Let Me Be Your 3

1.3K 152 20
                                    

KyungSoo yeni günde öğle arasına kadar pusuya yatıp çatık kaşlarının altından insanların yeni çocuğun kendisi hakkında yayacağı sözlere kulak verdi. Öğle arasına kadar b.k çukuru okulunda dedikodu kazanın kaynatıldığı her köşenin civarında dolanıp kendisi hakkında konuşulacakları dinlemeye çalıştı. Ama kazanlar her zamanki basit konularla kaynıyordu. Alabildiğine sıradandı her şey. Okuldaki hiç kimsenin kendisine bakışında sıradan alayın dışında dans eden penguen dalgasını göremiyordu. Öğle arasından önceki üç teneffüs boyunca her topluluğa kulak verdi ama hiçbirinde buna dair sözler bulamadı. Belki de henüz duyulmamıştı.
İşte bu imkânsızdı. B.k çukuru bünyesine giren hiçbir dışkıyı affetmez hemen çukuruna dahil ederdi. O halde yeni çocuk gerçekten kendisi hakkında kimse ile konuşmamış, gerçekten kendisinden dün gerçek bir özür dilemiş ve gerçekten ilk ve tek tanıştığı kendisiydi. Eğer durum böyleyse yeni çocuk gerçekten insanlarla tanışıp, kaynaşma konusunda iyi değildi. İşte şimdi kalbi yine onun için huzursuz olmuştu. KyungSoo bunu görmezden gelmeye karar verdi. Bir daha onu nerede görecekti ki?! Hem yeni çocuk bu b.k çukurundaki insanlarla tanışıp, kaynaşsa nolurdu olmasa nolurdu! Olmasa daha iyiydi. En azından kafası rahattı. Yalnızlık çok rahattı. Kimseye hesap vermek zorunda değildi. Kimse hakkında endişelenmesi de gerekmiyordu.
KyungSoo bu düşüncelerle yeni mekanı okulun arka bahçesindeki kullanılmayan kapalı spor salonuna doğru ilerledi. Etrafında dolanıp duş kabinlerinin olduğu pencereleri buldu. Çantasından çıkardığı keski ile pencereyi biraz zorlayarak açtı. Zemine yakın olan dar pencereden içeriye atladı. Zayıf olmasının ikinci faydası bu türlü dar yapılar ona engel teşkil etmiyordu. Birinci ve en önemli faydası ise şişman olduğu için dalga geçilmiyordu. İnsanlar şişman birisi ile sonsuza kadar dalga geçebilirdi. Ama zayıf birisi ile dalga geçmenin bir eğlencesi yoktu. KyungSoo bunu bizzat görmüş ve yaşamıştı. Orta okulunda Shindong adında gerçekten yusyuvarlak bir öğrenci ile her gün bir şekilde dalga geçilirdi. İşin ilginç yanı o çocuk bunu umursamaz her teneffüs bir ekmek arasını midesine afiyetle yuvarlardı. KyungSoo için daha şaşırtıcı olan çocuğun yemek yerken yüzüne yayılan zevkti. Sanki yemek yemeye aşıktı. Onu izlerken ağzı sulanır soluğu kantinde alırdı. Ama yediği hiçbir şeyden o çocuğunki kadar zevk duymazdı.

Duş kabinlerinin ve soyunma odalarının bulunduğu zemin katı geçip merdivenleri ikişer üçer çıkarak salona ulaştı. Salonun demir ağır kapısını güçlükle iterek büyük bir gürültü ile açtı. Kapının gürültüsünün salonda oluşturduğu yankıya kaşlarını çattı. Salonun tozlu tavan camlarından orta yere süzülen güneş ışığı parke zemine sahip sahaya sahne havası veriyordu. Bu efekt ile dans etmek olduğundan daha cazip görünüyordu. KyungSoo şimdiye kadar burayı keşfetmemiş olmasına hayıflandı. Yeni çocuk önceki gizli yerlerini işgal etmemiş olsaydı burayı asla akıl edemezdi. Önceki günden kalma kareografi kağıdını, yemeğini ve renkli kağıtlarını çıkardı çantasından. Öğlene kadar süren kendisi hakkında çıkacak dedikodu endişesi yüzünden çok acıkmıştı. Ekmek arasını ve meyve suyunu büyük bir iştahla midesine gönderdi. Kendisine boynu bükük bakan elmaya iç geçirerek baktı. Yemeğini hızlı yediği için midesi şimdilik elmayı reddediyordu. Onu danstan sonraya bırakıp ayininin en önemli adımına geçti. Renkli kağıtları önüne serip o lanet üçlü ya da baş belası üçlü ya da gereksiz üçlü için uygun renkleri seçti. Kepçe kulak Chanyeol için kırmızı; KyungSoo kırmızıdan nefret ederdi ve kendisi ile en çok uğraşan hiçbir şey yapmasa bile özenle yaptığı saçlarını dağıtarak kendisini rahatsız eden çocuk için nefret ettiği rengi sevmişti. Kırmızı kağıdı katlayarak bir gergedan böceği elde etti. Geriye kalan renklerden sarıyı sırıtık şebek Baekhyun için kolayca seçti. Yumurta kusmuğuna benzettiği sarı midesini bulandırıyordu ve KyungSoo maymunlardan tiksinirdi; kendisine kahkahalarla gülen maymun suratlı Baekhyun ve kahkahasından da tiksiniyordu. Sarı kağıdı katlayarak ağaç kurdu elde etti. Ağaç kurtları da mide bulandırıcıydı. Elinde kalan renklerden kahverengiyi uyuz Sehun için hiç düşünmeden seçti. O çocuk masum gibi görünse de onun ne yılan birisi olduğunu en iyi hatta sadece KyungSoo bilirdi. Kahverengi kağıdı hırsla katlayarak bir hamamböceği elde etti. Böcekleri karşısına dizip onlara yan gülüşü ile intikam bakışlarını yolladı.

Let Me Be Your HeroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin