Chapter twenty.

2.4K 171 19
                                    

- Volim čokoladu, volim šlag, volim jagode.. - pjevušila sam, jedući čokoladu tortu. Da, jela mi se čokoladna torta, pa me Harry odveo u slastičarnu. Harry me je poljubio i napio se vode. Nasmijala sam se i uživala u divnoj čokoladnoj tortici sa jagodama i šlagom.

- A ja volim tebe.. - Harry je rekao, gledajući me i smijueljeći se. Zacrvenila sam se i prošla rukom kroz njegovu kovrdžavu kosicu. Nasmijao se i poljubila sam ga kratko, ostavljajući malo čokoladne torte na njegovim usnicama. Nasmijao se i gledao me. - Ukusna si. - namigao je i ja sam nastavila žvakati čokoladnu torticu.

- Znam. I da, i ja volim tebe ljepotane. - nastavila sam jesti čokoladu i slušala Harrya kako se smije nečemu. - Što je smiješno? - pitala sam i pogledala u njega.

- Fanovi mi šalju neke slike.. - rekao je i podigla obrvu. Pokazao mi je jedan gdje leži na travi u dresu, a iznad tekst: Harry i njegov sin igraju fudbal. Ali da usreći ga, pušta mu da pobjedi svo vrijeme. Pretvara se da vaše dijete igra dobro, ali se samo pretvara. Zakikotala sam se.

- Predobro. - rekla sam gledajući u njegov telefon, i listali smo kroz neke 'Imagine', shvatila sam da ja mogu to sve imati sa Harryem. Zagrabila sam torte sa vilicom i pružila Harryu. Nasmijala sam se i on je pojeo tortu sa vilice.

- Mhmh, dobro.. - i tako smo završili jedeći četiri komada torti. Bit ću tako debela. A onda smo pili limunadu sa ledom. Nasmijala sam se kada smo odlučili krenuti doma. Harry me je vodio ulicom i čuvao moju ruku. Poljubio me u ruku dok smo prolazili. Svi su nas pofotkavali ali nisu napadali. Nasmijala sam se i hodala s njim ulicom. Sve je bilo dobro. Sve. (...) Harry je ležao pored mene, poslije onolikih kolača, spavalo nam se. Prelazila sam prstima preko njegovog lica. Tako mi je falio.. Poljubila sam njegov vrat i nasmijala se, udišući njegov miris.

- Nećeš me valjda silovati dok spavam? - zakikotao se i nekako me zagrlio i povukao na njegova čvrsta prsa. 

- Nisam mislila.. Jedno dijete nam je sasvim dovoljno. - zacrvenila sam se jer me je uhvatio kako uživam u gledanu Apolonskog tijela ispred mene. Nasmijao se i provukao ruku kroz moju smeđu kosu. Nasmijala sam i poljubila ga u obraz.

- Ne znam, mislim.. ti se baviš fudbalom, ja volim gledati. Bilo bi lijepo da bar imamo jedan manji tim. Louu? - pogledao me onako 'pokušaj puppy face'. 

- Samo Staša zna uraditi puppy face tako da.. huh ne? - zakikotala sam se i nekako dignula. - Gladna sam, napravi mi nešto. Molim te. - rekla sam i on se samo digao. U boksericama. Doktor mi je rekao da će mi hormoni raditi kao 24 sata napaljenoj djevojci. Oke.. 

- Što je, ne možeš skinuti oči? - namigao je i polako me privukao sebi. - Sve je to tvoje, ne brini se. - rekao je i poljubio me lagano u čelo. Povukao me je dole. Ja sam bila u kratkim hlačicama i u grudnjaku. Vruće je. Harry ima jako grijanje. Popela sam se na kuhinjski stol i gledala u Harrya koji je počeo tražiti nešto u frižideru. 

- Jedu mi se jaja sa peršinom. - rekla sam i igrala se sa uvojcima smeđe kose koji su mi padali na lice. 

- Mhmh.. omlet? Oke.. - rekao je, vadeći četiri jaja iz frižidera i lupajući ih odmah u posudu, za sekundu je dodao sol, neke začine i peršin. Sve je to mutio i mješao bokovima jer sam mu ja pustila 'Talk Dirty To Me' 

- Omlet.. Ajme kako to dobro zvuči. Kad će biti? Hoće brzo? - rekla sam i sišla sa stola. Pogledao me je i odmahnuo glavom.

- Polako, polako .. - čula sam onaj fini zvuk kako se jaja prže i umrla sam. Predivno je mirisalo. Gledala sam ga kako nešto prevrće i istresao je ogromni omlet u tanjur. Izvadio je vilicu i stavio na stol tanjur. - Jedi ljepotice. - rekao je i polako me je poljubio u čelo.

- Ne možemo ovako puno pojesti tatice.. - namignula sam, možda znajući da ga ta riječ malo pali. Kada dođe iz mojih usta. - Pomozi. - rekla sam i počela jesti divni omlet koji je mirisao toliko dobro da je moj nos patio.. Harry je sjeo nasuprot mene i pomogao mi da pojedemo omlet. Oh God.. 

- Fino?  - pitao me je i nasmijala sam se, klimajući glavom. - Drago mi je. Ne želim da mi bebica pati.. - zlobno se nasmijao. Napravila sam najtužniju facu ikad.

- A ja? - i dalje sa tužnom facom. Nasmijao se i poljubio me, osjetila sam omlet. Pa, logično.. oboje jedemo omlet. 

- Pa ti ne smiješ patiti, nikada.. - promrljao je i lagano prošao rukom kroz moju kosu. Pružio mi je omleta na viljušci i nasmijala sam se. Pojela sam to u sekundici i završili smo hraneći jedno drugo u 3 sata ujutro. Odlučili smo da nam se još ne spava, a iskreno ni beba nije spavala. Ne bih mogla spavati s obzirom da se maleni ili malena mrda u mom stomaku i oslanja na maminu kičmu. Nekako sam se namjestila tako da sam ležala na Harryu, on mi je masirao ramena i kičmu jer sam imala grozne bolove. 

- Naša bebica kažnjava mamu.. - promrljala sam i dopustila Harryu da mi ljubi vrat, ne zamjerim. Godi. 

- Hoćeš da nam stavim neki film? - Harry je predložio sa kratkim uzdahom i ja sam klimnula glavom. Nekako se izvukao i pustio neki crtić. Nasmijala sam se i ponovno legla na njega. 

- Nemaš pojma kako si udoban.. - prošaputala sam i pogledala prema televizoru. Bio je to 'Zaleđeno Kraljevstvo(Frozen)', sjećam ga se još iz kina. Harry i ja samo prvi put išli u kinu zajedno i gledali smo upravo ovaj film. 

- Sjećaš se kada smo gledali ovaj film? - pitao me je na što sam ja klimnula glavom, i zagrlila ga, čvrsto se čuvajući za njega. 

- Volim te Harry.. - nasmijao se i poljubio me slatko.

- I ja tebe, Lou. I ja tebe. 

_____________________________________________________
iskreno nije bilo 15 komentara, ali smatram da ne trebaju ispaštati svi. ja ne zavisim od tih komentara i nije mi bitno koliko komentara ima nastavak.. nadam se da ste uživali i neću stavljati uvjete čisto da vidim kako ćete ovaj put. hoćete li komentarisati ili nećete:D

lou » larryWhere stories live. Discover now