Ja i Staša smo se derale dok je ona vozila. Zapravo pjevale smo, ali to uvijek zvuči kao dernjava. Prošla sam rukom kroz puštenu kosu. Imala sam svoj Manchester United dres i uske crne hlače. Te duksericu, iako se činilo kao jako hladan dan ja sam ponijela samo duksericu. Tenisice su mi bile na nogama i to bi bilo to. Staša je bila isto obučena. Samo Barcelona dres. Kako smo dobile karte? Stašin tata je odvjetnik i nekako je došlo do toga da David Moyes(trener Manchester Uniteda) treba pomoć Stašinog tate. Nakon što mu je ovaj platio, dao mu je još dvije karte. I šta mislite kome je on dao te karte? Staši, a Staša je pozvala mene. Vrisnula sam kada je Staša parkirala auto ispred stadiona. Oke, sve postaje realnije i realnije. Old Trafford je tu ispred nas. Brzo sam izašla iz auta i nasmijala se Staši. Nemam pojma kako sam izdržala sve do ulaze bez vrištanja, ali na ulazu sam počela vrištati. Well.. that's me. Staša me je gledala lagano u čudu. I ona je voljela sport, Barcelonu pogotovo ali nije bila tipična ja. Povukla me je unutra i pružile smo dvije karte liku na vratima. Nasmijao se i odmjerio me.
- Možda piće poslije ljepotice? - rekao je i samo sam dramatično prevrnula očima. Uzela sam karte jer uvijek ostavljam karte, kao lijepa uspomena.
- Možda piće poslije ljepotice? - Staša ga je imitirala dok smo obadvije prasnule u dugi smijeh. Znam da smo se jako dugu smijale i da Staša nije prestajala sa imitacijom sve dok nismo ušle u već puni stadion. Vrisnula sam jer sam shvatila da smo bile na zadnjim mjestima, gdje te služe pićem i hranom tokom utakmice i gdje su bogati. Nabacila sam petak Staši i vrisnula još jednom. Ima se može se. Ja i Staša smo pronašle svoja mjesta, sjele smo dole i skinula sam adidas duksericu. Sada sam bila u svom dresu sa De Gea imenom. Kako je meni taj lik seksi.
- Čak više i od mene? - duboki glas me je probudio iz sanjarenja. Ček šta sam to rekla na glas? Okrenula sam glavu na desno gdje je Staša sjedila i vidjela sam Harrya. Lagano sam uskliknula od šoka. Pogledala sam okolo i shvatila da je Staša sjedila u društvu frendova od Harrya. Namignula mi je i preokrenula sam dramatično očima. Pogledala sam u Harrya.
- Čak više i od tebe. - rekla sam i lagano polizala usnicu. Njegove oči su pratile moj prelazak jezika preko usnica i lagano me je kopirao. Uradio je isto.
- Nemoj to raditi više. - rekao je hrapavo i gledala sam u njega. Njegove oči su bile malo tamnije, no procijedio je osmijeh. - Danas su rekli da će padati kiša, misliš da će padati? - pitao me je i pogledala sam ga. Je li on ozbiljan? Nasmijala sam se, jer mi je to bilo smiješno.
- Mislim. Ali sva sreća pa mi imamo krov. - lagano sam vrisnula od uzbuđenja i par starijih gospodina je pogledalo prema meni. Harry im je dao 'oprostite' pogled i lagano zijevnuo, šireći svoje ruke. Zanemarila sam ga, no osjetila njegovu ruku oko svojih ramena. Koja stara fora.. Pogledala sam ga i on se pravio da ne gledam u njega, iako sam mogla primjetiti osmijeh kako igra na njegovim usnama. Ah, sladak je.. Ugrizla sam se za usnicu i pogledala u svoje prste. Izvadila sam svoj telefon iz torbe i počela slikati stadion. Prvo sam uslikala četvericu ljudi ispred sebe. Sliku sam postavila na instagram sa tekstom: 'jako zabavno, 4 starca ispred mene :( igra samo što nije počela, wehehe x #football #manchesterunited #mnu #rooney #match #barcelona #old #trafford'. Vidjela sam kako je zasvijetlilo područje sa followersima, imam jednog novog. Pogledala sam u Harrya, koji se nasmijao.
- Imaš zanimljivih slika, pogotovo mi se sviđa ova.. - pokazao je na sliku koju je Staša objavila. Bila je slika moje guzice u kostimu. Ležala sam na leđima, a koza mi je ukrala telefon i slikala guzicu. Postavila je na moj instagram i rekla da ako slika skupi 20 srca ostaje na instagramu. Slika je skupila oko 1 hiljadu srca, nemam pojma zašto. Lagano sam udarila Harrya u prsa svojom rukom, na što je on zacvilio, glumeći. Nasmijala sam se i vidjela da nešto tipka po telefonu. Vidjela sam novi komentar i otvorila sam ga. Bila je to slika koju sam upravo postavila: 'znam kako ti je, sjedim pored tebe x broj telefona? :P'
- Nema šanse. - rekla sam i pogledala u Harrya. Napravio je.. nemam pojma kakvu facu ali je bio sladak. - Nego, što ti radiš ovdje? - pitala sam ga. Nije nosio ni jedan dres, tako da nisam imala pojma za koga navija. No bio je zgodan. Nosio je crvenu košulju od kopčanu pet dugmadi od vrha, da brojala sam. Njegovo dobro isklesano tijelo je virilo ispod košulje. Nosio je crne, na koljenima razderane hlače, te čizme. Nisam vidjela razlog za čizme, jer još nije ni blizu zime. Proljeće je. Moje omiljeno godišnje doba. Prvo zbog cvijeća jer uživam u cvijeću i pravljenju kruna od cvijeća, a onda zbog ptica i rađanja prirode. Znam da zvuči hippy, ali mislim da se sve rađe u proljeće. Ljubav, pa dokazano je da i najviše djece se upravo rodi u periodu proljeća.
- Ne moraš me tako očito proučavati. - rekao je dok me je gledao. Prekinuo me je u razmišljanju i pogledala sam ga. Ugrizla sam se za usnicu i vidjela kako igrači izlaze na teren, brzo sam okrenula lice prema terenu i zacrvenila se. Ruka me je lagano povukla prema Harryu i mogla sam osjetiti kako i onako dovoljno crveni obraz se još više crvene. Ugrizla sam se još jednom, a jedan prst je sklonio kosu s mojeg slica. Ma što ovaj dečko pokušava? [OVO ŠTO SLIJEDI ZNAM DA SE DEŠAVA NA KOŠARKAŠKIM UTAKMICA, ALI RECIMO DA SE DEŠAVA I NA FUDBALSKIM UTAKMICAMA, ZNAČI ZNAM DA OVO SE NE DEŠAVA NA FUDBALSKIM UTAKMICAMA] Pogledala sam ka gore i vidjela da smo ja i Harry u srcu. Kiss Cam. Pogledala sam ga i on se nasmijao od uha do uha. - A da me poljubiš već jednom? - rekao je i oblizao svoju suhu usnicu.
____________________________________________________________
Hehe, enjoy x Znam da je kratko, ali škola ubi x
YOU ARE READING
lou » larry
FanfictionTrčala sam preko terena, šutajući loptu. Niko nije znao zašto sam toliko zapaljena za fudbal. Ni ja sama. Ali lopta je u meni pobuđivala neke duboke strasti. Još od 5 godine treniram fudbal i još od tada smatram da je fudbal najbolji sport ikada. Sv...