Masumiyet zincirli kapılar ardından bir bedeni yönetir . O yoksa idaresi olmayan bir vücut hiçbir şekilde merhamet göstermez.
~
Bir donanma var deryada Kefalonya'ya yelken açmış .Bilir mi ki ordakiler ; bu davetsiz misafir hem davetsiz hem üslupsuz . Kefalonya 'da bir prenses var . Sırma saçları , mavi gözleri , papatyadan tacı , ipekten elbisesi , nurdan gülümsemesi olan...
Adaya bu prensesi dünyanın başkentine götürmek için gelenler hata mı ettiler bilinmez . Fakat bu küçük adanın prensesinin bir gün bütün dünyanın kraliçesi olacağı nereden bilinebilirdi ki ?
Ada semalarında beliren bu donanmayı fark etti Kefalonya halkı , çanlar çalıyor bir istikbalin seyrinin nasıl değiştiğini haber ediyorlardı . Kız kardeşiyle kelebeğin peşinde koşan prenses bu çan sesiyle beraber denize baktı ve donanmayı gördü ve kız kardeşiyle beraber en yakın sığınağı bulup içine saklandılar. Donanma limana yanaşmış indiriyordu içindeki davetsiz misafirleri . Altınlar , erzaklar , küçük erkekler , evlilik çağına gelmiş kızlar , değerli ne varsa topladılar . Aradıkları tek şey kalmıştı ; Anastasia .
Prenseslerin girdiği sığınak adanın en büyük gizli saklanma mekanıydı , içinde uzun koridorlar büyük odalar bolca su ve erzak vardı . Anastasia bu koridorlardan kalenin altına giden yolu seçti ve bir meşale yakıp ilerlemeye başladı
Yukarıdan çığlıklar yalvarışlar yakarışlar duyuluyordu . Anastasia halkına sahip çıkamadı saklandı , ne yapabilirdi ki gücü yeter miydi bu zorba ordusunu durdurmaya ? Kaleye gidip anne ve babasına ulaşmalıydı , onların sağ olduğunu görmek istiyordu ...
Anastasia kardeşinin elinden sımsıkı tutarak yürümeye devam ederken birden tavanın sarsıldığını hissetti bir gümbürtü ardından bir başka sarsıntı , bu korkunçtu caniler gizli sığınağı öğrenmişti . ve tavanı yıkarak içeri gireceklerdi . Anstasia bunları düşünürken diğerlerinden daha yüksek bir ses duyuldu ardından koridoru toz duman kapladı . Tozu aralayan kırmızı bir ışık beliriyordu biraz sonra kara bir duman tüm koridoru karanlığa boğdu belli ki tavan kırıldığında meşalelerden yangın çıkmıştı . Anastasia artık ölümle mücadele edecekti. Kız kardeşine sarıldı;
-Korkma kurtulacağız
Hemen sonra bir ses
-Gidin ve o kızı getirin
Dumanın ardında siyah gölgeler gördükten sonra dumana dayanamayıp bayıldı küçük prenses Anastasia büyük bir endişeyle kardeşini kucaklayıp koşmaya başladı . Nefes alamıyordu , bir hayli yorulmuş bitkin düşmüştü . son birkaç adımın ardından o da dayanamadı ve yere yığıldı .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MASUMİYET-Kösem #Wattys2016
Historical FictionMasum bir kiz Onu alikoyan bir padisah Tatli Bir aşk Sarayin koridorlarinda pekde normal gecmeyen bir yılın ardından bir sabah bir ejderha goruyor Asgardiya V Osmanli Elsa&Losrat V Kösem&Mihrimah Iki düşman halk Iki düşma...