Capitolul 7

110 7 0
                                    

Rossalinda POV:
-Pai...uhm......stii tu...ma balbaiam speriata dar cu un firicel mic de nervi.
-Hm,sa te aud. Ai vreo explicatie?a intrebat nervos,acum ridicat in picioare.
Ma simteam a o adolescenta care a fugit de acasa si se intoarce noaptea dupa ce se intalneste cu iubitul cu care nu are voie sa fie.
-Pai........amdatoturacumasinapanaamajunsaproapedepistaundeamconcuratsiamiesitpeacelasiloccuHarry,dupacarene-amcertatgroaznicsiasaamajunssalipsescpatruoredeacasa.am spus totul rapid fara sa inteleaga.
-Ce?a intrebat confuz si nerabdator.
-Am........dat.......o........tu--
-Mai repede.a oftat.
-Huh.oftez.Am dat o tura cu masina pana am ajuns aproape de pista unde am concurat si am iesit pe acelasi loc cu Harry ,dupa care ne-am certat groaznic si asa am ajuns sa lipsesc patru ore de acasa.Pfiu.am oftat cand am terminat de spus toata intamplarea.
-Ai concurat la o cursa? Tu? Rossalinda Patrissia Venessia Montoya-Fiorre?a intrebat socat.
-Nu,stafia mea s-a gandit ca ar fi o idee buna sa ma inlocuiasca.am replicat sarcastica,dandu-mi ochii peste cap.
-Foarte matur.si-a dat ochii peste cap.In fine,nu mai am chef sa stau aici asa ca...ne vedem maine dimineata. Noapte buna!a bolborosit obosit,plecand in camera lui.
Mi-am dat ochii peste cap. M-am schimbat intr-un maieu negru simplu si o pereche de pantaloni scurti roz de matase. M-am trantit in pat,Diego asezandu-se langa mine. Am inceput sa ii mangai blanita pana am simtit cum somnul ma cuprinde.
••••••••••••••••••••••••••••••••
Am deschis ochii somnoroasa,privind pe geam. Era soare afara,caldura si chiuituri de copii. Mi-am dat ochii peste cap si m-am dus la baie. Mi-am facut rutina zilnica si m-ma imbracat cu un maieu in X alb pana mai sus de buric,niste jeansi albastrii taiati cu talie joasa si niste bocanci negrii. Am coborat jos la bucatarie unde se simtea un miros de vafe.
-Mmmmm.am gemut de placere cand am gustat o bucata din vafa mea.
-Ma bucur a iti place.chicoteste Brian. Apropo,ai treaba azi?
-Voi da o tura la mall si dupa ma gandeam sa vizitez orasul.De ce?
-Baietii sunt la facultate iar masinile lor sunt in service. Nu au cu ce sa ajunga la iesirea din Londra. Crezi ca ai putea sa ii iei tu?a facut o mutrita de catelus ceea ce m-a facut sa ma innec.
-Nici vorba.am scuipat.
-Haideeeeeeee,iti cumpar noul parfum de la Chaneeeeel.a cantat el.
M-am luminat la fata.
-Chanel 5?am intrebat uimita.
De cand a aparut Chanel 5 am incercat sa imi cumpar dar toate erau fake.
-Daaaaaaaaa. Si nu va fi fakeeeeeeee.a continuat el sa cante.
-Bine,accept. Dar vreau parfumul diseara.am oftat.
-Siiiiiiiiiiigur.a tot cantat el.
-La cat ii iau?
-16.
-Facultatea?
-Academy Reynolds.
-Ce nume grosolan.am strambat.
-Heh,nu stii tu.a dat el din umeri.
Am mancat vafele si m-am dus in masina.
Cum am bagat cheia in contact,Bree a inceput sa cante.
-Rossieeeeeee. Nu-i asa ca e o zi minunataaaaaaa?a cantat fericita.
-Haha. Daaaaaaaa.am imitat vocea ei.
-Unde mergem?
-Cat e ceasul?
-14:30.
-Okey,hai la mall.
In 15 minute am ajuns la mall eu mergand pana la Calvin Klein sa imi cumpar niste bustiere de sport.
Dupa am mai colindat in Victoria Secret's unde mi-am luat lenjerie intima.
Ceasul era 15:10 asa ca m-am grabit sa fug la masina.
-Bri',la Academy Reynolds.am comandat.
Dupa 20 de minute am ajuns in fata unei cladiri mari visinii din caramida cu geamuri termopane negre,o gradina cu trandafiri si alte flori colorate,o curte imensa cu un foisor retras si o parcare uriasa. Am iesit din masina,acum fiind atractia tuturor. Mi-am pus ochelarii Ray Ban cu rama gri si sticla de culoare albastra si am pasit ca o diva in parcarea uriasa.
Trecusera 10 minute si mai erau vreo 20 de minute pana la 16. Am inceput sa ma plictisesc,asa ca m-am dus sa caut sala de curs a tantalailor aia 4. Am observat ca pe usi erau placute digitale unde arata cine este prezent in sala. Am observat numele celor 4,asa ca am batut in usa.
Un "intra" dur s-a facut auzit si am intrat puternic. La catedra era un domn de vreo 50 de ani,barbos si carunt cu o postura impunatoare. M-am uitat la persoanele din banci,zarindu-i si pe cei 4 idioti.
-Buna ziua. Am venit sa ii iau de la ora pe Harry Styles,Niall Horan,Liam Payne si Louis Tomlinson.am spus calma.
-Cu ce ocazie?
-Deja ma calcati pe nervi.Am venit sa ii iau pe cei 4,acum mi predati si va duceti dracu'.am marait deja enervata.
-Ce atitudine!a exclamat.
-Da da,hai ca-i buna gluma. Cei 4 idioti haideti ca nu mai stau dupa voi.am spus dura.
Ei s-au ridicat din banci aratandu-i degetul din mijloc mosului.
Au venit in spatele meu mergand in liniste pana la masina.
S-a pus fiecare pe un loc din masina.
-De ce ai venit dupa noi?a intrebat Noall,Noah sau cum l-o chema.
-Brian m-a trimis.am spus cu raceala pornind masina.
-Hei Bree.am spus cand am vazut ca nu vorbeste.
Baietii ma priveau ciudat. Probabil ca ma credeau nebuna.
-Hey Rossie. Scuze ca nu am  vorbit. Nu mi-e prea bine.a spus usor ametita.
-Esti bine? Bree?Bree!am spus ingrijorata.
Deodata,masina s-a oprit in mijlocul drumului.
Capota masinii incepea sa scoata fum.
-Cacat.am injurat nervoasa.
Am iesit din masina plina de nervi,deschizand capota. Am privit atenta fiecare detaliu al motorului pana am gasit defectul. Am scos trusa cu chei,surubelnite si alte porcarii,apucandu-ma de treaba.
Portierele masinii s-au deschis,dupa fiind inchise.
Am simtit cum se uitau cei 4 la mine pana am terminat treaba.
-De unde stii sa repari masini?a intrebat Liam,cred.
Si acum eu ce sa zic? Ca am foat invatata de sclavul parintilor mei care sunt rege si regina?

N/A:Hallo,minions!
Ce faceti?
Imi pare rau rau ca nu postez pe program dar da.........scoala ma omoara.
Kisses!💋

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum