Jednoho odpoledne, v den kdy jsem přišla domů a zabouchla se do pokoje mi přišla zpráva.
"Za jak dlouho se mám stavit kitten? -Mike"
Usmála jsem se a odepsala, že se má stavit hned, že táta není doma. Pomalu jsem se převlékla do šortek, jednoho z Calumových triček a koukala na sebe do zrcadla. Byla jsem bledá, pohublá s kruhy pod očima.
Chyběl mi Calum, byla jsem zničená, plakala jsem celé noci a věděla, že na mě kouká, že mě pozoruje.
Z přemýšlení mě vyrušil dotek okolo pasu, cukla jsem. Věděla jsem, že je to on, i když nebyl vidět, věděla jsem, že zrovna teď je se mnou.
,,Vrať se mi." špitla jsem a dala rty na těsno k sobě, oči jsem měla na pokraji slz.
,,Prosím." dala jsem si líce do dlaní a začala vzlykat.
,,Já jsem tu pořád s tebou, a vždycky budu." pošeptal mi do ucha.
Celým domem se rozezněl zvuk zvonku, rychle jsem si setřela slzy a vlasy jsem si dala zase do drdolu.
Sešla jsem schody dolu a otevřela dveře.
,,Ahoj Mikey." usmála jsem se a koukla na vysokého chlapce s červenými vlasy.
,,Ahoj kitten." usmál se a políbil mě, pousmála jsem se a zavřela za ním dveře. Šli jsme ke mě do pokoje, zapnula jsem hudbu a lehli jsme si společně na postel.
Mike se ke mě přitulil a nechal se škrabat na zádech, věděla jsem, že se Calum kouká, cítila jsem jak mi běží mráz po zádech.
,,Takže jsi mě vyměnila za něj?" slyšela jsem v hlavě hlas, věděla jsem, že Mikey, který si hověl na mém hrudníku to neslyšel.
,,Odpověz!" cukla jsem sebou a víc se namáčkla na něj. Pak mě přece jen napadlo, že bych to mohla Calumovi dát sežrat.
Chytla jsem Michaelovi líce a začali jsme se líbat. A možná to byla ta chyba.