Ufak bir ara ile sizlerleyim. Bölüm Şarkısı : Aerosmith - Dream On. İyi okumalar. Yorumlarınızı merakla bekliyorum.
---
Karnımı okşuyordum. Doğumuma az kalmıştı. O lanet bitkilerden kurtulur, kurtulmaz hemen hamile kalmıştım. Bu elbette sevinç verici bir durumdu. Ana Kraliçe de, odama bitki koydurduğunu düşündüğüm Ejder Lordu da kapak olmuştu. Şimdi doğum için gün sayıyordum. Zaman çabuk geçmişti.
Elimde bebeğim için işlediğim nakış vardı. Çoğu kişiye göre erkekti. Bende öyle hissediyordum ama korkuyordum. Bazen rüyalarım da Olysa'yı görüyordum. Ellerinden pençeler çıkıyordu ve karnımdaki bebeği alıyordu. Hiçbir şey yapamıyordum ve korkularımla boğuşarak uyanıyordum. Elbette gördüğüm gerçekleşmeyecekti ama beni korkutuyordu. Yine de güçlü görünmek zorundaydım. Yaptıklarıma rağmen güçlü durmalıydım.
Kapım açıldı ve karşımda Tanith'i gördüm. Yüzü mutluydu. Keşke bende onun gibi olabilseydim. Yanıma geldi ve oturdu.
Tanith " Kapını çaldım ama duymadın. Bende içeri girmek zorunda kaldım."
" Dalmışım." dedim.
" Kyran sınır kontrolünden döndüğünü haber vermek için gelmiştim."
" Ah, onu çok özledim! Neredeyse 1 aydır orada. Çıkacağı sefer hazırlıkları için sınırları denetliyor."
" Sefere çıkması için arkasında güveneceği bir vekil bırakmalı. Efendi Yangan'a güvenmiyor ve General Zyaun onunla olacak."
" Benim vekil olmam içinde, yasalara göre bir oğlum olmalı."
" Bu yüzden seni bekliyor." dedi gülerek.
" Bence de bir oğlum olacak. Açıkçası oğlan ya da kız, benim için fark etmez ama burası için fark ediyor. Duyduğuma göre Ana Kraliçe benim kız doğuracağımı söylermiş ve o Rosanda'yı hemen oğluna yollamak niyetindeymiş."
" Onları boş ver. Gona sana ne demişti? Çocukların olacak!"
" Çocuklarım. Yine de bir şey var. Bir şey beni korkutuyor ve onu çözemiyorum."
" Hiçbir şeyden korkmamalısın. Bak, hamileliğin sorunsuz geçti ve yakında bebek kollarında olacak."
" Her şey bu kadar mükemmel gitmemeliydi. Ejder Lordu mutlaka bir şey yapmalıydı."
" Belki de bekliyordur veya vazgeçmiştir."
" Kolay kolay bir şeyden vazgeçecek bir tip değil. Bir planı var, bunu hissediyorum ama bir şey beni gölgeliyor."
" Ejder Lordu'nun yanında güçlü bir cadı yahut büyücü var."
" Her neyse, sevgili kralımı karşılamalıyım. Ejder Lordu ilgimi çekmiyor." dedim ve Tanith'in yardımıyla ayağa kalktım.
Kyran beni bahçemizde bekliyordu. Kollarıyla beni sarmıştı ve alnımdan öpmüştü. Onun kolları, benim huzur kaynağımdı. Kyran'ın gözleri, karnıma kaydı ve gülümsedi.
Kyran " Keyifleriniz yerindedir, umarım."
" Evet, yerinde. Bugün biraz daha hareketli." dedim gülerek.
" Aklım sürekli ikinizdeydi. Valor ve General Zyaun olmasaydı, hemen size dönerdim."
" Hey! Sen bir kralsın ve önceliğin krallığın olmalı."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Çiçeği
FantasyKalplerin Kraliçesi, Demir Leydi, Bir Cadı ve sonunda bir İmparatoriçe. Bir zamanlar bende saftım ve masumdum. Kalpten bu iki kelimeye inanıyordum ve öyle olduğumu düşünüyordum. Kyran'ın dediğini yapıp, ikizi ve çocukluk aşkım Adrian'a ihanet ettiğ...