Gutam suze radosnice dok čekam da mi se Harry javi. Hajde, dečko.. Kada čujem onaj zvuk da je poziv primljen, lagano se osmjehujem samoj sebi. Nisam normalna.
- Lou.. - prošaputao je i ugrizla sam se za usnicu. Zašto šapće? - Sada sam vani, medu ali te nazovem za par minuta. Okej? - pitao je. Klimnula sam glavom, znajući da me ne vidi.
- Da, ovaj čekat ću.. - rekla sam i mogla sam čuti njegov uzdah. Što mu je? Prormljao je nešto no nisam skontala što i prekinuo je liniju. Malo sam uzdahnula, zabrinuto ali sam se smirila. Vjerovatno je vani negdje, ganjaju ga novinari, mislim.. Ne može uvijek pričati. Pustila sam sebi ponovno onaj video i suze su opet krenule.. Pitao me je da li želim biti njegova djevojka. Naravno da da.. Mislim, sviđa mi se Harry i previše.. I želim da pokušam. Čula sam zvono na vratima i dignula sam se na nogice. Nije bilo šanse da je Staša. Rano je. Otvorila sam vrata i zatekla buket ruža. Kovrdžava glava je izvirila i nasmijala sam se. Ispustila sam vrisak, fangirling. I zagrlila ga brzo. Ruža me je ubola u oko pa sam ponovo vrisnula. On se nasmijao, stavljajući buket ruža iza mojih leđa, dok me je grlio.
- Da sam znao da ćete ruže tako iznenaditi, kupio bih ih prije. - rekao je kroz osmijeh. Zacrvenila sam se i zabila glavu u njegova prsa dok sam udisala njegov miris. - Što radiš mačko? - pitao je i pogledala sam ga. Zakikotala sam se i polizala mu obraz, mjauknuši. - Koja si ti ludica. - rekao je, gledajući me. - No ti mi se sviđa. Mjau. - rekao je, ližući moj obraz. Zajedno smo se odvalili smijati i to je ono što sam voljela kod Harrya. Nema pretvaranja, nema ničega. Samo ja i on, onakvi kakvi jesmo. Pustila sam ga nekako unutra i dalje sa rukama oko njegovog torza.
- Onaj video je predivan. - rekla sam kada je sjeo na sofu, a ja pored njega. Ruže sam već prije smjestila u vazu punu vode. Znate ovaj hotel je puno bolji od moje kuće. Sve imam, od vazne do svijeće od svijeće do televizije od televizije do besplatnog interneta.
- Zaista mi je žao što sam onako planuo. Nije bilo fer od mene. - rekao je i pogledala sam ga. Zagrlila sam ga i zagnjurila glavu u njegova prsa. Gnjurac.
- Ma ne i ja sam se ponašala kao kučka. - rekla sam, ne sudeći se da pogledam prema njemu. Ne znam, osjećam se više krivom i smatram sebe više krivom nego njega.
- Znaš da sam postavio jedno pitanje prije nego što sam završio onaj video.. - rekao je i pogledala sam prema njemu.
- A da? Ne sjećam se. - nasmijala sam se zlobno.
- Auu, ni ja se ne sjećam. Što ćemo sad? - pitao je i nasmijao se, spuštajući glavu prema meni dole. Malo sam se popela tako da su nam se nosevi dodirivali. Nasmijao se i mogla sam osjetiti njegov vreo dah na svojim usnicama. I željela sam okusiti one njegove.
- Ne znam. - rekla sam, možda hipnotisana ljepotom njegovih usana. I on je zurio u moje i nemam pojma ko je koga poljubio, ali neko je. Njegove usne su se stopile sa mojim i imala sam osjećaj da je milion vatrometa zaigralo folklor oko naših glava. I nisam se bunila. I ja sam htjela plesati. Jednostavno sam se predobro osjećala. Desna ruka je čvrsto držala površinu njegove majice, dok je druga našla svoje mjesto iza njegovog vrata. Njegove ruke su, nimalo stidljivo, uhvatile moju bolju stranu(guzicu) i podigle me na njegovo krilo. Nasmijala sam se malo. Što mi uopće radimo? Ne znam što radimo ali meni se sviđa. Usne su nam se stopile, njegove ruke su na mojoj zadnjici, moja čvrsto drži njegovu majicu i njegov vrat. Oke, možda smo malo prešli granicu slatkog poljupca. Odvojio se, duboko dišući, gledajući me. Nasmijala sam se i polizala sam svoju donju usnicu.
