Capitolul 17

80 3 0
                                    

Zack POV:
Casuta vocala. De 2 ore imi intra casuta vocala. Sunt disperat. Nu mai stiu ce sa fac. Unde au putut sa dispara? Gata,m-am saturat. O sa iau legatura cu baietii in cazul asta si rezolvam noi cumva.
M-am ridicat de pe pat si am coborat in bucatarie unde erau toti la masa.
M-am asezat linistit langa ei si i-am privit tacut.
-Ce-i?m-a intrebat Chris.
-Nu stiu ce s-a intamplat cu Colin si Rossie.
-Cum adica?a intrebat Jason.
-Ii sun de 2 ore si imi intra casuta vocala. M-am saturat sa insist. Tot nu se ajunge la nimic.
-Si acum ce facem?a intrebat Chris.
-Nu stiu.....m-am incruntat ganditor.
Daca nu putem da de ei,ce putem face?
Gandeste gandeste gandeste! Si atunci mi s-a aprins beculetul.
-Brian!am strigat dintr-o data.
M-au privit ciudat.
-Ce-i cu Brian?s-a incruntat Jason confuz.
-Poate ne ajuta el sa ii gasim.
-Buna idee. Haideti in masina. Conduc eu.a spus Chris rapid si am fugit ca din pusca spre masina. Am intrat pe strada lui Brian.
Am batut la usa iar Brian cu un tigru imens stateau in spatele usii.
-Ohooooo,daca vrei sa intram in casa,tigrul ala nu sta mai aproape de 10 metri de mine!a exclamat Jason speriat.
Deja tigrul incepea sa maraie.
-Diego,taci naibii!a tipat Brian spre el. Nu va face nimic,intrati!ne-a facut loc sa intram.
Ne-am dus in bucatarie si ne-am asezat fiecare pe un loc.
-Deci baieti,ce va aduce pe aici?a intrebat spre noi.
-Nu stii?am intrebat.
-Ce sa stiu?s-a incruntat.
-Rossie si Colin au disparut.am spus.
-Nu are cum. A spus ca doarme la voi!a spus nervos.
-Iar Colin a spus ca doarme la ea.
-Ceva nu e okei aici.s-a incruntat Brian.
-Clar.am aprobat noi 3.
-Trebuie sa facem cercetari. Dar va anunt ca va dura cateva zile. Pana atunci,vreau sa ma lasati in pace pana va contactez.a spus.
Noi 3 am aprobat.
-Multumim Brian. Aurevoir!am spus eu.
Am iesit pe usa rapid si ne-am dus inapoi acasa.
-Treaba e ca si rezolvata.a aplaudat Chris impreuna cu Jason.

Rossie POV:
Au trecut 2 zile de la inmormantare. Nu ma mai pot desparti de locul asta. Doar stau si petrec nopti albe innecandu-mi amarul in achool si tigari. Privesc spre Colin,Cara,Harry,Liam,Louis si Niall. Ei pe departe de mine,nu au nicio treaba. Normal,ei nu fac parte din familie. Nici macar Cara.Pe ea au scos-o din mostenire cand a plecat. Nu o mai intereseaza deloc.
E ora 01:35 A.M si eu stau pe marginea canapelei savorand o sticla de Jack Daniel's si fumand zeci de pachete de tigari. Ma uit pe geam la ploaia torentiala. Ea parca ma intelege. Ma ajuta sa ma descarc sufleteste. Ea plange pentru mine,ma ajuta. Fata de persoanele din jurul meu,ea e aici sa imi fie alaturi.
Pasi se aud la capatul scarilor dar nu le bag in seama. Sunt prea ametita si fumata sa gandesc prea logic acum.
-Ce faci aici Rossie?am auzit o soapta cunoscuta.
Era Harry.
-Mnu e tbdeda pta.am balbait niste cuvinte.
Am incercat sa ma ridic dar am esuat lamentabil. Am cazut si am dat cu capul de masa de sticla. Asa am ajuns eu. O epava nenorocita si fara scapare.
-Haide,sa te ajut.a spus bland.
M-a luat in brate si m-a dus in camera mea. M-a pus usor pe pat si m-a acoperit cu plapuma pufoasa. A vrut sa plece dar l-am prins de mana.
-Mnu..stpai!am balbait in perna.
A chicotit usor si s-a asezat langa mine.
Inainte sa adorm,stiu ca l-am auzit vorbind.
-Am sa fiu tot timpul aici pentru tine,ingeras.Voi fi aici,promit.a soptit mangaindu-ma pe cap.
Am inchis ochii de tot. Am adormit in sfarsit dupa atatea zile. Si mi-a prins atat de bine.
*Dimineata*
Am deschis ochii lent si m-am frecat de doua ori. Soarele intra cu putere in camera ceea ce ma facea sa-mi mijescc ochii. M-am bagat iar cu capul in perna pana o mana mi-a apucat piciorul si m-a tras afara. Am scos un tipat lung si infundat cand am facut contact cu podeaua.
-Pe care dracu l-a pus satana sa ma deie jos din pat?am tipat cu nervii dati naibii.
Am auzit un chicot subtil dar destul de asurzitor.
L-am recunoscut in prima clipa.
-Harold Edward Styles!am tipat.
-Owwww,ai dat de dracu!l-am auzit pe Colin dupa usa.
Nici n-am numarat pana la 3 ca m-am ridicat in picioare si am inceput sa urmaresc jigodia cu 2 picioare. Pe mese,in curte,prin balta amenajata pentru pesti. Absolut peste tot pana l-am prins dezechilibrat si l-am aruncat in piscina din spatele gradinii.
Atat i-a fost.
-Acum sa te mai vad.am ranjit satisfacuta si mi-am frecat palmele malefic.
Am batut palma cu Colin pe scari si am urcat pana la mine in camera sa ma schimb in altceva mai normal. Am ales un top negru,blugi scurti taiati negrii si o pereche de converse tot negrii. Mi-am pieptanat parul si l-am prins intr-o coada de cal. Am luat telefonul si pachetul de tigari si am plecat in jos pe scari.
-Unde pleci?a intrebat Niall spre mine.
-Nu e treaba ta.am scuipat rece ceea ce l-a facut sa se intristeze.Oh Doamne nu am vrut sa te supar dar trec printr-o perioada mai grea si vreau sa fiu singura.i-am explicat dandu-i o imbratisare.
A incuviintat din cap si a urcat scarile.
Am chemat o masina sa ma duca pana la salonul de tatuaje.
Am intrat acolo si m-am mirat cand o fata tatuata din cap pana in picioare s-a oprit in fata mea zambind.
-Cu ce te pot ajuta?a intrebat vesela.
-Vreau doua tatuaje.am spus.
-Ai vreo idee sau ceva?
-Da. Pe incheietura vrea sa scrie caligrafic "Kate&Carson"(numele parintilor mei)iar pe spate pe omoplatul drept vreau sa scrie "Stay strong" tot caligrafic.
-Okei. Aseaza-te. Nu va dura mult.mi-a spus dulce.
M-am pus pe scaun si am asteptat sa isi faca treaba.
*Dupa 2 ore*
Am ajuns acasa zambitoare.
-Rossieeeeeee! A tipat Colin si m-a luat in brate.
I-am facut cu mana si el s-a incruntat mirat.
Am facut ochii mari si mi-am acoperit incheietura.
-Ce Dumnezeul mamei mele ai pe incheietura?!a tipat de s-a auzit in tot castelul.
Va fi o dupa-amiaza luuuuuuuuunga.

N/A:Hello babes.
Acum am postat la timp,bitch plizzzzz :))).
Sper sa va placa.
Kisses

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum