Rossalinda POV:
-Erm,nu prea pot sa iti spun asta.a spus albit la fata.
-Haide,cat de rau poate fii! Nu esti un traficant!am spus razand.
-De fapt,cam asta sunt.a spus.
M-am înecat cu chifteaua din gura.
-Poftim?!
-Rossie,sunt un om periculos. Fac trafic de arme si droguri,dețin o mafie si particip la curse ilegale. Nu sunt un sfânt.a spus serios.
Am facut ochii cat cepele si am scuipat mâncarea din gura.
-Asculta. Eu nu vreau sa fiu băgata in chestiile astea. Vreau o masina,vreau sa merg la mall si dacă vei avea nevoie de ceva,voi fi aici.am spus cu un zâmbet mare.
Mi-a zambit înapoi si am continuat masa in liniște.
-Con permiso.am spus si m-am dus in camera mea.
M-am schimbat intr-o rochie de noapte si m-am pus in pat. M-am înfășurat cu pătura si am închis ochii adormind instant.
••••••••••••••••••••••••••••••
Am deschis ochii,clipind repetat pentru a alunga ceata.
Am privit ceasul telefonului care arata 13:30.Am fugit spre șifonier unde am luat cea mai simpla tinuta a mea:un tricou negru,blugi albaștrii cu mici rupturi,o jacheta albastra de blug,niște botine negre cu toc de 10 si un lănțișor.Am coborât scările,sunetul tocurilor mele auzindu-se in întregul hol. Am intrat in bucatarie unde Brian făcea clătite cu nuttela.
-Neata.am spus.
A tresărit violent si s-a întors spre mine.
-M-ai speriat. Neata si ție. Mănâncă repede ca mergem la mall.
-Il luam si pe Diego!l-am avertizat.
A dat din cap in semn de aprobare si a fugit in sufragerie.
Am chițăit fericita si am inceput sa mănânc. Mi-am luat o poșeta cu banii,vreo 500 de dolari(noroc ca am fost la un schimb valutar) si m-am urcat cu Diego in masina lui Brian. Am stat in masina vreo 10 minute pana am ajuns in fata unei clădiri imense. A parcat undeva aproape si am coborât. L-am urmat pana in incinta unde am văzut tot felul de magazine. Lumea se uita ciudat si speriați la mine si Diego pentru ca maraia cam mult.
-Diego!l-am mustrat.
A mârâit dar a tăcut.
-Bun,am fost de o mie de ori la mall,asa ca fii pe faza ca va fii o zi lunga.l-am avertizat.
-Ooo,nu!a țipat speriat.
L-am luat de mana si l-am tras pana in Zara. Mi-am ales niște perechi de blugi si niște tricouri.
Am mai mers in Teranova unde mi-am luat un compleu marinăresc si niște maieuri si geci de piele.
Am pornit spre Toomy Hilfiger unde mi-am luat o rochie elegantă.
Ultima oprire a fost la Lee Cooper de unde mi-am luat o geanta cu Anglia si cu emblema magazinului si o pereche de tenesi cu emblema Lee Cooper.
După ce am colindat tot mallul(care a durat cam 5-6 ore.)am decis sa mergem la Starbucks. Mi-am luat un Cappuccino si mi-am pus zahăr si ciocolata.
-Nu pot sa cred ca esti o maniaca la cumpăraturi.ofteaza Brian sorbind din cafeaua lui.
-Hmmm,atunci nu ma cunosti.am chicotit.
Pasiunea mea a fost mereu cumpărăturile si e cam o obsesie sa cumpăr tot ce mi se pune pata.
-Putem pleca?am întrebat.
Brian a dat din cap si mi-a luat pungile(care erau vreo 12) si am mers in parcare. Mi-a pus plasele in portbagaj si a intrat in masina.
-Stii,la ora 00:00 mergem pe pista.mi-a spus Brian.
-Pista de curse?am întrebat.
-Da,doar nu pista de biciclete.mi-am dat ochii peste cap la ironia lui.
-Mbine. Ma imbrac elegant sau?
-Hmm,sa ai o atitudine de fata rea. Si multă lume se va lua de tine,tu sa fii tare.mi-a spus si am aprobat.
Am ajuns acasa. Brian mi-a dus plasele in camera si asa am petrecut 2 ore in care am impaturat si aranjat haine.
Am observat ca era ora 23:00 asa ca m-am pus sa ma imbrac. Am ales o bluza gri,blugi negrii deschiși,jacheta de piele neagra fara mâneci,niște botine negre cu platforma de 10+o curea si niște brățări din piele. M-am machiat cu negru.Mi-am dat parul intr-o parte si eram gata.Am zambit la rezultat. Era ora 23:45 asa ca am coborât la parter. Brian stătea pe canapea.
-Arați wow!mi-a spus.
-Merci! Haide sa mergem.
Ne-am urcat in masina si duși am fost.
După cam 15 minute am ajuns in fata pistei. Era un loc uimitor:mașini care de care mai scumpe si fițoase de toate culorile,târfe dezbrăcate roiau pe acolo,oameni tatuați si îmbrăcați in negru si un stand la care stătea un tatuat cu par țepos.
Am aruncat o privire la fiecare masina pana am văzut una care m-a lasat fara cuvinte. Era joasa si lunga. Avea culoarea negru mat cu detalii verzi.
-Ai pus ochii pe masina aia?a spus Brian.
-Da,e uimitoare.
-E un Lamborghini Aventador. Dacă vrei,iti pot lua si ție una.
-Ai face asta pentru mine?
-Normal,ți-am promis ca iti cumpăr masina care o vrei.
-Bine. Mai discutam detalii acasa.
-Ok. Haide sa mergem pe pista.a spus Brian.
Am dat din cap si am privit din nou împrejurimile. Acum toti se uitau la masina lui Brian. Noroc cu geamuri fumurii.
Brian a iesit si a facut cu mana tuturor. A facut roata si mi-a deschis usa. Si-a dus mana spre mine ca eu sa o prind. Oh,super! Acum voi fi ceva nou ca si un exponat. Firar,a dracu'!N/A:Hello,guys! Imi cer scuze ca nu am un program dar,sper ca v-ati dat seama,a inceput scoala fratii mei si am duble ore si teme. Jur ca nu o sa rezist asa.
Dar,in orice caz,incerc sa postez cat de mult pot.
Kisses!💋
CITEȘTI
The secret princess
FanfictionRossalinda Patrissia Venessia Montoya-Fiorre~O printesa elegantă din sudul Spaniei. Harry Styles~Un traficant rece. Ce se intampla când Rossie va fi trimisa in Londra,la un prieten de familie,când familie ii e in pericol? Va reusi sa fie o printesa...