5

5.2K 202 28
                                    

Multimedya: Anya

İki gün sonra

Clarke mesaj geldiğinde embriyoloji dersindeydi. Hocaya belli etmeden telefonuna baktı.

Lexa: Hey Clarke, bugün proje üzerinde çalışabiliriz.

Clarke gülümsedi, Lexa'nın onunla çalışmayı kabul etmesi onu çok mutlu etmişti. Sadece projede birlikte çalışmalarına rağmen Clarke piyangoyu tutturmuş gibi hissediyordu. Telefonu eline aldı.

Sky princess: Sevindim, 5'te kütüphanede buluşalım mı? 

Lexa: Olur

Lexa: Sky princess?

Sky princess: Uzun hikaye... Sonra konuşalım?

Clarke dersin kalanına odaklanamamıştı, sürpriz değildi. Saat 5 olur olmaz kampüsteki kütüphaneye gitti, masalara göz gezdirdi. Sağdaki köşede onu gördü, istemsizce nefesini tuttu. Dalgalı saçlarını at kuyruğu yapmıştı. Onda daha önce hiç görmediği gözlüklerini giymişti ve kesinlikle çok tatlı gözüküyordu. Clarke masaya yaklaştı. 

"Hey" Çantasını bıraktı ve Lexa'nın yanındaki sandalyeyi çekti.

"Merhaba Clarke, sen gelmeden araştırma için işe yarayabilecek birkaç kitap seçtim. "

"İyi yapmışsın, benim de aklımda birkaç fikir var. "

Proje hakkındaki fikirlerini paylaşmaya başladılar. Clarke etkilenmişti, Lexa disiplinli, zeki, yaratıcı ve.. tatlıydı. Ölümcül bir kombinasyon. Proje üzerinde saatlerce çalıştılar ama Lexa'yla geçirdiği zaman Einstein'ı tekrar haklı çıkarıyordu. Onunla geçen saatler Clarke için göz açıp kapayıncaya kadardı. 

"Çoğunu bitirdik. Bu kadar hızlı ilerleyebileceğimizi düşünmemiştim. " Clarke yorulmuştu, sırtını sandalyeye yasladı. 

Lexa hafifçe gülümsedi ve Clarke'ın kalbi tekledi. "Zenginsin ama çalışkanmışsın da, önyargılı davrandım. Özür dilerim. "

Clarke gülümsedi, "Öyle mi? Başka ne düşünüyorsun hakkımda? Dürüst ol."

Lexa gözlüklerini burnuna doğru itti, yorgun gözükse de Clarke'ın gözündeki güzelliğinden hiçbir şeyi kaybetmemişti. "Kendini beğenmiş züppenin teki olduğunu düşünmüştüm ama gerçekten iyi birisin. " 

"Eee, başka?" Clarke masaya -daha doğrusu Lexa'ya- doğru eğildi, tek kaşını kaldırdı.

"Benim gibi biriyle takılmayacağını düşünmüştüm. " Lexa'nın sesinde biraz üzüntü vardı.

"Ne kadar harika biri olduğunu kaçıran benim." 

"Anlaşılıyor. " Lexa dudaklarına tekrardan bir kavis verdi, Clarke onu daha çok gülümsetmek için her şeyi yapabilirdi. 

"Geç oldu, gidelim mi?" Lexa masadan kalktı ve eşyalarını çantasına koymaya başladı. 

İki kız kütüphaneden çıktı, Lexa Clarke'a arabasına kadar eşlik etti. 

"İstersen, seni evine bırakabilirim." 

"Gerek yok, otobüse binerim." Lexa küçük apartmanını görünce Clarke'ın vereceği tepkiyi düşündü. Nasıl olsa lükse alışkındı. 

"Emin misin?" Clarke üstelese de Lexa başını salladı ve uzaklaştı.

***

Cumartesi gecesi, planlandığı gibi Octavia ve Clarke "Mount Weather"'a gelmişlerdi. Bar kısmına oturdular ve Octavia hemen Lincoln'le konuşmaya başladı. 

stripper (girlxgirl clexa au)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin