Let Me Be Your 6

1.4K 156 55
                                    

" Bu olmaz..Çok hareketli..Bununla daha önce hiç dans etmedim.. Bu da dans için beni harekete geçirmiyor."

KyungSoo yatağına sırt üstü ters yönde uzanmış ayaklarını yatak başlığına yaslamış telefonundaki müzik listesinden ertesi gün için şarkı seçmeye çalıyordu. Tek başına dans edecek olsaydı her hangi birinde kolayca karar kılardı. Ama söz konusu yeni arkadaşı Jongin ile dans edecek oluşu ile saatlerdir bir şarkıda karar verememişti. Liste sonuna indiğinde uzun zamandır dinlemediği şarkıyı açtı. Şarkı başlar başlamaz ayağı dans için çoktan hareketlenmiş yatak başlığında bir ritim tutturmuştu. Yatağında yüz üstü dönüp kulağında hala şarkı çalarken mesaj kutusuna girdi.

'Hey! Uyudun mu?'

KyungSoo mesajı gönderdikten sonra kısa sürede gelen mesajla irkildi.

'Henüz değil. Göndereceğin şarkı için uykuya direniyorum.'

KyungSoo gecikişi ile diğerinin uykusuzluğuna sebep olduğu öğrenince telefonu ile alnına ardı ardına hafif vuruşlarda bulundu.

'Özür dilerim. Karar vermekte çok zorlandım.'

' Sorun değil  ^-^ Karar verdin mi?'

' Bruno Mars sever misin?"

'Şaka mı yapıyorsun?! Bayılırım. '

' O zaman ondan seçtiğim bir tane sana da uyar.'

' Kesinlikle. Dur tahmin edeyim. Düet şarkısı olan Updown Funk mı?"

'Nereden bildin? O.o '

' En sevdiklerimden ^-^
Zevkini beğendim doğrusu *-*   '

' Tamam.'

KyungSoo diğerinin iltifatı ile ne diyeceğini bilemeyip mesajlaşmayı pat diye kestiğinde yüzünü yatağa gömüp ayakları ve yumrukları ile yatağına darbelerde bulundu. Gelen mesaj bildirimi ile heyecanla telefonunu eline aldığında gelen mesajı hızlıca açtı.

'İyi geceler  ^-^ '

KyungSoo kararsızlıkla yeni mesaj için yeni bir gönderi açtı. Diğerine karşı nedenini bilmediği  çekingenliği ile her hareketi kararsızdı. İlk defa birisi ile normal bir şekilde mesajlaşıyordu. Okulda kimseye numarasını vermezdi. Israrla isteyecek olurlarsa ev telefonunu verirdi. Cep telefonunu ise olur da bir gün ailesine haber vermesi gereken bir durum olursa diye ve internet gezintisi için yanında taşırdı. Şimdi telefonun rehberinde ailesinin ve ortaokuldan kalma bir kaç arkadaşının dışında yeni bir isim kayıtlıydı. Üstelik onunla mesajlaşıyordu. Hatta kendisine 'iyi geceler'  bile dilemişti. KyungSoo mesajı tekrar tekrar okuduğunda yüzüne yayılan gülümsemesi ile yatağında dönerek başını yastığına yasladı. Mesajı defalarca okuduktan sonra heyecanı geçince cevap yazmak ancak aklına gelmişti.

'İyi geceler  😊 '

Mesajı gönderdikten sonra sondaki gülücüğün fazla olup olmadığına dair epey kafa yorduktan sonra zaten göndermiş olduğu gerçeği ile gözlerini kapattı. İçini gıdıklayan bir sevinç, dakikalarca yatağında döndürüp uyutmayınca telefonu tekrar eline aldı. Mesajları ezberleyene kadar okudu. 'İyi geceler '  kısmına gelince genişleyen gülümsemesi ile yüzünü yastığına gömdü. KyungSoo genel olarak utangaç ya da çekingen değildi. Aksine doğru bildiğini anında söyler, çoğu zaman bildiğinden geri kalmazdı. Okulda yani b.k çukurunda dillere düşmesinde bu yönün epey katkısı vardı. Öğretmenlerine dahi gerektiğini düşündüğü sözleri olduğu gibi söylerdi ama saygısız değildi. Yine de öğretmenleri düşük notlarını da göz önüne alınca onu hayta bir öğrenci olarak fişlemişlerdi. Bu kolay kolay silemeyeceğiniz bir yargıdır. Öğretmenlerin bu şekildeki öğrenciler için olan genel izlenimleri çoğu zaman ne yazıkki mezun olana kadar üzerine yapışık kalır. KyungSoo bir yılda hiçbir şey  yapmadan üzerine yapışan bu etiketi ne yaparsa yapsın çıkaramamış sonunda ise kendi haline bırakmıştı. Yani KyungSoo zeki ama kafasını haylazlığa, boş beleş işlere çalıştıran dik başlı bir öğrenci idi, neyseki kavgaya bulaştığı yoktu.
Tüm bu olmazların sonunda olanlar yüzünden kendi dünyasına çekilmişti. Bu yüzden de ailesine göre pısırıktı. Hiçbir yerde kendisine çizilen kalıplar kendisine uymazken yaşadığı bunalım yüzünden öğle araları ve odasına kapandığı zamanlar onun nefes alabildiği, içindeki stresi, üzerindeki baskıyı, yılgınlığını atabildiği tek yerdi. Şimdi ise kendisini anlayıp anlamadığından emin olamadığı ama onunla iken kendisi olabildiği birisi vardı. Ona 'iyi geceler' mesajı gönderen, teşekkür eden, özür dileyen, dalga geçmeyen birisi vardı. Üstelik uyuyabilirse eğer ertesi gün birlikte dans edeceklerdi. Ve güç de olsa KyungSoo kalbindeki sevinci bastırıp uyudu.

Let Me Be Your HeroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin