Selam ! Bölüm Şarkısı : Most Epic Music - Eye of the Storm. Yorumları merakla bekliyorum. İyi okumalar !
---
Balo için hazırlanmıştım. Kırmızı giyinmiştim. Kırmızı, bundan sonra benim rengimdi. Kabarık eteğim vardı. Korse kısmım, altın iplerle işlenmişti. Omuzlarımdan aşağı düşen, altın zincirler vardı. Boynumu ise, Tanith makyaj yaparak kapatmıştı. Kırmızı yakut kolye yakmıştım. Saçlarım ise, dağınık topuz yapılmıştı. Kraliçe tacım da, yerleşmişti. Hafif makyajla hazırdım. Şimdi kralımı bekleyebilirdim. Kapım açıldı ve Kyran karşımdaydı. Siyah ağırlıklıydı ve bana gülümsüyordu.
Kyran " Çok güzelsiniz, kraliçem. Benimle balo salonuna eşlik edebilir misiniz ?"
" Memnuniyetle, Majesteleri !" dedim ve koluna girdim.
Sonra beraber odadan çıktık. Bizi gören hizmetkârlar başlarını eğiyorlardı. Balo salonuna geldiğimizde ise, kalbim hızla atıyordu. Hala kendimi rüyada gibi hissediyordum. Ah, kalbim! Korsemden fırlayacak derece gümbür gümbürdü. Meraklı gözler bizdeydi. Masalarda, ayakta duran asiller vardı. Süslenme de büyük bir yarışa girilmişti. Merdivenlerden inmiştik ve dans alanındaydık. Kyran'ın işareti ile orkestra çalmaya başlamıştı. Sonradan bize eşlik eden çiftlerde gelmişti.
Kyran "Bugün çok güzel! Ömrümün en güzel günlerinden birisi."
" Bu günleri ikimizde bekledik. Tabii, sen benim gibi bu günleri başkası için beklemedin." dedim gülümseyerek.
" İleri görüşlü olmak böyle bir şey, bunu bil."
" Dalga geçme! Hiçbir şekilde böyle olacağını bilemezdim. Ben, hep..."
" Adrian ile hayalini kurdun. Onunla dans edeceğini hayal ettin. Fakat olmadı. Hayaller, bazen farklı şekilde gerçekleşiyor."
" Kader, bizi buralara sürükledi."
" Pişman değilim. En azından bu konuda rahatım. Yine olsa, yine yapardım. Fakat uzun süre düşündüm de, Adrian'ın ölümünü istemezdim."
" Onun ölümü her şeyi değiştirdi."
" Onun ölümü her şeyi değiştirmedi, bir tek şeyi değiştirdi."
" Neyi ?"
" Seni değiştirdi. O ölünce, tuhaf bir şekilde sende değiştin. Sanki senin o saf, masum, iyi yanın öldü ve daha acımasız, kalbi sert birisi oldun."
" Haklısın."
" Bir nevi senin benliğini değiştirdi. Bunu ben bile sana yapamazdım."
" Değiştiğimi biliyorum. Yine de hala içimde o küçük kız var. Adrian'ın sevdiği kız, hala duruyor."
" Can çekişiyor, bence."
" Sende o kızı sevmedin mi ?"
" Ben, o küçük kızı değil. Herkese meydana okuyabilecek kadını sevdim. O küçük kız, Adrian'ın. Ona asla sahip olamam."
" Herkese meydan okuyabilirim, sevdiklerim adına her şeyi yakabilirim. Önceden bunu yapamazdım."
" Ben gözlerinde görebiliyordum. Senin hamurunda var, Deitra. Sen istediğinde acımasızlaşabilirsin."
" Acımasız olmaktan korkmuyorum. Vicdanımı da bastırabilirim. Tek korkum, kendimi kaybetmek. Kendimi kaybedersem, herkesi yok edebilirim."
" Kendini kaybetmeyeceksin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fırtına Çiçeği
FantasiKalplerin Kraliçesi, Demir Leydi, Bir Cadı ve sonunda bir İmparatoriçe. Bir zamanlar bende saftım ve masumdum. Kalpten bu iki kelimeye inanıyordum ve öyle olduğumu düşünüyordum. Kyran'ın dediğini yapıp, ikizi ve çocukluk aşkım Adrian'a ihanet ettiğ...