- AND WE DANCED ALL NIGHT TO THE BEST SONG EVER, WE KNEW EVERY LINE NOW I CAN'T REMEMBER. HOW IT GOES BUT I KNOW THAT I WON'T FORGET HER 'CAUSE WE DANCED ALL NIGHT TO THE BEST SONG EVER, I THINK IT WENT OH, OH, OH. I THINK IT WENT YEAH, YEAH, YEAH. I THINK IT GOES.. WOO! - koja slučajnost. Harryeva pjesma na MTV-u. Kolege su mu zgodne as well.. Ali ipak je on tu glavni. Nasmijala sam, mrljmljajući neke riječi koje sam zapamtila. Ne volim boybandove, ali ovaj.. pa well.. Ovaj da. Zbog jedne ličnosti. Kada sam prenoćila sinoćnji dan, shvatila sam da sam se ozbiljno zaljubila i well.. Mislim da mi to ni najmanje ne smeta. Dignula sam se sa kauča čisto da odem u sobu i provjerim kako izgledam. Danas sam se odlučila malo uljepšati. Harry će doći po mene poslije nekog intervjua, baš je zauzet ovih dana. Sinoć je imao neki nastupi i intervju, jutro - intervju. Mhmh.. Gledam se u ogledalo i razmišljam da li je ova kombinacija loša. Vunena haljinica koja dostiže malo više od mojih koljena. Ispod su debele tajice koje su crne boje sa bijelim tačkicama i nosim UGGsice. Pa dobro.. Mogle je biti i bolje. Jaknu neću nositi jer znam da će on ponijetit svoju, a to želim. Mislim da sam čekajući pojela cijelu usnicu. Pogled mi je pao na sat. Tek je pola 11, a on je rekao da će biti oko 12 tu. Silazim na donji sprat, ravno u kuhinju, praveći nešto za doručak. Odlučila sam se za par oreo keksa i šolju punu toplog mlijeka. Mogu odgledati jednu epizodu Dr. Who dok čekam Harrya.. No zaustavlja me nešto na televiziji. Zašto je MTV morao biti upaljen? Okrećem glavu i vidim Harrya sa Kendall Jenner, znam tu djevojku. Mama je ponekad gledala onu njihovu emisiju. Zagrizla sam usnicu, jer se ne sjećam da mi je Harry spomenuo da mu je Kendall prijateljica, a pričao mi je o mnogo njegovih prijateljica. O Nicki, o Cari koja mu je bivša, o Emily, ali ne i o Kendall. Ušla sam u dnevnu, gledajući u slike na telviziji. Harry ju čvrsto drži za ruku, a onda prikazuju video. Imam osjećaj da se nešto lomi unutar mojih grudi. Čvrsto stiskam oči, želeći se probuditi i shvatiti da je ovo varka.
- HARRY STYLES JE POTVRDIO U JUTROŠNJEM INTERVJU: JA I KENDALL IMAMO PRISNU VEZU. SINOĆ JE BIO SAMO JEDAN OD NAŠIH SPOJEVA.. - brzo sam uhvatila upravljač i gasim televizor. Tek sam tada shvatila kako je moja šalica sa mlijekom na podu i kako se razbila u petnaest komadića.. Više. Odsjela sam u hotelu. Da u nekom bogatom hotelu, trener mog novog kluba mi je platio. Jučer sam kupila par stvari da imam što za jesti, i već od sinoć mi je ova hotelska soba postala draža od moje kuće. Vraćam se u realnost. Opet sam shvatila da sam opsovala na glas Harrya i njegovu dragu djevojku. Ne bi trebala biti ljubomorna, ja mu ionako nisam djevojka.. Stisnula sam čvrsto usnice, ispuštajući niz drugih psovki. Ostavljam one glupe kekse i nekako zaobilazim komadiće šalice i mlijeko prosuto po skupom parketu. Odlazim u moju sobu, ili jednu od soba koju sam imala na raspolaganju u ovom hotelskom apartmanu. Kladim se da je ovo predsjednički apartman ili nešto tako. Skidam glupu haljinu i već sam prethodno razmazala glupi ljubičasti ruž koji sam kupila samo radi Harrya. Mrzim se. Trenutno sjedim na krevetu i razmišljam o Harryu. Ušao je tek tako u moj život, prepustila sam se njegovoj avanturi tek tako. Sada već plačem, ne znam.. Boli me. Jučer sam shvatila kako gajim osjećaje prema njemu, a on ima djevojku koju mi nikada nije spomenuo. Ispustila sam još jedan jecaj iz usta i još par psovki. Nikada nisam psovala u životu, ali eto.. sada jesam. Očigledno. U procesu ustajanja sa kreveta, navukla sam bijelu majicu dugih rukava koja ima print jelena na sredini. Zatvorila sam ponovo oči i osjetila ponovni ubod. Prošao je tačno kroz moje srce. Glupi Harry Styles. Glupi.. No, onda sam se sjetila slike. Izgledao je tako sretno.. da li se smijao tako i kada je bio pored mene? Nemaš šanse Lou, zaboravi. Ali.. možda.. Nema možda. On je sa Kendall Jenner. Ona je bogatašica, ona je zgodna, ona oblači haljine i štikle.. A ti, ti si djevojka iz Doncastra.. Ispuštam još par jecaja, zaustavljajući drugu Lou unutar mene da pričam. Mrzim te. Samo govorim istinu. Mrzim te. I tebe i Harrya i Kendall. Ne mrziš ti Harrya, samo Kendall.. jer je bolja od tebe. Ona i on su isti rang, a ti.. Ja ću ostati sama do kraja života, znam to. Trudim se gurnuti drugu Lou i ne slušati je, ali ne ide. Brišem suze i hvatam pogled u ogledalo. Maskara koju sam platila par funti je propala, a ruž.. pa nema ga. Ružna si. Odvratni si. Debela si. Pogled to svoje glupo tijelo. Nemaš ni grudi.. Kakvo si ti žensko? Jesi li ti uopšte žensko? Sada sam ispustila vrisak i izlazim iz sobe, definitivno. U sekundi sam u dnevnom borovku i udaram rukom od zid. Znam da to pomaže. No, ja nemam snage ni udariti od prokleti zid. Ponovo palim televizor, sada moja ruka krvari ali nije kao da me briga. Tražim bilo koji kanal koji prikazuje Harrya sa Kendall. Pronalazim voditeljicu koja priča o njima na MTVhits. Pogodak.
