Gledala sam bolno u svoj već rasteći stomak. Prelazila sam rukom preko srednje veličine stomaka koji će uskoro biti tu. Dijete. Nosila sam njegovo dijete, ali njega nije bilo. Dopustila sam sebi da ponovo zaplačem. Dugo sam plakala. Patila sam za tim zelenim očima i tim dugim rukama. Željela sam da nas drže. Mene i naše dijete. No njih nije bilo. Pogledala sam prema televizoru gdje se odvijala prava mala drama.
'Naša nova nevolja ponovno je viđena kako se opija u lokalnim barovima sa svojim prijateljima. A prema bliskim izvorima je iz bara izašao sa nepoznatom djevojkom.'
'Harry Styles, ili poznatiji kao nevolja, je ovaj put izašao iz bara toliko pijan da se ispovraćao po sredini ceste, zamalo bivan pregažen Stylesa su odvukli doma.'
'Dok se Harry Styles opija po barovima, njegova bivša djevojka Louis Tomlinson ponosno pokazuje stomak u dugoj uskoj crnoj haljini. Što Harry Styles kaže na ovo?'
'Budući tata Harry Styl..'
Ugasila sam televizor i vrisnula od muke. Ne pokazujem se ja ponosno po ulicama. Situacija je takva jeste. Lagano sam zatvorila oči.
- Da, sa Harryem sam samo zato jer on ima novaca! ŽELIM NJEGOVO BOGATSTVO, NE NJEGA. NEMA ŠANSE. KAKO MOŽETE BITI SAMO TAKO GLUPI? PA JA NJEGA VOLIM. - prepirala sam se sa Johannatanom, on je radio za Harryev mendžment. Gurnula sam ga, vračajući se u sobu. Harry je sjedio na krevetu i nisam mogla vjerovati da neko zaista može pomisliti da ja iskorištavam Harrya i da ga želim samo za to. Krenula sam sjesti pored njega, ali on me je prekinuo u toj namjeri.
- Odlazi. I.. ne moraš se vraćati više. - rekao je i pogledala sam ga zbunjeno.
- O čemu to pričaš? - pitala sam, možda ne zna da sam to ja. - Harry?!
- Samo prokleto odlazi. MRZIM TE. KAKO SI MI TO MOGLA NAPRAVITI?! - derao se, sada već na nogama. Oči su mi se raširile od straha, zbunjenosti.
- Harry, što sam ti napravila. Pričaj sa mnom! - rekla sam no on se okrenuo i zgrabio moj kofer. Tek sam došla. Po Bogu šta je njemu?! Bacio ga je ispred mene.
- Odlazi. Koji dio riječi nije jasan? Imaš pet prokletih sekundi da izađeš. - dreknuo se. I dalje sam ga gledala sa nevjericom. Polako sam podignula kofer i pogledala ga samo još jednom.
- Harry ja ne znam što sam ur.. - prekinuo me je tako što me je gurnuo iz sobe.
- Ne želim te više nikada vidjeti. - rekao je, lupajući vratima u moje lice. Skočila sam od straha da će se vrata zalupiti moje lice. Gledala sam u vrata, zbunjeno, uplašeno, povrijeđeno. Mnoga osjećanja su mi prolazila glavom. Prošla sam kosom kroz ruku i uzela kofer.
....
Sjedila sam na hladnom toaletu, držeći kratki bijeli test u svojoj ruci. Trudna sam. Iako je sve bilo neplanirano, možda će nas ovo ujediniti. Bit ćemo porodica zar ne? Još uvijek nisam znala razlog raskida, ali nadala sam se da to mogu ispraviti. Šta god da je u pitanju? Ugrizla sam se za usnicu i ukucala njegov broj nadajući se da je isti broj. Udahnula sam duboko i čula piskutavi glas.
- Da?
- Je li to telefon Harrya Stylesa? - pitala sam tiho, vjerovatno je promijenio broj.
- Da. - piskutavi mi se glas ponovo javio.
- Pa ko onda priča sa mnom? - pitala sam jer to nije Harryev glas.
YOU ARE READING
lou » larry
FanfictionTrčala sam preko terena, šutajući loptu. Niko nije znao zašto sam toliko zapaljena za fudbal. Ni ja sama. Ali lopta je u meni pobuđivala neke duboke strasti. Još od 5 godine treniram fudbal i još od tada smatram da je fudbal najbolji sport ikada. Sv...