6

4.8K 187 12
                                    

Güneş ufkun tepesinde, kuşların sesleri uyanma vaktini haber veriyordu. Lexa felçli gibi yatıyordu, son zamanlar dersleri onu çok hırpalamaya başlamıştı. Kafası patlayacakmışçasına zonkluyordu. Yatağında döndü ve kafasını yastığına gömdü. Beş dakika daha öyle durmak için neleri vermezdi ki.

"Uyan artık, kahvaltı hazır!" Anya seslendi. Okula gitmeden bir şeyler yediğine emin olmadan Lexa'yı bırakmazdı. Onun için, elinde olan ve elinden gelen her şeyin en iyisini yapmaya çalışırdı. En rahat yatak, kendisininkinden daha iyi bir kahvaltı, kendisinin alamadığı bir eğitim... Anya onun için elinden geleni yapar ve Lexa da onu çok severdi.

"Tamam, tamam kalkıyorum. " Lexa'nın üzerinde bir boxer ve tişört vardı. Sandalyelerden birini çekti ve küçük masaya oturdu. Anya tabakları koydu ve o da yerini aldı.

"Hmm, güzel olmuş."

"Hepsini ye. Şu aptal telefonunu da bi' bırak artık. "

Lexa iç çekti. "Tamam, bıraktık. " Telefonunu tabağın kenarına bıraktı.

"Bunu kesmen lazım artık, biliyorsun değil mi? O kız senin için sorundan başka bir şey değil, Lexa." Lexa onun endişelendiğini biliyordu, Anya hep onun için endişelenirdi.

"Clarke iyi biri, Anya. Düşündüğün gibi birisi değil."

"Bunu bilemezsin! Ne zamandır birbirinizi tanıyorsunuz? Üç hafta? Dört? Onu tanımıyorsun bile."

Lexa Anya'yı takmayarak yemeğini yemeye devam etti.

Anya ofladı. "Lexa, lütfen, aşık falan olayım deme şu kıza. Yakında senden sıkılıp kendine yeni heyecanlar arayacak. Senden sıkıldığı zaman seni bir tarafa fırlatacak."

"YETER" Lexa masadan kalktı. "Sus, Anya." Lexa sinirlenmişti, Anya'yı seviyor ve saygı duyuyordu ama Clarke hakkında böyle konuşmasına izin veremezdi.

"Siktir, çoktan olmuşsun bile. Unut şu kızı. Neden Costia'yla hiç ilgilenmiyorsun? O seni önemsiyor!"

"Benden hoşlanıyor demek istedin herhalde? Anladık, Anya. Clarke'ın benden daha iyi bir hayatı var, kendisi gibi arkadaşları var, beni asla o şekilde görmez, biliyorum ve inan bana, hissettiğim şeyleri içime gömmeye çalışıyorum ama söylediğin kadar kolay olmuyor!"

Anya kalktı ve Lexa'ya doğru yürüdü. Kollarını Lexa'ya sardı. "Anlıyorum ama... ondan vazgeçmen gerekiyor. O sana göre değil. Üzülmeni istemiyorum, Lexa. "

Lexa günün kalanını derslerde geçirdi, Clarke'ı düşünerek. Ondan çok uzun zamandır hoşlanıyordu. Clarke'ın onunla vakit geçirmesi, geceleri yazışmaları, önemsiz konulardan konuşabilmeleri onun için bir mucizeydi. Kalbi onunla olmayı bu kadar isterken, hislerini nasıl içine gömebilirdi? Onu ilk gördüğü zamandan beridir tek isteği onu sevmekti. Her şekilde.

Ders bitti, eşyalarını çantasına yerleştirdi ve saatini kontrol etti. İşe gitmeden biraz rahatlamak için zamanı vardı. Kulüpteki kızların yeni bir koreografi hazırlaması gerekiyordu. Echo, Caris ve Lexa kulüpteki en genç çalışanlardı, patron - Mr. Wallace- onların yeni şeyler yapmalarını ve daha çok zengin müşteri çekmelerini istiyordu.

Lexa onu kimsenin rahatsız edemeyeceği bir yere, kampüsün arkasına gitti. Kulaklıklarını taktı ve müzik çalarındaki "play" tuşuna bastı. İçgüdülerinin bedeninin kontrolünü almasına izin verdi, müziği kemiklerinde hissedebiliyordu.

