- Čovječe ti si stvarno poludio. - zakikotala sam se kada me je izvukao iz sobe. Nosila sam istu odjeću od prije i Harryevu jaknu. Budalica.. On je imao drugu jaknu na sebi i čuvao me je blizu sebe.
- Nisam, samo želim da budemo na miru kada izađemo. - rekao je i podignula sam obrvu. Nasmijao se i nešto prošaptao sam sebi. Držao je ruku oko mog struka.
- I gdje ćemo sad? - pitala sam ga i pogledala ponovo u njega.
- Uh pa ne znam. Zajedno ćemo valjda otkriti što ovaj grad nudi.. - rekao je i izašli smo iz hotela.
- Ja mislim da nudi svašta ali kada nije 4 sata ujutro. - rekla sam i nasmijala se. On je klimnuo glavom.
- Tu si upravu. - uzdahnuo je i izgledalo je kao da nije zadovoljan sa sobom. - Hoćeš da te.. odvedem do hotela? - pitao je. Ah, dušica.
- Ma ne.. kada si me već probudio idemo istražiti grad, sigurna sam da će se uskoro neka pekarica ili nešto otvoriti. - rekla sam i čuvala se uz njega. Nasmijao se i klimnuo glavom. Njegov osmijeh.. Ne bi trebala misliti na taj način o njemu.
- Mhmh, sviđa mi se to razmišljanje. - rekao je i nastavili smo hodati. (...) Jutro je svanulo, a ja i Harry smo sjedili na nekoj klupi, čitajući novine. Ponašali smo se kao neki stari par. Ne znam zašto sam zamišljala da smo ja i Harry zajedno, kada nismo. Gosh.. on je predobar da bi bio sa nekim poput mene. Ne, ja sam predobra da b.. Uzdahnula sam lagano i osjetila kako me je privukao k sebi.
- Jesi li umorna? Žao mi je što se nisi naspavala.. - rekao je i pogledala sam ga, pritiskajući usnice na njegov obraz.
- Ovo je bilo vrijedno ostajati budna cijelu noć. - rekla sam i nasmijala se. Ušuškala sam se u njega i on me je zagrlio. Što smo mi uopće? Proveli smo dan samo se grleći i ljubakajući (ne po usnama).
- Sutra ćemo se vidjeti kada dođeš u London? - pitao je po treći put.
- Dosadit ću ti i onda me više nikad nećeš htjeti vidjeti. - prošaputala sam, igrajući se za njegovih prstima.
- Ne, ne.. Nikad. - rekao je i pogledala sam ga. Je li moguće da se zaljubiš u nekog tako brzo? Ne, ne želim još biti u vezi jer ne želim da.. brzamo. Priljubio je usne uz moje čelo. - Nikad. - ponovio je i lagano sam se nasmijala. Nikad mu neću dosaditi. To je romantika.
(sutradan)
Totalno sam bila spremna. Dan kada sam se rastala sa Harryem, prespala sam cijeli dan doma i bila sam spremna. Mama je odlučila da će me odvesti do Londona. Pripremila sam svoje stvari. Bila sam nenormalno napeta dok sam imala zatvorene oči. Nisam ih htjela otvoriti. Plašila sam se. Što ako nisam dovoljno dobra? Šta ako pogriješim? Ugrizla sam se za usnicu i nastavila čuvati oči zatvorenim. Muzika iz slušalica mi je udarila u glavu i opuštala sam se. Osjetila sam kako se auto zaustavlja i otvorila sam oči. Mama je pokazala na desno i pogledala sam, prema ogromnom stadionu. Ispustila sam vrisak i brzo istrčala iz automobila. Nisam bila sigurna da li sam spremna. Gosh, Gosh, Gosh. Nekoliko sam puta to ponovila i potrčala prema stadionu. Držala sam svoju iskaznicu i dečko me je prepoznao. Uvela sam mamu sa sobom i nasmijala sam se lagano. Gledala sam okolo, očarana onim što vidim. Nisam bila ni svjesna da će sve one noći provedene u snivanju o ovome, postati realnost. Još samo malo.. tako sam blizu. Lagano sam se ugrizla za usnicu, provjeravajući još jednom da li sanjam. Sve zvuči nenormalno. Tek tako sam upoznala Harrya, tek tako mi je on ispunio sve snove koje sam sanjala godinama. Ugledala sam trenera Enriquea, on je bio trener ženskog tima Londona. Ugrizla sam se za usnicu, pružajući ruku.
- Enrique. Tako mi je drago upoznati vas Louis. Čuo sam mnogo divnih stvari o vama, gospođice Tomlinson. - rekao je, smiješeći mi se. Nasmijala sam se lagano.
- Drago mi je. Louis. - rekla sam i nasmijala se još šire. Nisam si mogla pomoći. - Nestvarno je biti ovdje. - rekla sam, uz smijeh.
- Tu smo da ostvarimo vaše snove. - rekao je i nasmijala sam se. Ubrzo sam se i presvukla, te krenula na teren. Tu je bilo par djevojaka i na kratko sam shvatila da više neću biti .. blizu Staše. Oh Bože.. Lagano sam uzdrhtala dok sam trčala gore-dole terenom. Pjevušila sam lagano, trčeći. Nisam bila svjesna da će se sve promijeniti. Ne znam koliko je trening trajao. Bilo je super. Pravi teren, malo teže sa ekipom - jer su svi novi i onako.. teško je. No, uredu. Preživjela sam. Uzela sam papire, to jeste ugovore i pozdravila se sa svima. Spakovala sam stvari i preobukla se u uske crvene pantalone i bijelo majicu sa plavim prugicama. Imala sam svoje TOMsice na nogama. TOMsice su moja prva ljubav. Totalno volim te kratke patike i cipelice. Nasmijala sam se lagano i počešljala kosu. Imam dogovor sa Harryem. Poslala sam mu poruku da dođe jer ja nemam pojma što da radim i gdje da idem. Ugrizla sam se za usnicu dok sam čekala. Jesam dovoljno dobro obučena? Malo djetinjasto.. Prošla sam rukom kroz kosu dok sam čuvala tešku torbu preko ramena. Ubrzo se crni Range Rover parkirao ispred mene. Vrata su se otvorio i ugrizla sam se za usnicu. Trebam li reći da je savršen? Nosio je crne uske traperice kao i uvijek, i široki džemper. Ispod su se nazirale dvije majice. Dečko ne voli jakne. I čizmice. To je to. Kosa mu je išla prirodno, bez ikakve šminke, imao ja masno lice, awh još je tinejdžer. Prišao mi je, grleći me. Nasmijala sam se, sramežljivo.
- Hej ljepotice. Opet bez jakne? Stvarno želiš upalu pluća. - rekao je i pogledala sam ga.
- Zaboravila sam jaknu u maminom autu. - rekla sam i pogledala u njega.
- Predpostavio sam. Zato sam ti ja ponio svoju. Iako.. prelijepa si. - rekao je poslije buljenja. Nasmijala sam se sramežljivo.
- Pa gdje me vodiš danas Styles?
____________________________________________________________
wehehe, i died. jedva sam ovo napisala, umorna sam tako da x žao mi je što ste dugo čekali x
YOU ARE READING
lou » larry
FanfictionTrčala sam preko terena, šutajući loptu. Niko nije znao zašto sam toliko zapaljena za fudbal. Ni ja sama. Ali lopta je u meni pobuđivala neke duboke strasti. Još od 5 godine treniram fudbal i još od tada smatram da je fudbal najbolji sport ikada. Sv...