[basically romantic shit, it's me, yeah.]
- Staša, nisam raspoložena za kupovinu odjeće sada.. Što? - vrisnula sam na telefon, nekako se dižući sa kauča. - Kozo, glupa neodgojena. Zašto mi nisi javila prije? EDWARD TE ZAPROSIO. OH MOJ BOŽE.. - osjetila sam suze koje su same počele padati mojim obrazima. - Moja Stašica se udaje.. - vrisnula sam na što se ona samo zakikotala preko telefona.
- E pa.. sad kada sam to riješila, idemo do prodavnica? Mislim, vjenčanica i haljina za kumu. - promrmljala je na što sam ja vrisnula.
- JA SAM KUMA. AJME. - mislim da se to mom dečku nije svidjelo, jer me je udario jako u stomak. - Oke, mhmh.. vidimo se za pola sata. Dođi po mene, znaš da ne mogu voziti. - čula sam ju kako se smije.
- Naravno, ljubavi. Vidimo se. - prekinula je i ja sam se nasmijala. Nekako sam dohvatila laptop, provjeravajući da li je Harry online, no nije. Uzdahnula sam i brzo se popela na sprat, iako je to brzo zapravo veoma sporo, no dobro sad. Lagano sam uzdahnula kada sam ušla u sobu, prelazeći rukom preko stomaka. Ne znam koliko mi je trebalo da se spremim, no čula sam zvonjavu na vratima i znala sam da je Staša već stigla.
- STIŽEM! - dreknula sam se, i prešla rukom preko stomaka. - Oprosti ljubavi znam da ne voliš dreku... - promrmljala sam i nekako sišla niz te stube. Otvorila sam vrata i Staša me je zagrlila.
- AJME KAKO SI MI NEDOSTAJALA. - mrmljala je u moj vrat. Nasmijala sam se i zagrlila ju nazad, igrajući se za njenom sada dugom crnom kosom.
- I ti meni, bebice.. - prošaputala sam i ona se odvojila, prelazeći rukom preko mog stomaka. - I malom Harryu si nedostajala. - nasmijala sam se.
- Ajme, mali Harry. Zamisli ga, onak mali sa kovrdžama i predivnim osmijehom. Jooooooooj.. Edward te je pozdravio i rekao da si seksi trudnica i onda sam ga prebila. - zakikotala sam se i ona me je povukla van. Novinari su kao i uvijek bili ispred kuće, no na pet metara udaljenosti. Naime, tražila sam od suda zabranu da mi se približe. Sada kada sam trudna, ne mogu podnijeti novinare. Staša je zaključala kuću jer je meni malo falilo da zaboravim. Ušle smo u auto i stavila sam pojas oko sebe i bebice.
- Mrzim ih.. Zašto me samo ne ostave na miru? - uzdahnula sam i Staša je prešla rukom preko mog obraza.
- Smiri se.. malom Harryu se ne sviđa tvoja nervoza i tvoj stres. To mu šteti. - napomenula me je, jer kao i uvijek je upravu. Klimnulča sam glavom, lagano čuvajući ruku na stomaku. Staša je počela voziti i iskreno bila sam umorna, jako umorna. Lako sam se zamarala i sada sam već bila umorna.
- Mogle bismo na kavu brzo? Prije kupovine, a onda u kupovinu. Ja ne znam kako ti misliš da ja ovakva probavam haljine. Trudna sam.. - promrmljala sam zbunjeno.
- Vjenčanje je za tri dana. - Staša je rekla i pogledala sam u nju. - Oprosti, Edward je to sve već smislio.. - uzdahnula sam i klimnula glavom.
- Uredu je. Samo Harry neće moći doći, znaš već da je u Americi sad.. - uzdahnula sam tužno i pokušala ne zaplakati.
- Ah ljubavi.. bit će to svejedno lijepa noć. Kunem se. - i je.
(Stašino vjenčanje - 3 dana poslije)
Imala sam crnu haljinu na sebi, bila je lagana i elegantna u isto vrijeme. Kosa mi je bila puštena samo onako prirodno i bila sam umorna i prije vjenčanja. Prošla sam rukom kroz kosu i gledala u Stašu, u prelijepoj bijeloj vjenčanici i shvatila kako mi se oči pune suzama ponovo.
- Ti se vjenčavaš.. - prošaputala sam i ona je brzo dotrčala do mene, grleći me. Rasplakala sam se. Uvijek sam mislila da ću se ja vjenčati prva, a Staša tek poslije.. Ona je uvijek bila slobodniji tip. Ne znam..
- Dap, za Edwarda, a uskoro ću i tebe gledati u vjenčanici. Mislim, sigurna sam u to. - namignula je kada se odvojila od mene.
- A ne znam.. Sada kada beba stigne bit će frka i nema šanse da se vječavamo. Mi ćemo malo pričekati. - promrmljala sam, razmišljajući kako Louis Styles ne zvuči loše. Polizala sam donju usnicu i digla se kada sam čula da nas zovu. - Žao mi je što Harry nije tu. Maloprije smo se čuli, imaju neki intervju, kod njih je jutro. - polizala sam donju usnicu ponovo i nekako izašla sa Stašom. No osjetila sam dvije ruke na stomaku i imala sam osjećaj da ću vrisnuti, no pogledala sam prema dole i znala sam čije su to ruke, i da vrisnula sam.
- Iznenađenje. - promrmljao je i okrenula sam se brzo, shvatajući da Harry. Harry u odjelu, stoji upravo ispred mene. Zagrlila sam ga brzo, iako mi stomak nije to baš dozvoljavao.
- Kretenu.. - plakala sam. Njegove ruke na mojim leđima, i iskreno uživam u svakom trenutku kada njegovi prsti dotaknu bilo koji dio moga tijela. Poljubio me je slatko u čelo i uzdahnuo.
- Nema plakanja, ljepotice.. - prošaputao je i pobrisao mi suze. - Mislio sam da ćeš biti sretna.. a ti plačeš? - zbunjeno je rekao, gledajući me.
- Pa jesam.. ali sam te poželjela, a ti mene vjerovatno nisi, jer si onak ful.. - poljubio me je i oke.. možda me je poželio. Samo onako on uvijek izgleda malo hladan izvana, ali je topao iznutra.
- Nemaš pojma kako si mi falila. - prošaputao je i vidjela sam onaj njegov predivni osmijeh i one njegove rupice, i shvatila sam kako Harry nije hladan, kako je on najtoplije stvorenje i izvana i iznutra.
_______________________________________________________
i znam da je grozno i ne govorim jer želim da mi govorite da nije, ali eto. nema uvjeta, nadam se da će biti komentara kao na prošlom x
YOU ARE READING
lou » larry
FanfictionTrčala sam preko terena, šutajući loptu. Niko nije znao zašto sam toliko zapaljena za fudbal. Ni ja sama. Ali lopta je u meni pobuđivala neke duboke strasti. Još od 5 godine treniram fudbal i još od tada smatram da je fudbal najbolji sport ikada. Sv...