Let Me Be Your 9

1.2K 152 30
                                    

Önünden geçen ve kendisini en az bir kez süzen öğrencilerin bakışlarından tedirgin ve rahatsız diğerinin kapısında beklerken kızaran yüzünü eğdi. Önünde duran bir çift siyah spor ayakkabı ve gözlerine değen bir çift kara göz ile başını kaldırdığında diğeri de ellerini dizlerine yaslayarak diğerinin gözlerini yakalamak için eğildiği pozisyondan doğruldu.

" Size mi bize mi?"

" Bize."

" O niye?"

" Bir planım var."

" Kabul."

" Ama dinlemedin."

" Sana güveniyorum."

Bir kat daha kızaran gencin yanağından makas alırken söylendi.

" Aigooo.. Aigooo. . Kırmızı çikolata oldun.

Jongin ellerini yanağına kapatırken kaşlarını çattı.

" Deme şöyle şeyler utanıyorum."

KyungSoo onun koluna asılıp çekiştirdi.

" Hani benden utanmıyordun."

"O, şeyi söylemeden önceydi."

KyungSoo başını eğerek merakla sordu.

" Neyi?"

" Dur burası kalabalık. Eve döndüğümüz yolda söylerim."

KyungSoo Jongin'in elini tutup onu koşturmaya başladı. Jongin ani çekişle yere kapaklanmaktan son anda kurtulup adımlarını diğerine uydurduğunda okuldan epey uzaklaşmışlardı. Nefes nefese kaldıklarında durdular. Elleri dizlerine yaslı, soluklarının ritim kazanmasını beklediler.
KyungSoo elini diğerinin göğsüne yaslayınca Jongin şaşkınlıkla geri çekildi.

" Ne yapıyorsun?"

"Seninki de benim ki kadar hızlı atıyor mu diye kontrol ediyorum."

Jongin ona bir adım atıp elini diğerinin kalbine yasladı. KyungSoo'nun kalbi sanki elinde atıyordu. Gözleri kara gözlere değdiğinde elinin altında sanki yaralı bir kuş çırpınıyordu.

" Kalbin çok güzel atıyor."

" Çünkü koştuk."

Jongin başını iki yana salladı.

" Bence ondan değil. "

" Hayır ondan. "

" Değil. Sana göstereceğim."

Jongin KyungSoo'nun elini tuttu ve diğeri elini yine kalbine yasladı.

" Daha hızlı atıyor. "

" Bence aynı atıyor. "

" Başka bir şey deneyeceğim."

Jongin tereddütle diğerine bakarken dudaklarını yalayıp ısırdı. Hızla KyungSoo'nun yanağına bir öpücük kondurdu. KyungSoo pembeleşmiş yanakları ile şaşkınlıkla kendisine bakarken elini kalbine yasladığında ritmi bozulan kalbe güldü.

Let Me Be Your HeroHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin