Chapter seven.

4K 177 21
                                    

- HVALA, HVALA, HVALA. - vrištala sam dok sam se držala za Harrya. Njemu je to sve bilo zabavno dok me je gledao kako skakućem oko njega. 

- Jedna pusa je sasvim dovoljna. - rekao je i napućio svoje usnice. Zakikotala sam se i poljubila ga u obraz, nema šanse Styles. - Dobro može i tu. - nasmijao se i kunem da sam ga vidjela kako se crveni ali je to brzo sakrio. Pogledala sam ga i nasmijala se.

- Ma znaš što? Častim te kavom. Ti si doslovno moj heroj. - zagrlila sam ga jer sam presretna. Ne znam šta radim kada sam sretna.

- Sviđa mi se biti to. - nasmijao se i obgrlio rukom moj struk, privlačeći me blizu sebe. - Znači idemo na prvi dejt.. - rekao je i pogledala sam ga. Nasmijala sam se.

- Nemojmo ići tako daleko. - zakikotala sam se. Sretna sam? Malo je reći. David, trener Manchester Uniteda je pričao sa mnom, nazvao svog prijatelja koji predvodi žensku reprezentaciju u Londonu i već za dva dana ću dobiti prijevoz i idem u London, pokazati što znam. A za sve to je zaslužan Harry Styles. 

- Dobro, onda idemo tu. To nije tako daleko. - rekao je i pogledala sam ga. Zna on dobro što sam ja mislila. Nasmijala sam se. Zašto se smijem na sve što on uradi? Ovo više nema veze sa tim što mi je ostvario snove. Nasmijala sam se i udarila ga po ruci. - Šalim se ljepotice. - rekao je na što su se moji obrazi zacrvenili. 

- Svakoj djevojci daješ takve komplimente ili sam ja posebna? - zakikotala sam se malo i on se sagnuo na razinu mog desnog uha. 

- Mhmh, ti si posebna. - rekao je i moje su se obrazi ponovo zacrvenili. Fuck you Styles. No istpustila sam kratki kikot i sakrila rukom crvene obraze.Nastavila sam hodati i pokušala sam zaboraviti da pored mene hoda osoba koja izgleda tako dobro. - Znaš izgledaš kao da se smrzavaš. - rekao je, pogledala sam u njega i uočila kako skida svoju jaknu. Imala sam osjećaj da ću se istopiti.

- Ne, onda ćeš se ti smrznuti. - reklasam no on se samo nasmijao.

- Drago mi je čuti da se brineš o meni. No, ja ću preživjeti. A ti si malena, i nisam siguran. - rekao je i imala sam osjećaj da su mu se obrazi zacrvenili. Awhhhh, brine se o meni. Lou nemoj padati na to. Vjerovatno to govori svakoj drugoj. Ne govori, ja sam posebna. Louis, začepi molim te. Mrzim te. Dobro ponovo se svađam sa drugom Louis unutar moje glave. No, dok sam se ja svađala on je navukao jaknu na moja ramena i približio me sebi. Doslovno me je čuvao uz sebe. Zacrvenila sam se ponovo. Znaš da si ovog dečka gledala na televiziji. Mjenja cure kao čarape, Lou probudi se već jednom. Pusti me. Nikada nisam osjećala nešto ovako, šuti. Imala sam osjećaj da vrištim na onu glupu zlobnu polovicu koja nije htjela da ja budem sretna. - Pa, možda bi mogli otići negdje na večeru? To zvuči bolje nego kava. - rekao je i pogledao u mene. Moji obrazi su se još crvenili, a on je slobodnom rukom sklonio pramen s mog lica i pogladio mi obraz.

- Uh.. naravno? - rekla sam, mada je to više izašlo kao pitanje. Nasmijao se zadovoljno i ostala sam u onom položaju. Naše strane su se doticale dok smo hodali ulicama Manchestera. Zapravo taj restoran se pretvorio u jedenje vrućih Hot dogova na klupi. Ja sam inzistirala da me ne vodi po nekim fancy restoranima, pa smo zapravo ostali na klupi, jedući hranu sa ulice. Ne znam da li se Harry sviđa, ali meni je bilo uredu. Opekla sam se malo ali preživjet ću.

- Bila si upravu. Zanimljivije te gledati kako se boriš sa tim hot dogom nego u restoranu sa vilicom i nožem. - rekao je i zacrvenila sam se. - Je li se uvijek crveniš ili samo kada ti ja dajem komplimente? - rekao je i pogledala sam ga. Nisam imala potrebu odgovoriti jer je on jako dobro znao odgovor na moje pitanje. Pogledao je u men i shvatio da se samo još više crvenim. 

- Činiš svu ovu situaciju nelagodnom. - rekla sam i pogledala u svoje prste, grizući sada već ohlađeni hot dog. 

- Oprosti.. ovaj.. nisam htio. - promucao je i nastavila sam gledati u svoje prste. 

- Ma sve pet. - prošaptala sam i osjetila sam kako se privukao blizu mene.

- Nešto duboko u tebi me izluđuje. Od onog dana želim da te vidim, čak sam Staši dao dvije karte da dođete ovdje. - pogledala sam ga.

- Kako misliš ti si joj dao? - rekla sam i ugrizla se za usnicu. Je li on rekao da ga ja izluđujem?

- Pa.. uh.. Smislili smo malu pričicu? Nemoj se ljutit, samo sam htio da te vidim. - rekao je i ponovo sam se zacrvenila. - Urgh, kako volim te crvene obraze. - sada promuklo je rekao. Zabila sam glavu u njegovu majicu, Gosh koji parfem. Osjetila sam kako se njegova ruka obmotava oko mog struka. Podigla sam glavu, gledajući ga.

- To je vjerovatno nešto najslađe što je neko uradio za mene. - prošaputala sam i nasmijala se malo. Ugrizla sam se za usnicu. On je zatvorio oči i primakao mi se, napučivši usnice. Zakikotala sam se. - Ne tako brzo, ribice. - rekla sam i on se odmaknuo. Kunem se da su ovaj put njegovi obrazi postali jarko crvene boje. Pokušao je to sakriti ali nije mu išlo. Što se dešava sa mnom i sa mojom teorijom da nisam laka djevojka? Da li su zaiste samo dvije rečenice bile potrebne da pokleknem i zaljubim se u ovog malog lopovčića.

(kasnije tog dana, noći) 

Harry je doslovno platio sobu meni i Staši da ostanemo u Manchesteru kako bi sutra mogla izaći s njim. Nakon dva sata priče sa mamom ona je bila sasvim oke da ostanem tu. A i kako ne bi? Pozvat će nekog od svojih ljubavnika kojih je imala na pretek i uživati. Uzdahnula sam razmišljajući lagano o tom nekom glupom životu i o tom nekom predivnom životu koji sam zamislila sa Harryem. Ja i on i petero djece. Dobro ne mora baš petero. 3? Dvoje blizanaca koji će se vući za nama i jedna starije djevojčica koja će se brinuti o njima. Poludila sam malo.. Uzdahnula sam kada sam čula kucanja na vratima. Bilo je nekih dobri tri sata poslije ponoći. Dignula sam se na prste, ne želeći probuditi Stašu jer će me ona ubiti ako ju probudim. Lagano sam otvorila vrata i vidjela Harrya. Pogledao je od dole ga gore, promatrajući me. Nosila sam samo majicu i gaćice, ali ne vidim ništa impresivno o tome. Nisam jedna od djevojaka sa dugim lijepim nogama. Niti ravnim. A i nisam nosila tangice ili nešto takvo. Bile su to kao polu duboke bokserice. Smatram da su udobnije od bilo kakvih tangice i tih sranja.

- Dobro izgledate gospođice Tomlinson. - rekao je i uhvatio moju ruku, privlačeći me k sebi. Zakikotala sam se ali sam prekrila usne jer nisam htjela probuditi Stašu. Spustila sam ruku i zahvalila Bogu jer je svijetlo prigušeno pa nije mogao vidjeti moje crvene obraze.

- Ššš, što ti radiš tu? - prošaptala sam i on se nasmijao, vireći u sobu. - Crna ljepotice spava. - pogledala sam ga i podigla obrvu. - Pa cura je lijepa. Ne ko ti naravno. - izvukao se. Nemam ja ništa protiv Staše. Naprotiv naravno da je ljepotica. Ali Harry well.. he's mine.

- Došao sam da te spasim, idemo van. - rekao je i podigla sam obrvu. 

- Ali sada je 3 sata ujutro. - rekla sam tiho.

- Upravo tako. - prošaptao je i imala sam neki predosjećaj da će ova noć biti jako zanimljiva.

____________________________________________________________

najduži nastavak ikad. slijedeći ide kada bude 15 komentara, to nije ljudi moji puno jer vas 60 lajka ovu priču. volim vas puno x trudila sam se x

lou » larryWhere stories live. Discover now