Chapter two.

5.1K 176 10
                                    

Umrla sam doslovno. Preforsirala sam se danas. Uzdahnula sam lagano i izašla sa terena, to jeste ušla sam u prostorije van terena. Weird. Lagano sam uzdahnula dug je moja duga kosa doslovno stršila ih repa kojeg sam napravila još prije par sati. Disala sam duboko jer sam izgubila dah. Harry i njegovi prijatelji gledali su nas kratko, nešto snimili a onda otišli. Nisam bila sigurna da li su skroz otišli ili samo negdje drugo. Ne pazeći nisam primjetila ogromnu tortu ispred sebe. Malo je falilo da se zabijem u to dijelo. Počela sam čitati natpise koji su bili ispisani po torti: ''Neko nam je star. '' ; ''Zvijezda našeg tima.'' ; ''21 godina. Mišići ti polako slabe.'' lagano sam se nasmijala kada sam shvatila da je torta za mene. Čula sam viku i pogledala u cure. 

- Iznanađenje! - Staša je viknula dok joj je kratka kosica trčala zajedno sa njom. Skočila je na mene i odvalila sam se smijati u njen vrat. - To me škakilja no svejednooooo. Louuuuuu stariš. - rekla je na što sam se ja samo zakikotala.

- Još malo pa ćeš imati isto kao i ja. Vidjet ćemo te ona.  - rekla sam i spustila je dole jer je doslovno bila na meni. Nasmijala se lagano, kao da je uvjerena da ona neće odrasti. Pokazala je na tortu, ja sam već vidjela tortu i iskreno. To je najljepša torta koju je neko kupio upravo za mene. Polako sam prstom skinula šlag sa torte i polizala ga sa svojih prstića. Nasmijala sam se. - Sam šlag je savršen! - vrisnula sam uzbuđeno i sve moje prijateljice su me zagrlile. Divno je biti dio tima. Svi smo unutar tima, povezani i brinemo se jedni o drugima. Nakon zagrljala, Staša mi je pružila kesu. Podigla sam obrvu i nasmijala se. Raširila sam kesu i gledala u kutiju očigledno adidas patika. Bila sam sigurna da su nove kopačke. Cure znaju da su mi se ove izderale, ali da nemam trenutno za nove kopačke. Prije nego što sam ih uopće pogledala, vrisnula sam kao malena djevojčica. Brzo sam otvorila kutiju i gledala u, po mom, mišljenju najbolje kopačke ikad. Spustila sam kutiju dole i skočila ovaj put /ja/ na Stašu.  - HVALA VAM SVIMA. - vrisnula sam i Staša me je pokušala odbaciti.

- Oh ostat ću gluha do kraja života. - Staša je rekla i nasmijala se. Odvalila sam se smijati i brzo poljubila svaku djevojku u obraz. Uzela sam svoj poklon i pogledala u njih.

- Hvala još jednom. - završitala sam sretno i trener me je pogledao malo čudno, moram priznati. Nasmijao se i rekao da će on odsjeći tortu dok se ja otuširam i presvućem. Nasmijala sam se i odjurila u svlačionicu. Brzo sam se istuširala, presvukla u trenerku i široku majicu. Navukla sam stare starke i podigla kosu u rep, istrčala sam iz svlačionice ali se zaustavila kada sam čula duboki, promukli glas.

- Louis nije tipično žensko ime, zar ne? - rekao je i okrenula sam se. Još sam mirisala na jagodu, to jeste gel za tuširanje na bazi jagode. Ugrizla sam se za usnicu i pogledala u njegove zelene oči.

- Pa ko je rekao da sam ja tipična? - pitala sam i nasmijala se. Klimnuo je glavom i promrljao: 'tačno'. Nasmijao se i provukao ruku kroz svoju kovdžavu kosicu. Razbacao je i onda pomaknuo na lijevu stranu. Lagala bih kada bih rekla da to nije seksi. To je bilo jako seksi.

- Nego, sretan rođendan. - rekao je i otvorio svoje ruke. Očekivao je neki zagrljaj. - Uh, neću dobiti zagrljaj? Ili onaj skok na mene? Znaš te cure su dobile.. - rekao je i namrgodio se kao mala bebica. Nasmijala sam se i lagano mu prišla. Zagrlila sam ga kratko i htjela se izmaknuti no njegove su ruke čvrsto stojale na mom struku.

- Znaš sada je trenutak, kada se ja odmaknem. Kažem hvala i odem. - rekla sam i on se zakikotao. 

- Tako brzo? - progovorio je i osjetila sam kako njegove ruka prolazi kroz moju kosu. Lagano sam se zacrvenila i klimnula glavom. Nisam navikla na pažnju. Pogotovo ne na mušku pažnju. Da, uvijek sam imala muške prijatelje, i one koji su mi gledali u dupe ali to je bilo to. Dečkiju kao dečkiju = 0. Lagano je spustio svoje ruke i prije nego što ih je maknuo, lagano me je uštinuo za dupe. Odmaknula sam se i uputila mu 'death glare'. On se zakikotao. - A hvala? - pitao je i pogledala sam ga.

- Ne znam otkud ti pravo da gledaš ili diraš moje stvari. Idiotu. - rekla sam sve poluglasno, osim 'Idiotu' to sam promrljala sebi u bradu. i lagano se namrgodila. Ispučila sam usnice i podigla obrve. On se samo nasmijao i oslonio još više na zid. Nasmijao se i posmatrao me. 

- Znaš te tvoje stvari, uvijek mogu postati i moje. Plus, pošto je moj nadimak idiot, ja mislim da i ti trebaš neki nadimak.. Hmh, jednom sam čitao jednu priču o meni. I uglavnom cura se zvala Bo. Mislim da bi to bio savršen nadimak za tebe. Ili BooBear. - rekao je, oči su mu lagano sijale i zakikotala sam na to BooBear, a onda friknula - najviše na ono da će moje dupe postati i njegovo. Podigao je obrvu i nasmijala sam se, kao 'no way'. - Znaš, što ako je sudbina da ja i ti budemo zajedno? A ti ne želiš pružiti sudbini šansu? - pitao me je i zakikotala sam se.

- Ne postoji takva sudbina, Harry. - rekla sam i nasmijala se. Izvukla sam ruke iz džepova i lagano mahnula. Bila sam spremna otići no iznendalila sam se kada se počeo približavati. Podignula sam malo obrvu i posmatrala ga.

- Eto, znaš mi i ime. To je napredak. - rekao je i ponovo prošao rukom kroz kosu. Još mi se malo približio, pa onda još više. Gledala sam ga kako savladava lako moju visinu i lagano me je progurao do stola. Naslonila sam se na visoki stol dok je on držao ruke na stranama stola. - Kunem ti se. Ja i ti ćemo jednog dana biti zajedno. To je sudbina.

___________________________________________________
zadovoljna sam kako je ova priča uspješna a tek smo na početku. Hah, uživajte x

lou » larryWhere stories live. Discover now