. Fakat sürgüne gönderen Kyran idi. Bu, onu suçlu yapar. Bence onu sevemeyeceksiniz ve sevmemelisiniz. Hoş, sizin gibi birisi sevebilir mi? Hayır!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Çiçeği
FantasíaKalplerin Kraliçesi, Demir Leydi, Bir Cadı ve sonunda bir İmparatoriçe. Bir zamanlar bende saftım ve masumdum. Kalpten bu iki kelimeye inanıyordum ve öyle olduğumu düşünüyordum. Kyran'ın dediğini yapıp, ikizi ve çocukluk aşkım Adrian'a ihanet ettiğ...