Gledala sam u mamu koja je proučavala moj outfit. Odmahivala je glavom i povrijedila me tim gestom. Pogledala sam se u ogledalo. Što? Nosila sam traperice, majicu malo širu, duks i patike. Što je tu tako čudno?
- Mogla si se potrudi da izgledaš kao dama barem danas. - rekla je i pogledala sam ju. Danas mi je 21 rođendan i ne nisam ponosna činjenicom da sam tako stara i da mi mišići slabije rade i da ću zato slabije igrati. Sišla sam u kuhinji, nije mi se dalo slušati njeno zvocanje o tome kako izgledam. Uzela sam tanjur i nagrabila hrane na tanjur. Sjela sam za stol i počela žvakati hranu koju je mama pravila cijeli dan za goste. No, moj je rođendan. - Lou, po Bogu.. - uzdahnula je kada me je ugledala kako nemilosrdno ubacujem hranu u moja usta. - Sada vidim da sam pogriješila sa tim muškim imenom, prosto sam pogriješila.. - rekla je iznervirano i čula zvono na vratima. - Digni se i dolazi sa mnom, ovo je tvoj rođendan. - uzdahnula je.
- Glumit ću 15 minuta da mi je drago jer su svi tu, a onda idem na trening. Utakmica je za samo par dana. Wohoooo. - vrisnula sam i oprala ruke, brišući hranu oko mojih usana. Mama mi je pustila kosu iz repa i razbarušila je. Povukla me je prema vratima i otvorila ih. Gledala sam u neke nepoznate ljude. Smijala sam se tako lažno da su me obrazi zaboljeli. Nakon par minuta, rekla sam 'doviđenja' i uzela torbu iz hodnika. Provjerila sam je li sve tu. Podigla sam kosu u nenormalno neurednu punđu i izjurila iz kuće. Prebacila sam torbu preko grudi i sjela u svoj stari automobil. Skupljala sam za novi, jer je ovaj bio na izmaku snage, no to mi nije bilo tako važno. Nisam bila zaljubljena u velika skupa auta. Samo neka radi. Nasmijala sam se i pjevušila staru pjesme Amy Winehouse. Bilo mi je žao što je umrla. Zajedno smo zapravo pjevale.
- Well sometimes I go out by myself and I look across the water. And I think of all the things, what you're doing and in my head I paint a picture.. - tako dobar glas. Šteta. Uzdahnula sam, mrzeći drogu, cigarete i alkohol. Uništile su tako dobar glas, tako kvalitetnu pojavu. Zaustavila sam svoj auto ispred velikog terena. Doncaster Rovers. Da, naš poznati klub ima i žensku ligu, iako je tako velika diskriminacija da mi ženske nigdje ne možemo igrati. Uzdahnula sam i zalupila vrata svog starog auta. Primjetila sam tri ogromna automobila parkirana. Podignula sam obrvu lagano i ušla unutra. Već na ulazu sam skinula duksericu i koračala ka svlačionici, no osjetila sam oči na mojoj stražnjici. Nisam bila ponosna na to da svi dečki prvo gledaju u nju, a onda u mene, no dobro. Okrenula sam glavu i pogledala u tipa koji je bio naslonjen na zid i posmatrao me. Zacrvenio se kada je skužio da sam ga uhvatila.
- Idiot. - promrljala sam i još jednom dopustila da ga pregledam. Kovrdže su padale na njegovo lice, zelene oči su sijale dok su lagano promatrale moje tijelo. Bila sam sigurna da sam znala ovog dečka.. No, način na koji je on proučavao moje dupe.. To je moje dupe, okej?!
- Nešto si rekla ljepotice? - rekao je dok se zlobni osmijeh širio njegovim usnama. Približila sam mu se, par koraka. Ma šta si on umišlja. - Mhmh, nisam te čuo. - rekao je i dalje sa istim zlobnim osmijehom. Došla sam do njega, skinut ću ja taj njegov osmijeh s usana. No, on mi je uhvatio ruku koja se u potpuno istopila u njegovoj ogromnoj ruci. Doslovno je bila tako mala.. Pogledala sam ga. - Nešto si htjela učiniti ljepotice? - dodao je i prije nego što je shvatio, moje koljeno ga je spucalo u međunožje i izvukla sam ruku.
- Skinuti ti taj osmijeh sa lica, i uspjela sam. - rekla sam, kad je vrisnuo. Vjerovatno ga boli. Zaslužio je.. Možda sam ga prejako udarila. Ne osjećaj se krivo. Da, razgovaram sama sa sobom. Vidjela sam dečka, imao je plavu kosu. Lagano sam se uplašila i odmaknula od onog dečka. Plavušan me je uhvatio za ruku, dižući svoju obrvu.
- Harry, čovječe jesi dobro? - plavušan ga je pitao. Oh, Harry.. to mu je ime. Podigao je pogled i lagano se ispravio, čuvajući ruku na svojim.. Lagani smijeh mi je izašao kroz usta i pokrila sam rukom usta.
- Ima li nekih problema gospodine Horan i Styles? - čula sam glas svog trenera. Oh, Bože.. gotova sam. Pogledala sam u trenera, kao anđeo. - Louis što ti radiš ovdje? - odmahnuo je glavom, znajući da sam ja napravila neki problem.
- Imate jake igračice. - Harry je rekao i pogledao me. Namrgodila sam se i izvukla ruku iz plavušanovog stiska. - No, sve je uredu. - rekao je i podigla sam obrvu. Prije 3 minute sam ga udarila u jaja i njemu je sve uredu. Oke, totalno me brani.
- Tomlinson ide na zagrijavanje, popričat ćemo poslije. - trener je rekao i klimnula sam glavom, džogirajući. Mogla sam osjetiti oči na svojoj pozadini. Uzdahnula sam lagano i utrčala u svlačionicu. Dok sam se presvlačila čula sam cure kako komentarišu.
- Ne mogu vjerovati da su dečki iz One Directiona zapravo tuuuuuuu! - Helena je vrisnula i prevrnula sam očima. Još jedan boyband, mrzim boybandove. Navukla sam svoj dres i kratke hlačice koje su pokazivale moj atribut zvani dupe. Nasmijala sam se sebi i zavezala kosu ponovo u neurednu punđicu. Navukla sam kopačke i istrčala na teren. Kada sam na terenu za mene postoji samo lopta i samo teren. Trčala sam 50 krugova kao i svaki dan. Da, normalno treninge imamo samo ponedeljkom i petkom, no ja dolazim svaki dan. Ne želim izgubiti formu. Već imam 21 godinu i već gubim funkciju u mišićima, ne smijem si to dopustiti. Wow, 21 godina, to zvuči tako daleko. Zaustavila sam se kada sam čula da neko doziva moje ime i doslovno navija za mene. Pogledala sam prema tribinama i vidjela onog tipa. Harrya. Nosio je moj dres, to jeste dres za mojim imenom i smijao se. Oh, idiot.
___________________________________________________________
hehehe, new story. ovako da odmah objasnim samo ih je četvero u bendu, a louis je zapravo cura u ovoj priči. haha, no hate. ako ne želite ne morate čitati, ja sam dobila ideju i eto. ako ne želite nemojte čitati. volim vas svejedno:*
YOU ARE READING
lou » larry
FanfictionTrčala sam preko terena, šutajući loptu. Niko nije znao zašto sam toliko zapaljena za fudbal. Ni ja sama. Ali lopta je u meni pobuđivala neke duboke strasti. Još od 5 godine treniram fudbal i još od tada smatram da je fudbal najbolji sport ikada. Sv...