Bölüm 2 - Harem

371 52 35
                                    

İlk defa adasının dışında uyandı Anastasia . İlk defa cennetten ırak kaldı , ruhu ilk defa ayrıldı bedeninden , ilk defa öldü Nasya ...

Hanedan-ı Ali Osman kudretli bir güne uyandı , Sultan Mehmet Han oğlu Sultan Ahmet'in cülus töreni bir neşe salmıştı payitahta .
Sarayın kapıları açıldı ve Derviş Ağa'nın gür sesi işitildi , Sultan Ahmet 'in ilk desturuydu bu
- Destuur !!! Sultan Ahmet Han
Ağalar , paşalar , yeniçeri ve sipahiler aynı anda başını öne eğdi . Sultan Ahmet yüzündeki hüzünle beraber saraydan çıkıp tahtına geçti , gözleriyle babasının tabutunu arıyordu . Hiç hissetmediği baba sevgisini artık asla öğrenemeyecek olmak acıydı .

~

Haremin kapıları açıldı , içeri onlarca cariyenin girmesini bekliyordu hali hazırda haremdeki cariyeler , fakat yalnızca bir kişi geldi ; nefret dolmuş gözleriyle etrafı süzen hırçın bir aslan ... Hareme ilk adımını attı Nasya ; bir daha asla çıkmamak üzere ...

- Bu mu uğruna deryalar aşılan hatun , hatun bile değil hatuncuk ayol bu
dedi cariyelerden biri
-Sensin hatuncuk
-Bana bak hatun burada kavga etmek yasak , tartışmanın lüzumu yok. Şuna da bi yer verin kalsın sizinle . (Cennet Hatun)

-Neden buradayım  , kalmam ben burada .

-Burada kalacaksın , başka şansın yok hatun , çıkamazsın

Haremin soğuk duvarları yıllarca sultanlar yarattı , onların kederlerini , hayallerini , zaferlerini , güçlerini , hırslarını paylaştı . Onlarla beraber dimdik ayakta durdu , Alexandra ile Cecilia ile Sofia ile beraber yaşadı bu Harem . İlk onlarla cihana hükmetti harem . Yıldızı sönen bir sultanın ardından yeni bir sultan lazımdı bu haremin duvarlarına . Haremin ruhu denizleri aşıp getirmişti o sultanı ...

MASUMİYET-Kösem #Wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin