,,Co tam je?" špitla jsem a koukla na Caluma.
,,Nic. Jen jsem tě chtěl zase držet u sebe." zamumlal mi do ucha, rychle jsem se odtáhla a koukla na něj.
,,Jdi pryč." řekla jsem a koukala na něj.
,,Ale já tě miluju." šeptl a zvedl ruku, že mě pohladí po líci, cukla jsem a udělala krok v zad.
,,Kdyby si mě miloval tak mě neopustíš!" vyjekla jsem a rozmáchla rukama.
,,Kdyby si mě miloval tak, jak ty říkáš, tak by si mě nenechal trpět! Když si viděl, že trpím! Že nespím! Že skoro umírám, tak se neměl ani tu odvahu se objevit!" řvala jsem na něj. Krev se ve mě vařila, byla jsem naštvaná.
,,Neměl si koule se vrátit a být se mnou." fňukla jsem.
,,Byla jsem víc než půl roku sama. Bez přátel. Doma. Zavřená." špitla jsem, slzy mí stékaly po lících.
,,Měla si Michaela ne?" řekl jen tak, jako by se nic nedělo.
,,Měla si Michaela ne?" opakovala jsem v jeho tónině a protočila očima.
,,JENŽE JÁ CHTĚLA TEBE!" zařvala jsem a hodila po něm knihu, která jím proletěla.
,,Chtěla jsem být jen s tebou a ne s Michaelem. Chtěla jsem být s někým koho miluju! Jenže jsem ti byla ukradená! Celou tu dobu sis se mnou jen hrál!" hystericky jsem křičela.
,,Neh.." nedořekl to, protože jsem mu skočila do řeči.
,,Nenávidím tě! Nikdy tě už nechci vidět! VYPADNI!" zařvala jsem znovu a padla na kolena.
,,Vypadni." špitla jsem a dala si obličej do dlaní, nechala jsem slzám volný průběh a když jsem se podívala na místo kde stál, tak tam nebyl.