Clarke geldiğinde... eğilir pozisyondaydı. Lexa'nın beyaz teni utançla kıpkırmızı oldu.

"Korkuttuysam özür dilerim, buraya doğru yürüdüğünü gördüm ve geldim."

"Geldin?"

Clarke güldü. "Commander arsızın teki çıktı, ha?" Clarke ellerini cebine koydu, Lexa'nın etrafında yürümeye başladı. Lexa şimdi tamamen kırmızıydı. Clarke aptal gibi gülümsüyordu. "Commander denmesini seviyorsun!"

"Sataşmayı bırak, Clarke." Lexa zorlansa da en ciddi yüz ifadesiyle bunu söylemeyi başarmıştı.

Clarke sırıttı. "Durma, lütfen. Dans etmeni seviyorum. " Köşeye oturdu ve Lexa bitirene kadar izledi.

Lexa koreografiyi kendi hareketlerinden oluşan bir rutinde hazırlamıştı, Mr. Wallace'ın işine gelmeyebilirdi ama sikinde de değildi.

"Harika...ydın." Clarke etkilenmişti, Lexa'nın figürlerinin harika olması bir yana, koreografi de çok iyiydi.

"Dansın ortasında insanlar kıyafetlerini çıkartmanı beklediğinde o kadar iyi olmuyor."

"Bu onların kaybı. Şu dönme hareketin çok güzel ve kalçalarınla yaptığın şey, onu kesinlikle bana öğretmelisin. " Clarke çantasını aldı ve ayağa kalktı. Pantolonuna bulaşan tozu eliyle çırptı ve Lexa'ya katıldı. Hafif rüzgar sarı, dalgalı saçlarını okşadı. Güneş, gözlerinin mavisini parlatırken içindeki binbir tonu ortaya döktü. Lexa çabalasa da bu kadar büyülenemezdi.

"Ö-Öğrenmek mi istiyorsun?" Lexa masanın üzerine koyduğu su şişesinden bir yudum aldı. Yanında getirdiği küçük havluyla yüzünü kuruladı ve geri çantasına koydu.

"Evet. Bazı hareketler işe yarayabilir, anlarsın ya." Clarke aptal gibi sırıtmıştı yine.

Lexa bunu beklemiyordu. "Gerçekten mi? Şanslılarmış o zaman. " Lexa salaklık yaptığını biliyordu, Clarke istediği kişiyle istediğini yapabilirdi. Eğer birini hareketleriyle baştan çıkarmak isterse, yapardı. Yine de, hayal gücü onu sinir etmekten geri durmadı. Her zaman en kötü senaryoyu düşünüyordu. Hepsinde de Clarke başka biriyleydi, onunla değil.

"Tabi, memnun olurum. Yarın dersten sonra, spor salonunda buluşabiliriz. " Lexa ekledi.

"Güzel, eee, bana dans dersi vereceğine göre, ben de seni yemeğe çıkarsam? Teşekkür olarak, tabii ki."

Lexa sırt çantasını omzuna geçirdi, teklifi kabul etmeyi düşündü. Anya açık konuşmuştu, ondan vazgeçmek en iyisiydi, eğer Lexa bunu kabul ederse işler geri dönülemez noktaya gelebilirdi. Hisleri gömülemez halde olabilirdi. Clarke'ın çekim kuvveti çok kuvvetliydi, onun atmosferine girerse yanacak ve parçalanacaktı. Mantığı hayır diye bağırıyordu.

Hayır, yapma!

Kalbiyse evet diye haykırıyordu.

Lexa, evet! Evet!

"Eee, ne dersin?" Clarke Lexa'yla yüzyüzeydi, tam gözlerinin içine bakıyordu. Lexa'ysa masmavi gözlerin güzelliğine kapılmıştı bile. Dudaklarını ıslattı, birden kuruyan boğazını temizledi. Gözleri dudaklarına kaydı ve mavilere geri döndü. Clarke'a bu kadar yakın olduğunu yeni fark ediyordu. İçinden Clarke'a uzaklara bakması için yalvardı, sarışın kız geri çekilecek türden biri değildi.

"Olur, bana uyar."

Ah lexa ah! Bu arada multimedyayı fanartlarla doldurmayı düşünüyorum, siz ne dersiniz?

yeni bölümde görüşürüz!

stripper (girlxgirl clexa au)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin