Gledala sam ga kako se smije. Znala sam da ga volim više nego išta. Držala sam ruke oko njegovog pojasa dok smo prolazili zgradom u kojoj je on trenutno boravio.
- I ja tebe ljubavi volim, ali opusti stisak. Umrijet ću. - prošaputao je i zakikotala sam se. Opustila sam stisak i dalje čuvajući ga blizu sebe.
- Ja nisam rekla da te volim. - rekla sam i on me je pogledao, dižući obrvu. - Dobro volim te. - zakikotala sam se malo, poljubio me je, smijuljeći se.
- FUUUJ. - čula sam Nialla kako se dere, smijući se. Zacrvenila sam se i odvojila naše usne. Pogledala sam u dečke. Zayn mi je namignuo, smiješeći se. Harry me je privukao i dao Zaynu 'fuck off' pogled. Zakikotala sam se malo i ušuškala glavu u Harryeva prsa.
- Znači ostaješ s nama u Arizoni? - da, došla sam sa Harryem avionom u Arizonu.
- Pa, da. - rekla sam i pogledala u dečke. Nasmijala sam se i Harry mi je maknuo kosu s lica, ljubeći me u čelo. - Harry.. - zakikotala sam se kada me je počeo ljubiti po faci. Nekako sam se izmigoljila i počela trčati po hotelu, gurajući ljude dok sam se smijala kao budaletina. Čula sam Harryev glas da će me uhvatiti, ali trčala sam. Odlučila sam liftom ići. Brzo sam dotrčala do lifta, klikajući na gumb. Osjetila sam dvije ogromne ruke na stomaku i nasmijala se. - Predajem se. - prošaputala sam, no on me je podigao preko ramena kao da imam samo 5 kilograma. Ušli smo u lift, i dalje tako na njegovom ramenu. - Što planiraš zlobniče? - pitala sam ga.
- Kaznit ću te dok stignemo u sobu. - odvalila sam se smijati i nekako spala na njegov torzo, s nogama oko njegovog torza. Obmotala sam ruke oko njegovog vrata.
- Pokvaren si. - rekla sam, ljubeći ga slatko.
- A ti kao nisi.. Znaš ljudi misle da si anđeo.. ali daleko si od toga. - prošaputao je na moje usne. Zacrvenila sam se, grizući usnicu.
- Nisam.. Ja sam anđeo. - rekla sam, igrajući se sa njegovim kovrdžama koje su padala preko njegovog lica. Dobro on je prelijep.
- Ma da, kako da ne. - namignuo mi je i zagrlio me je, iznoseći me van lifta. Nasmijala sam se i povukao nas je u njegovu sobu. Spustio je usne na moj vrat. Počela sam se smijati.
- Nema šanse, ja sam anđeo. (...)
Dobro nisam bila anđeo. Sjedili smo u kuhinji hotela. Mislim sali za doručkovanje. Sjedila sam u Harryevom krilo dok me je on hranio. Nasmijala sam se i otkinula komadić hljeba spuštaju mi to u usta. Nasmijao se i nakon žvakanja, poljubio me u nos.
- Dobro povratiću od vaše slatkoće. - Niall je prokomentarisao, smijuljeći se.
- Ljubomoran si. - Harry je namignuo, dajući mi još hljeba sa nutelom. Nasmijala sam se i žvakala. Niall je nešto rekao i nastavio jesti, dok se dopisivao s nekim.
- S kim se dopisuješ? - pitala sam ga, smiješeći se.
- Zašto te zanima? - Niall je namignuo, smiješeći se.
- Ahh, neka cura sigurno. - zacrvenio se i pogledao u telefon. Mislio je da može tako sakriti meni da se crveni. Nasmijala sam se i igrala se sa Harryevim kovrdžama.
- Je li Palvin ili? - Harry je promrljao i Niall ga je pogledao.
- Ona mi je samo prijateljica. - Niall je rekao, smiješeći se kad mu je zazvonio telefon. Digao se i pobjegao od stola.
- Drago mi je da je sretan. - Harry je rekao, pružajući mi još hrane. Odmahnula sam glavom. - Nisi više gladna? - rekao je. Telefon mi je zazvonio i javila sam se. Stašica bebica.
- Pa ljubaviiiiiiiiiiiiii.. - čula sam ju kako vrišti. Nasmijala sam se.
- Ahhh honey, nedostajala si. - rekla sam, dok mi je Harry sklanjao kosu u stranu, da bi imao lakši pristup mom već crvenom vratu. Nasmijala sam se kada me je počeo ljubiti.
- I ti meni kozo. Edward mi ne da telefon i ono bukvalno. Ahh, konj. - rekla je, smijuljeći se. Znala sam da je sretna. Edwarda smo upoznala na dodjeli nagrada. Bio je sa Edom Sheeranom. Ja i Staša smo išle u pratnji One Directione, uglavnom.. God. Tako su slatki zajedno.
- Tvoj konj. - dodala sam i nasmijala se. - Nego kako ste vas dvoje? Je li ti lijepo u Hrvatskoj? - pitala sam ju i nasmijala se od uha do uha. Čula sam za Hrvatsku. Ja i Harry ćemo tamo ovo ljeto. Jedva čekam. Ja i Harry. Hrvatska.
_______________________________________________________________
grozno znam. nema uvjeta, napišem čim uhvatim vremena, žao mi je. nije moglo nikako bolje, stvarno sam razočarana. nadam se da me i dalje volite, jer ja vas da.<3
YOU ARE READING
lou » larry
FanfictionTrčala sam preko terena, šutajući loptu. Niko nije znao zašto sam toliko zapaljena za fudbal. Ni ja sama. Ali lopta je u meni pobuđivala neke duboke strasti. Još od 5 godine treniram fudbal i još od tada smatram da je fudbal najbolji sport ikada. Sv...