- Jesi se sjetio pitanja? - pitala sam ga, no on je /nevino/ odmahnuo glavom i prije nego što sam uspjela skontati, nastavio je sa ljubljenjem. Dobro, hah.. Ne žalim se. Nasmijala sam se i nastavila dijelite te sočne trenutke s njim. Kada smo se oboje umorili, odmaknuli smo se. Bez daha me je proučavao.
- Je li treniraš i ljubljenje u slobodno vrijeme? - rekao je dok je pokušavao doći do zraka. Nasmijala sam se i provukla prste kroz njegovu kosu.
- Da, imam i trenera. Nadam se da ti to ne smeta. - namignula sam.
- Trebala bi zamijeniti trenera. - rekao je i pokazao na sebe. - Mislim da je ovaj bolji. - rekao je i privukao me k sebi, tako da su nam se prsa dodirivala. I nosevi. - Znaš li da se eskimi upravo ljube pomoću noseva? - pitao me je tiho i nasmijao se. Izgledao je kao malena bebica koja je upravo naučila svoju prvu riječ.
- Nisam to znala. - rekla sam i nasmijala se široko. - No sad znam.. - rekla sam i provukla prste još kroz njegovu kosu, učinilo mi se da je prostenjao. Pogledala sam ga. Je li to njegova turn on tačka?
- Nemoj me tako gledati. To me pali, i ti mi sjediš u krilu i igraš se sa mojom kosom. I još si plus obučena u pidžamicu koja je lagano providna.. - udarila sam ga po ramenu i zakikotala sam se.
- Perverznjače. - odvalila sam se smijati i zagnjurila glavu u njegova prsa.
- Nisam ja kriv što si ti zgodna. - rekao je i odvalila sam se smijati. Nikada nisam smatrala da sam ja zgodna. To je skoro nemoguće. Ali kada on to kaže, zvuči jako smiješno. - Što? Ozbiljan sam Lou. - rekao je i ponovo sam se odvalila smijati. Njegove ruke su me lagano podigle bez problema tako da smo se gledali. - Nije smiješno. - rekao je i brzo sam stavila ruke na njegove bokove i počela ga škakiljati. Slomila sam onaj njegov ozbiljni izgled i počeo se smijati. Pročitala sam u nekim novinama da je škakljiv. Lomio se od smijeha.
- Jesi siguran da nije smiješno? - pitala sam ga, dok je on vrištao i smijao se. Izgledao je kao mala curica, dok se ponašao tako. Nasmijala sam se i pustila ga da diše.
- Platit ćeš mi za ovo. - nasmijala sam se anđelski i poljubila ga kratko.
- Nadam se da kazna neće biti ogromna. - rekla sam i skočila sa njegovog krila.
- Ni ne pokušavaj mi pobjeći. - rekao je i zakikotao se. Počela sam trčati gore dole po hotelskom apartmanu dok je on jurio za mnom. Vjerujte mi. Ovako maloj djevojci lako je trčao. Prolazila sam mu kroz noge koliko je ogroman. Naše ganjanje je prekinulo kucanje na vratima. Brzo sam potrčala prema vratima i otvorila ih, grleći Stašu.
- Spasi me. - vrisnula sam i vidjela kako sam ju do kostiju uplašila. Harry je izvirio i prije nego što me je uhvatio, skontao je da je Staša tu.
- Oh hej.. - rekao je i zarumenio se. Odvalila sam se smijati, oboje smo disali teško dok nas je Staša gledala. Sekund u jedno, sekund u drugog.
_____________________________________________________________
hehe, kako vam se sviđa? idemo dugi komentari, uskoro biramo uloge i ovdje x nadam se da vas nisam razočarala x za nastavak +15 dužih i ljepših komentara, volim vas puno x
ESTÁS LEYENDO
lou » larry
FanficTrčala sam preko terena, šutajući loptu. Niko nije znao zašto sam toliko zapaljena za fudbal. Ni ja sama. Ali lopta je u meni pobuđivala neke duboke strasti. Još od 5 godine treniram fudbal i još od tada smatram da je fudbal najbolji sport ikada. Sv...