- HARRY STYLES JE U VEZI SA KENDALL JENNER. KAKO SMO SIGURNI? PUSTIT ĆEMO VAM SNIMKU KOJA POTVRĐUJE NAŠA MIŠLJENJA. - plitko dišem, čekam da puste snimku u kojoj Harry govori kako je Kendall njegovo sve. I puštaju je.
- Pa Harry reci nam, kakve su ovo slike? - ista ona voditeljica ga pita. Ima malene podočnjake, no i dalje izgleda predivno. Snimano je rano, sigurno nije dovoljno spavao. Ili je imao zabavnu noć sinoć sa Kendall. Ne, nije.. Ti mu to ne možeš ponuditi, stidiš se stajati pred ogledalom bez odjeće. Začepi. Pogled mi je pao na televiziju gdje se Harry smiješi. Boli me to.. Smije se. Radi nje. Pa neće valjda radi tebe? Ispustila sam još jedan jecaj i ponovo plačem.
- Pa.. ja i Kendall smo u vezi. Ovo je jedan od naših spojeva.. Četvrti ako sam ih točno brojao. No, do sada sam se uspješno krio, a eto.. izgleda da ste me uhvatili. - govori bez ikakvih poteškoća dok gleda u slike na televiziji.
- Ali koje djevojka s kojom smo te vidjeli isti dan u popodnevnim satima? - voditeljica ga pita i gledam u naše slike. Ne, ne smije se. Ima kiselu facu kao i na slici. Udaljeni smo i na slici. Nismo kao i on i Kendall. Gledam u sebe pored njega i shvatam da mu Kendall puno bolje stoji.
- Moja dobra prijateljica. - izgovorio je to sa puno napora i shvaćam da sam mu ja smetnja.. Zašto onda i želi da izlazi sa mnom? Naravno, jer sam ga ja pitala kada se možemo vidjeti ponovo.. Prisjećam se prošle noći. Rekao je da ima nastup a zapravo je bio sa Kendall. Brišem suze koje su počela da padaju niz moje obraze.
- Dobro, vratimo se tebi i Kendall.. - voditeljica govori i tada gasim televiziju. Osjećam da mi je glava puna ljudske gluposti. Njegove gluposte, njega. Kako je mogao da se igra sa mojim osjećajima? Pa je li on svjestan da sam i ja živo biće? Ugrizla sam se za usnicu i mogla sam čuti zvono na vratima. Pogled mi je pao na sat. 12 sati. Harry. Lagano sam izustila njegove ime dok sam otišla do vrata.
- Ko je? - pitala sam ne otvarajući hotelska vrata kao idiotkinja.
- Ja sam, ludice. - njegov glas je bio onaj.. slatki i grubi glas u jedno. Ugrizla sam se za usnicu.
- Idi, molim te. - rekla sam, brišući rukama vlažne oči.
- Louis, o čemu ti pričaš? - rekao je i mogla sam shvatiti da je zbunjen.
- Samo idi. Idi svojoj djevojci. - dreknula sam se kroz vrata i ugrizla za usnicu.
- O čemu pričaš? - ponovio je svoje pitanje.
- O tome kako imaš djevojku. O tome kako mi puniš glavu svaki dan. O tome kako me zavaravaš a zapravo imaš djevojke. - dreknula sam se.
- Lou, dopusti da ti objasnim. Molim te. - rekao je i mogla sam zamisliti njegovu facu, ali sam izbrisala tu zamisao.
- Što? Daj prestani biti dvoličan. - dreknula sam se.
- Nije onak.. - prekinula sam ga.
- Imaš Kendall, ona je puna bolja i zgodnija i ljepša.. - ovaj put je on mene prekinuo.
- Ma upravu si, ona je puno zg.. - no sam se je prekinuo. Vjerovatno je shvatio da sam ja još uvijek tu. - Lo.. - nije ništa rekao, otišla sam u sobu i bacila se na krevet. Eto čula si ga, ona je puno zgodnija i ljepša. A što si ti očekivala? Da će reći kako si ti najljepša i najzgodnija.. Jao Louis, budalo.
_________________________________________________________
wehehe, enjoy? it's loooooooooooooong x +15 komentara za nastavak? <3
YOU ARE READING
lou » larry
FanfictionTrčala sam preko terena, šutajući loptu. Niko nije znao zašto sam toliko zapaljena za fudbal. Ni ja sama. Ali lopta je u meni pobuđivala neke duboke strasti. Još od 5 godine treniram fudbal i još od tada smatram da je fudbal najbolji sport ikada. Sv...