Chapter twenty five - THE END.

2.6K 177 42
                                    

- Harry! - vrištala sam dok mi je on stiskao ruku. Podsjećala sam sebe da dišem, ali je bilo i više nego teško. 

- Lou, pokušavam voziti, pitice.. Moraš se smiriti. - vrisnula sam, osjećajući kako se beba uporno gura. Želi van.

- MALI HARRY ŽELI VAN. - vrisnula sam i shvatila da imam jače trudove nego prije petanest minuta. Nekako smo izašli iz auta no ja nisam mogla dalje. Porodit ću se na parkingu bolnice. - Ne mogu hodati.. - promrmljala sam, vrišteći i čuvajući se za Harrya. Okej, porodit ću se na parkingu bolnice. (..)

Čuvala sam svoju, našu bebicu u rukama i osjećala sam suze u očima. Maleni Harry, zamotan u malenu plavu dekicu u mojim rukama. Harry ga je uslikao dvadeset ili trideset puta, šaljući mami i sestri slike. Gledala sam ga lagano, dok se on samo smijao. Nikada ga nisam vidjela sretnijeg. Lagano je sjeo pored mene i prošao rukom kroz kosu. Nasmijala sam se i pogledala sam prema našoj malenoj bebici.

- Naš maleni Sam rođen na parkingu od bolnice. - zakikotala sam se malo. Porodila sam se na parkingu jer bolničar nisu bilo dovoljno brzi. Porodila me neka djevojka i Harry. Harry me je lagano poljubio u čelo. 

- Ti si divna, najbolja mama na svijetu.  - nasmijao se i zakikotala sam se.

- Pa i ne znam baš.. Nismo dugo roditelji. - zakikotala sam se i on me je polako poljubio u čelo još jednom, a onda Sama. 

- Svejedno. Gledaj ti mog Sama. Mali obraščići, malene usnice, plave okice kao mamica. - nasmijala sam se i pogledala sam prema njemu.  - Mama je malo više jela, gledaj ti našu malenu bebicu. - zakikotala sam se i vrata su se otvorila.

- Louuuu! - Staša je vrisnula, ali tiho. Požurila je u sobu, sa Niallom, Liamom i Zaynom. - Oh moj Bože. Mali Sam je tu! Harry mi je poslao sliku, ali.. gle ti malenog Sama. - šaputala je, ali uzbuđeno. Sjela je pored mene i gledala u Sama, koji je otvorio okice i bio lagano prestrašen od svih ljudi koji su bili oko nas. Lagano sam ga privukla uz prsa, čuvajući ga blizu svojih prsa. - Najslađa mama ikad. - Staša se nasmijala i pogledala sam prema nju.

- Donijeli smo naranče i čokoladnu tortu, Harry je naručio. - nasmijala sam se i pogledala u Harrya, nasmijao se.

- Pa, voliš čokoladnu tortu. - istaknuo je i nasmijala sam se, gledajući u Sama koji je ponovo spavao. Harry ih je u sekundi istjerao. - Porodični trenutak. - promrmljao je, gledajući u mene. Nekako se smjestio na krevet, slikajući nas naravno i onda malo uključio kameru. - Hej mamice, pozdravi nas u kameru. - okrenuo je kameru prema meni. Zakikotala sam se.

- Hej ljubavi. - nasmijala sam se i lagano pridgnula Sama. On ga je kratko snimao. - Naš maleni ljepotan sam. 4 kile težak. - nasmijala sam se od uha do uha, gledajući u malenu bebicu koja je otvorila oči i gledala pravo u kameru.

- Fotogeničan je na tatu. - Harry se zakikotao i imala sam osjećaj da se i Sam zakikotao, gledajući pravo u Harryu. 

- Hah, rekla bih prije na mamu. - nasmijala sam se i Sam je zatvorio oči, ponovno spavajući. Harry ga je uhvatio malo, pružajući mi kameru. - Ćao tata. - nasmijala sam se, snimajući ih. Harry se nasmijao. - Najzgodniji tata sa najzgodnijim dečkićem. - Harry se zakikotao, čuvajući Sama.

- I ima najzgodniju mamu. - Harry se nasmijao, lagano ljubeći Samovo čelo, i čuvajući ga čvrsto. Slušala sam ga kako lagano pjevuši neki dječiju pjesmicu i osjetila sam kako mi suze lagano nadolaze. Emocionalna sam danas. Harry se nasmijao i još kratko sam ih snimila prije nego što sam spustila kameru na stol. Sam je spavao kao malen.. uh to i jeste. Malena bebica. I ja i Harry smo ga promatrali i trenutno Sam je najvažnija, pored Harrya i mame, osoba u mom životu. Posvetit ću se potpuno Samu i biti prava mama. Sam ju zaslužuje. Mislim da mi je karijera potpuno nebitna. Sam treba biti jedna mala fina bebica. I treba da bude lijepo odgojene. Lijepo odgojeno dijete. Harry me je promatrao kratko.

lou » larryWhere stories live. Discover now