Capitolul 2

185 10 1
                                    

Rossalinda POV:
-Stai? Ce?!am țipat ca o nebuna.
Nu era vorba ca nu ma încânta ideea,ba chiar imi plăcea. Puteam sa scap din castelul asta nenorocit.
-No grites!ma mustra mama.
-Sí sí,continue.
-Pleci in Londra.Castelul e in pericol iar nimeni nu va bănui ca esti in Londra.a continuat mama mai calma.
-Bine bine. Când plec?
-In seara asta. Du-te si fa-ți bagajele. Vor veni niște servitoare sa iti împătureasca hainele si sa le pună in genți. Nu trebuie sa le iei pe toate. Iti mai cumperi haine noi.
-Muchas gracias. Nos vemos más tarde.am spus bucuroasa si am plecat dansând.
Nu pot sa cred ca scap de castelul asta închis pe viata!
Ooooo,daaaaaaaa.
Am intrat in camera si am inceput sa caut haine in timp ce cântam "No broken hearts" de la Nicki Minaj si Bebe Rexha.
No broken hearts in the club,no tears in the club
Cause we gon get it poppin' tonight
No broken hearts in the club,no drinks pour it up
Cause we gon get it poppin' tonight.
-Cânți foarte frumos.am auzit o voce.
Am tresărit speriata si m-am întors nervoasa.Era doar Brian.
-Am crezut ca esti vreo sclava. Jur ca iti dădeam bătaie.
-Da da.rade amuzat.
-N-a mai venit sclava si eu am terminat de împachetat.
-Eh lasa. Putem pleca?
-Dap.
-Haide sa iti iau bagajele si mergem.
-Ok.
Brian mi-a luat bagajele si am coborât pana la parcarea imensa. Mi-a pus lucrurile in portbagaj. Acum am realizat ce masina are. Un Ferrari LaFerrari negru mat. Wow. Ce frumusețe!
Nu am mai zis nimic si m-am dus sa imi iau rămas bun de la ai mei.
-Voy a echar de menos.
-Y el nuevo yo.au spus ei la unison.
-Haide Diego!am strigat tare,el urcându-se pe bancheta din spate a masinii.
I-am îmbrățișat strâns si am urcat in masina.
Brian a urcat si el si am pornit la drum. Mi-am sprijinit capul de geam simțind cum pleoapele imi sunt grele.
•••••••••••••••••••••••••••
Am deschis ochii somnoroasa clipind repetat.
Am privit in jur. Eram intr-o benzinărie. Brian a iesit din benzinarie si a urcat in masina.
-Nu stiam ca te-ai trezit.
-Abia acum 1 minut. Nu aveai de unde sa stii.
După 15 minute in tăcere s-au auzit niște zgomote puternice. Erau focuri de arma.
-Ce se intampla?am întrebat panicata.
-Doar taci,te rog.a răspuns la fel de panicat.
Am preferat sa tac din gura si am strâns cu putere mânerul ușii.  Masina se mișca dintr-o parte in alta,rotile scârțâiau iar viteza era una wow.Am inceput sa respir greu si sa suspin. Lacrimi s-au format in colțul ochilor dându-le frâu liber la scurt timp.
Suspinam si plângeam in liniște.
-Rossie,nu plange.Nu ai de ce sa te sperii.
-¿Como no me asusta?Focuru son maldita pistola!Y no se diga a llolar?!Un troquel,maldicion calmarse Rossalinda!am început sa bombăn in limba mea natală.
-Nu te înțeleg,Rossie. Calmează-te. Uite,am scăpat!mi-a spus blând si calm.
Am aprobat din cap.
-O sa imi povestești când ajungem in Londra.l-am avertizat.
A oftat si a dat din cap învins.
•••••••••••••••••••••••••••
Am oftat usurata când am văzut plăcuta cu "Bun venit in Londra".
-Mai avem 5 minute.mi-a spus Brian.
Am data din cap si mi-am verificat telefonul. 5 mesaje de la mama si niște notificări de pe Facebook.
Am închis telefonul când masina s-a oprit.
M-am dat jos din ea.Proasta mișcare. M-am împiedicat si am căzut in fund. Am rămas acolo câteva secunde pana m-am ridicat si m-am scuturat de praf. Am privit casa care era foarte frumoasa.Cu acoperiș de culoare neagra,2 garaje,din piatra crem si geamuri oglinda. Are un etaj si arata incredibil.

Am intrat înăuntru unde,era uimitor

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Am intrat înăuntru unde,era uimitor. Am fugit direct in camera mea. Am deschis usa de culoare neagra,larg si am rămas in prag. Camera asta era uimitoare.Un pat alb de doua persoane,semineu din piatra si o plasma.O canapea mov,un dulap negru,baie alba si balcon mare.Camera asta e de adolescenta normala,nu o printesa. S-asa nu vreau sa fiu tinuta in puf.

Mi-am lasat bagajele jos si am dat fuga la parter

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Mi-am lasat bagajele jos si am dat fuga la parter. Brian cara bagajele lui si câteva genți ale mele. Am zambit involuntar.
-Iti place camera ta?m-a întrebat cu speranța.
-Glumești?! O ador.am zambit cu gura pana la urechi.
Mi-a zambit înapoi.
-In câteva ore e gata cina. Du-te in camera ta si distrează-te. Ai console video,Xbox si canale cu moda si alte feluri.mi-a spus si s-a indreptat spre bucatarie.
Am murmurat un "ok" si am fugit pe scări.
-Haide Diego!am țipat.A venit in spatele meu,mârâind.
Am intrat in camera mea si m-am pus pe patul moale sa ma joc. Sa înceapă distracția.
••••••••••••••••••••••••••••
Eram la masa si mâncam ceva gătit de Brian pana mi-am adus aminte de ceva.
-Deci......ai de gând sa imi spui ce a fost cu focurile de arma?am întrebat curioasa.
S-a albit la fata si m-a privit șocat in ochi.

N/A:Hei,guys! Ma gandeam ca vroiati o surpriza. Sper sa va placa!

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum