- Zar i ti ne želiš da budemo zajedno? Da bezobrazno prelazim jezikom preko tvog vrata? Da ostavljam tragove sebe na tvom zgodnom tijelu? - stisak se pojačao i približio me je sebi. Polako je spustio svoje usne uz moj obraz i ostavljao vlažne poljupce mojim obrazom, sve do mog desnog uha. Nasmijao se bezobrazno. Lou, odgurni ga. Ne mogu. Moraš. Ne mogu. Ne želiš valjda da te njegove prljave usne ljube? Ne. Onda ga odmakni. Ne mogu. Zatvorila sam oči kada sam osjetila kako njegovih zubi razvlače kožu na mom vratu. Zabacila sam glavu u nazad i moja ruka se našla u njegovoj kosi. Prestani, izbaci ruku iz njegove kose. Ne mogu. Moraš. Ne mogu. Molim te.. ti nisi jadna laka cura. Izbaci ruku iz njegove kose. Ispustila sam lagani uzdah, no se nasmijao bezobrazno i odmaknuo. Prešao je jezikom preko donje usnice i zadrhtala sam od njegovog pogleda. Još jednom je bezobrazno pregledao moje tijelo kao da je to neki crtež ili slika.
- Vidimo se uskoro, ljepotice. Oprosti.. Boo Bear. - rekao je i krenuo niz hodnik. Teško sam disala zbog prebliskog kontakta. Htjela sam da mu skinem taj bezobraznim osmijeh sa lice, no njegove riječi su manipulisale sa mnom. Nestao je i udahnula sam i izdahnula vazduh. Mislim da nisam disala u proteklih 5-10 minuta. Lagano sam se naslonila na zid i prošla rukom preko vrata, osjećajući njegove lagano crvene usnice. Raspustila sam kosu da pada preko ramena i polako ušla u trenerov ured. Torta je bila isječena. Harry i njegovo društvo su bili tu. Sramežljivo sam primila čestitke i Harry mi je još jednom čestitao, privlačeći me u svoj zagrljaj. - Ne sviđa mi se što si kosom pokrila moje umjetničko dijelo. - rekao je i izmaknula sam se. Promrljala sam 'hvala' i sjela na stolicu pored Staše. Ona je bila jedna koja je zurila u dečke koji su sjedili ispred nas. Spustila sam pogled i razbacala tortu po tanjiru.
- Što je s tobom? - pitala me je i pogledala sam u nju. Kako zna da je nešto sa mnom? Staša je upisala fudbal radi zafrkancije. I radi mene. Mi smo jednostavno usko povezane od djetinjstva. Na sve aktivnosti smo išle zajedno. A čak smo upisale i isti faks. Samo da budemo što bliže jedna drugoj. Znam, pomalo smo opses hah. Uglavnom, Staša me dobro i predobro poznaje. Lagano sam uzdahnula i dala joj onaj pogled 'pričat ćemo poslije'. Pojela sam svoj dio torte i lagano se dignula.
- Pa ja, huh.. Moram ići. - rekla sam i pogledala u Stašu, dajući joj pogled da ide sa mnom. Pogledala sam kratko na Harrya koji je gledao u mene. Zacrvenila sam se lagano. - Mama će me ubiti jer ovaj.. imam proslavu i to. Huh, hvala za tortu treneru.. - trener me je prekinuo.
- Zapravo možeš se zahvaliti Harryu. On je kupio tortu u zadnjoj sekundi. - rekao je i pogledala sam u Harrya. - Naša je propala, pa je on kupio još bolju. - trener je dodao. Harry se nacerio i podigao se.
- Jedan zagrljaj nikog nije ubio. - rekao je i otvorio svoje ruke. Uzdahnula sam nervozno i zagrlila ga. Promrljala sam još jednom 'hvala'. Odmaknula sam se i on se nasmijao. - Vidimo se uskoro. - prošaptao je i zbunjeno sam ga pogledala. Otišla sam brzo do Staše i povukla ju van.
- Oke, sad mi reci što se dešava. - zaustavile smo se vani, ispred arene. Uzdahnula sam i provukla rukom kroz moju puštenu kosu.
- Kovrdžavi lik me je danas prvo zaustavio kad sam tek došla, udarila sam ga u međunožje, trener me izbacio van, kada sam išla u svlačionicu nakon vašeg iznenađenja opet sam ga srela, poljubiomejeuvratrekaodasmomisudbinaiostaviomiljubavniugriz. - rekla sam sve zajedno i Staša me je gledala u šoku. Ona je jedina koja može razdvojiti moje riječi kada ih kažem zajedno. Brzo mi je maknula kosu, gledajući u vjerovatno masnicu na mom vratu. Zakikotala se.
- Gledaj ti to.. Maleni Harry se zanima za moju najbolju prijateljicu.. Možeš mi namjestiti Niall? Oke ako ga ne možeš namjestiti svejedno. A vas dvoje bi savršeno išli zajedno. On visok, ti niska. On pjevač, ti fudbalska zvijezda jednog dana ćeš biti poznata. On poznat, ti poznata. - odvalila sam se smijati da ću ja postati jednog dana poznata. Ženska liga nije nigdje prihvatljiva, a takmičenja su čisto da ne bi bilo diskriminacije, a ima je koliko god hoćeš. Uzdahnula sam lagano i poljubila Stašu u obraz.
- Moram doma. Mama će me ubiti. Danas se toliko potrudila, a ja sam bila idiot. Vidimo se. - rekla sam i Staša je uzdahnula. Ušla sam u svoj automobil i pokrenula ga. Mahnula sam još jednom Staši i lagano uzdahnula. Odvezla sam se kući i parkirala auto ispred kuće. Izašla sam i brzo uletila u kuću. - VRATILA SAM SE! - dreknula sam se i vidjela da je kuća prazna. Mama je u dnevnoj sobi sjedila i gledala u upaljeni televizor. - Uh gdje su svi? - pitala sam.
- Otišli su. Hvala što si bar jednom cijenila nešto što sam uradila za tebe. - rekla je i digla se. Gledala sam ju i koliko god sam se osjećala krivom ni ona nije ništa bolja.
- Kako možeš takvo nešto reći? Ja nisam htjela biti tvoja lutka danas. Ja sam ja mama. Pomiri se s tim već jednom. - povisila sam svoj ton i ona me je ošamarila. Oči su mi se raširile od šoka i stavila sam ruku preko bolnog obraza.
- Ti nisi moje dijete. - rekla je i gledala me. Osjetila sam kako mi se oči pune suzama. Kako može nešto takvo reći? - Tvoja baka je nosila to ime tako časno, a ne kao ti. Ponašaš se kao da si muškarac. Muškarac. - pogledala me je. Odmahnula sam glavom.
- Ne mogu vjerovati da si to rekla. Ne podnosiš me samo za to jer sam drugačija. Jer nisam kao Emily. Jer nisam zaluđena u šminku. Jer mrzim štikle. Jer sam ja ja. Jer imam snove i neću da budem kao svako drugi. E pa znaš što.. Ni ti nisi moja majka. - rekla sam i prije nego što je mogla išta uraditi, popela sam se u svoju sobu, slomljena. Zatvorila sam vrata i naslonila se na njih. Lagano sam skliznula i zadubila svoju glavu u ruke. Počela sam nekontrolisano jecati i po prvi put u životu su me mamine riječi rasplakale. Da i prije su bolile, ali nikada nisam plakala radi njenih riječi.
Najbolji rođendan ikad.
____________________________________________________
wohoho, sad end. nadam se da vam se sviđa x enjoy x
YOU ARE READING
lou » larry
FanfictionTrčala sam preko terena, šutajući loptu. Niko nije znao zašto sam toliko zapaljena za fudbal. Ni ja sama. Ali lopta je u meni pobuđivala neke duboke strasti. Još od 5 godine treniram fudbal i još od tada smatram da je fudbal najbolji sport ikada. Sv...