Capitolul 10

99 6 2
                                    

Rossalinda POV:
-Ce dracu mai vrei si tu? Si ce naiba te intereseaza pe tine? Tie nu iti pasa de nimic in afara de ego-ul tau prea mare.am spus rece.
-Ma prefac ca nu am auzit asta. Deci,cine sunt aceia?
-Pf,de parca ti-ar pasa. Lasa-ma dracului in pace sa imi fac viata!am replicat nervoasa si m-am dus direct in masina.
-Rossie!Bree a tipat fericita.
-Hei Bree.am spus inca nervoasa.
-Ce ai?
-Nimic,las-o balta.(lasoooooo,lasooooo sa zboareeeeeee :)) )
-In fine.
Nu am mai spus nimic si am plecat direct acasa aruncandu-ma in pat si adormind instant.
•••
M-am trezit iarasi pe la 14:30 buimaca si cu un par cat al Mumei Padurii.
Mi-am facut rutina zilnica,coborand jos sa mananc ceva. Am observat pe frigider un bilet.
L-am luat si l-am citit curioasa.
"Draga Rossie,
Daca citesti asta inseamna ca te-ai trezit. Eu am plecat in China pentru o saptamana deci casa e doar a ta. Ai mancare in frigider. Fara baieti si petreceri! :)
Semnat,
Brian"
Mi-am dat ochii peste cap. Sunt singura acum. Va fi distractiv!*nota de sarcasm*
Dupa ce mi-am facut ceva de mancare am mers in camera mea si i-am dat ceva de mancare lui Diego dupa care m-am imbracat cu un top alb mai sus de buric,blugi negri rupti in genunchi,un cardigan gri si o pereche de adidasi albi. Mi-am dat cu rimel si un ruj nude. Mi-am luat cheile de la masina,l-am mangaiat pe Diego pe cap si am fugit in masina. Am facut acel drum de 20 de minute spre Academy Reynolds unde mai erau 10 minute din cursuri.
Am iesit din masina si am asteptat sa se termine. Acum curtea era goala. Nu vedeam decat plin ochi de masini,in rest,nimic. Mi-am butonat telefonul linistita pana cand soneria enervanta a scolii mi-a rasunat puternic. Toti adolescentii ieseau gramada unul peste altul din incinta scolii,lucru ce m-a facut sa pufnesc intr-un ras colorat care le-a atras atentia tuturor.
Mi-am dat ochii peste cap,cautand un cap blond tepos.
-Rossie!a tipat o voce groasa care le-a atras atentia tuturor.
Era doar unicul Zack.
-Hei Zack,baieti!am spus,imbratisandu-i pe fiecare ceea ce i-a facut pe ceilalti sa se uimeasca.
-Ross.a zis Christian.
-Roro.mi-a zis Jason,razand usor.
Se pare ca m-am ales cu o porecla.
-Rose.a spus Colin.
Deci fiecare imi spune cumva.
Ce dragut!*sarcasm*
-Deci,ce facem azi?am intrebat.
-Am eu o idee. Haide sa mergem. A spus Zack mergand spre masina mea.
Ne-am urcat toti.
-Deci,unde mergem?am intrebat.
-Cantendo Casse.a spus ranjind.
Nu cunosc eu Londra,dar stiu ca Cantendo Casse e un loc unde se joaca poker si mai multe pe bani. Ideea asta chiar era una buna.
Am notat numele pe GPS si ne-a condus pana acolo.
Am intrat inauntru,un impact puternic de fum si muzica ma lovea.
Am tusit putin,dar m-am calmat.
Am mers intr-o sala speciala de poker si ne-am asezat la masa. Mai erau inca 5 tipi,dar nu i-am bagat in seama.
-Te bagi si tu,papusa?m-a intrebat unul dintre ei.
-Dea...am mormait scarbita.
Nu suport badaranii.
-Cat bagati in joc?a intrebat unul.
-1.000.000.000
-2.000.000.000
-3.000.000.000
-4.000.000.000
-5.000.000.000
-6.000.000.000
-7.000.000.000
-8.000.000.000
-9.000.000.000
Toti si-au pus suma si se uitau la mine. Am ranjit malefic si am spus dur.
-10.000.000.000
Toti se uitau socati la mine. Am ranjit bolnav.
Sa inceapa jocul babe!
•••
-Da! Am castigat!am tipat fericita.
Toti mi-au intins banii morocanosi,eu ranjindu-le.
Dupa ce am terminat,ne-am ridicat de la masa si am pornit spre masina.
-Te pricepi la poker.a spus Colin.
-Da!au afirmat toti,mormaind.
-E un dar!am spus razand.
-Deci,acum ce facem?a intrebat Jason.
-Haideti in club.a spus Chris.
-Nu acum,e prea devreme. Ne vedem la 23:30 in fata clubului Angel's dark. Acum va duc acasa. Noteaza adresa pe GPS.i-am spus lui Zack.
A dat din cap,incepand sa butoneze ecranul.
Dupa ceva timp am ajuns in fata unei vile mari,cu piscina toata din sticla. Eram placut surprinsa.
-Ne vedem!am spus dupa care am calcat acceleratia lasand un nor negru in spatele meu.
Am ajuns rapid acasa imbrcandu-ma cu o rochie legata de gat pana la buric facuta doar din dantela neagra,in jos fiind un satin negru pana in pamant cu o crapatura pe piciorul drept. Mi-am luat si sandale crem cu toc de 15.
M-am machiat cu negru,blush si rimel aplicand ruj rosu sanegriu pe buzele conturate cu creion negru. M-am privit in oglinda,zambind la rezultat.
M-am urcat in masina ajung repede la club unde ii observ pe tovarasii mei.
-Esti frumoasa.au spus toti in cor.
-Nici voi nu sunteti mai prejos.am replicat zambind.
Am intrat inauntru unde atmosfera era puternic de bubuitoare si un fum gros de tigara imi strapungea nasul. M-am strambat la asta.
Ne-am asezat pe o canapea comandand fiecare cate un rand de shoturi cu tequila.
Le-am dat pe toate pe gat pana in fata noastra a aparut unicul Harry,cu gasca lui de idioti si cu "minunata" Cara in dreapta lui.
-Mai mai,pe cine avem aici?a intrebat el ranjind.
Baga-mi-as picioarele in gura lui de tot rahatul.

N/A: OMG! Azi e ziua lui Harry. Happy B-Day Hazza! We love you soooo muchhhh!❤️
Deci guys,am zis sa fac o surpriza daca tot nu postez asa des. Chiar foarte rar.
Si imi pare rau pentru asa. Va iube!
Kisses

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum