Bölüm Şarkısı ile iyi okumalar ! Yorumları bekliyorum. :)
---
Helion karşımdaydı. Hisleri karışıktı. Bir şeyi açıklayıp, açıklamamak üzerine kararsız kalmıştı. Hislerini algılayarak, doğruyu söyleyip söylemediğini anlayacaktım.
Helion " Nasıl başlayacağımı, bilemiyorum."
" Kendini rahat bırak ve kasma." dedim ve Helion hafifçe gülümsedi.
" Majesteleri, babam beni terk etmeden önce son sözü anneni bul oldu. Bende 7 yaşından beri onu aramak istedim."
" Çok basit bir laf değil mi? Anneni bul. Peki, kocama ve bana neden ilk başta annenin öldüğünü söyledin ?"
" Herkese yıllardır söylediğim bir şeydi."
" Kocamdan isteyebilirdin."
" O, beni sizin gibi anlayabileceğini sanmıyorum. Siz merhametlisiniz."
" Ben merhametli birisi değilim, öyle olsaydım geçmişimdeki davranışları yapmazdım."
" Nasıl davranışlar ?"
" Konu ben ve geçmişim değil, Helion. Konu sensin."
" Özür dilerim."
" Özre gerek yok. Geçmişim geride kaldı ve şu ana odaklanıyorum. Neyse, konu dağılmamalı. Helion, anneni neden bulmak istiyorsun ?"
" O benim annem, Majesteleri. Babam bana sürekli onun gibi baktığımı söylüyordu. En azından bunu öğrenebilirim."
" Babanın seni terk ettiğine emin misin ?"
" Evet, babam beni terk etti."
" Sana bir şey söyleyeyim mi, Helion? Bir yalan söylüyorsan, ilk önce kendin o yalana inan ve sonra başkalarına o yalanını sat." dedim ve Helion'un yanakları kızardı.
Helion " Majesteleri, ben doğruyu söylüyorum. Babam beni terk etti."
" Babanı sen saklıyorsun ve herkese babam öldü diyorsun."
" Bana inanmıyor musunuz ?"
" Helion, babanı sen saklıyorsun. Öldü mü ölmedi mi bilmiyorum. Tek bildiğim babanı bizden saklıyorsun. En son onunla ne zaman görüştün? Askerliğe katılmadan önce mi ?" dedim alaycı bir şekilde.
" Pes ediyorum. Babam yaşıyor, majesteleri. Nerede olduğunu anladınız mı?"
" Hayır, sadece yalan söylediğini anladım. "
" Eşinize söyleyecek misiniz ?"
" Hayır. Bu aramızda sır olarak kalacak. Dediğim gibi söyleyeceğin yalana önce kendin inanmalısın. İnanmalısın ki, diğer insanlar söylediğin yalanı gerçek sansın."
" Bu geçmişinizde çıkardığınız bir ders mi ?"
" Evet. Ben bunu geçmişimde öğrendim. Sende bunu beynine kazı."
" Aklımda tutacağım."
" Anneni bulma konusuna gelince, onun gerçek hikâyesini bilmiyorum. Yine de anneni bulacağım. Yaşayıp, yaşamadığını öğrenmeye çalışacağım."
" Çok teşekkür ederim, majesteleri. Annemi bulursanız, söz veriyorum ömrüm boyunca sizin köleniz olurum."
" Köleliğini istemiyorum, insanlar hür doğmuştur ve hür yaşamalıdır."
" Belki bir gün gerçek hikâyemi öğrenirsiniz ve bende sizinkini öğrenirim. Olur mu?"
" Benim geçmişim, tarihi kayıtlarda mevcut."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Çiçeği
FantasyKalplerin Kraliçesi, Demir Leydi, Bir Cadı ve sonunda bir İmparatoriçe. Bir zamanlar bende saftım ve masumdum. Kalpten bu iki kelimeye inanıyordum ve öyle olduğumu düşünüyordum. Kyran'ın dediğini yapıp, ikizi ve çocukluk aşkım Adrian'a ihanet ettiğ...