Capitolul 13

93 5 9
                                    

Rossalinda POV:
Si uite ca s-a facut ora 00:40. Eu si baietii am povestit si am facut atmosfera placuta. Baietii au vrut sa ma duca acasa,dar i-am refuzat. Le-am spus ca am nevoie de o plimbare.
Eram pe un drum necunoscut.Ma simteam urmarita. Am auzit pasi.
Am inceput sa alerg pana am fost prinsa de brat.
-Ce face o fata asa frumoasa pe strazile astea?m-a intrebat un barbat cu un ranjet scarbos.
Am incercat sa imi acopar dezgustul dar frica persista in mine simtind cum explodez.
-V-vr-re-au s-s-sa m-m-erg ac-ca-s-s-a.am balbait speriata.
-Eu cred ca mai poti sta putin. Ne distram si noi.a ranjit draceste plimbandu-si mainile pe corpul meu inghetat.
Mici lacrimi s-au format la colturile ochilor,dandu-le frau liber.
Nu puteam sa cred ca dupa seara asta minunata urma sa fiu violata.
Mi-a dat fusta jos,sarutandu-ma scarbos.
Plangeam si suspinam si scoateam gemete de durere.
-Ce o sa ne distram.a spus in gatul meu.
Am inghitit in sec.
L-am simtit la intrarea mea,patrungand in mine.
Am tipat de durere plangand si innecandu-ma in lacrimi.
Visul meu s-a adeverit. Doamne,de ce imi faci mie asta?
Am tipat inca odata de durere,innecandu-ma la propriu cu aer.
A iesit din mine,gemand de placere.
-Ai fost minunata micuta virginuta. Oops,nu mai esti virgina!a ras zgomotos facandu-ma sa suspin.
S-a imbracat rapid fugind practic pe strada. Si....am ramas asa:dezbracata pe jumatate,aproape lesinata si in dureri crunte.
*************************
O raza de soare imi incalzea fata. Am deschis ochii speriata. Eram pe strada aceea blestemata. M-am uitat in jur si nu era nimeni. Am rasuflat usurata si m-am imbracat suspinand incet.
Am chemat un taxi care era pe aici la intamplare,dand adresa baietilor.
Am ajus la scurt timp,timp in care plangeam incet.
I-am intins un teanc de bani,sarind la propriu din masina. Eram in mijlocul strazii. In curtea baietilor nu era nimeni,dar in cea a idiotilor da. Erau pe veranda razand pana m-a observat blondul. S-a uitat ciudat la hainele mele rupte dupa care s-a incruntat.
Am suspinat si am fugit pe veranda baietilor. Am batut ca disperata la usa pana Chris a deschis vesel. S-a uitat la hainele mele si m-a tras ingrijorat in casa.
-Ce s-a intamplat?
-Nimic.am suspinat.
Baietii venisera la scurt timp.
-Ce ai patit?ma intreaba Zack speriat.
-Nimic!am tipat nervoasa dar totusi trista.
-Esti deprimata. Ce ai patit in numele lui Dumnezeu!a tipat nervos.
-Vrei sa stiti ce am patit?am intrebat nervoasa,ei aproband. Am fost violata dobitocilor!am tipat enervata suspinand putenic.
S-au uitat socati.
Niall POV:
Am vazut-o pe Rossie cu hainele rupte si fata umflata si ochii rosii. M-am incruntat. Oare sa fi fost ce cred eu? A fost violata?
-Baieti,ati spune ca sunt nebun daca v-as spune ca Rossie a fost violata?am intrebat.
S-au uitat la mine ciudat.
-Ammmmm.........da?a intrebat Harry.
-Pai e adevarat.am spus.
-Saraca.a spus Liam.
-Felicitari Hazz,nu mai ai cum sa ii furi virginitatea.a ras Louis.
-Nu e amuzant.s-a bosumflat Harry.
-Voi sunteti prosti? Fata tocmai a fost violata si voi va plangeti ca nu ii mai puteti lua virginitatea? Sunteti niste idioti.am pufnit enervat.
Rossalinda POV:
-Tu vorbesti serios?m-a intrebat Jason panicat si speriat.
-D-d-da. Sunt atat de speriata. Baieti,parca si acum il vad venind spre mine.am spus uitandu-ma in fiecare parte.
-Esti ok?a intrebat Chris.
Aveam palpitatii. Transpiram excesiv si respiram greu.Simteam cum ametesc,tremuram din toate incheieturile si ma durea pieptul. Greata era persistenta in zona gatului meu. Imi era frica ca pot pierde controlul. Imi era frica sa nu innebunesc.
-Are un atac de panica!a tipat Zack agitat.
-Rossie,incearca sa respiri.mi-a spus Colin agitat.
Incercam din rasputeri sa imi recap controlul,dar imi era frica ca il voi pierde.
Simteam cum ametesc rapid,cazand intr-un univers negru unde era placut si linistitor.
Zack POV:
-A lesinat!am tipat panicat.
-Mergem la spital! Acum!a tipat Colin agitat.
Am luat-o in brate fugind pana pa masina.
-Eu raman acasa. Suna-ma daca e ceva rau.a spus Chris.
Am dat din cap aprobator plecand de pe loc.
Chris POV:
Am oftat agitat,trecandu-mi mana prin par.
-Hei,ce s-a intamplat?aud o voce groasa.
Ma intorc si il vad pe Niall,vecinul meu.
-Ammmm.........pai.......Rossie a lesinat si au dus-o la spital.
-Aha. Mbine.....pa.imi face cu mana si tuleste la el in casa.
Am dat din umeri si m-am intors in casa incepand sa fac putin curat.
Niall POV:
-Hei,ce s-a intamplat?il intreb pe Christian cand il vad uitandu-se agitat dupa o masina.
-Ammmm............pai.........Rossie a lesinat si au dus-o la spital.a raspuns usor agitat.
-Aha.Mbine.......pa.am facut fugitiv cu mana,tulind-o pana inauntru un casa.
M-am dus in sufragerie unde Louis si Harry se jucau cu consolele video si Liam se uita in telefon.
Mi-a vazut privirea agitata.
-S-a intamplat ceva?m-a intrebat curios.
-Rossalinda e la spital.am spus speriat.
Auzind astea,Harry a scapat consola video,venind rapid spre mine.
-Vreau sa o vad.a spus lasandu-ma fara cuvinte.
Am incuviintat din cap,fugind amandoi la masina si gonind pe sosea.
Harry POV:
Nu inteleg de ce imi fac atatea griji dupa ea. De ce imi pasa de ea?De ce sunt atras de ea?De ce e atat de diferita?
Nu conteaza. Eu vreau doar sa o vad si sa stiu ca e bine.
Nu stiu ce as face daca ea nu ar fi bine.

N/A:Hey babes! Am postat mai rapid pentru ca una dintre cititoare a spus ca moare daca nu postez. Cred ca te cunosti :)Nu vreau inmormantari.
Va las la media o poza cu Rossie a.k.a Barbara Palvin.
Va iubesc!
Kisses

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum