Rossalinda POV:
-Nu ma lua cu "hei Patrissia". Ce cauti aici?am tipat nervoasa aruncand tigara pe geam.
-Pai cum mami si tati s-au dus pa pa ma gandeam ca ar trebui savin la inmormantare.
-Tot nu inteleg ce cauti aici. Tie nu iti pasa de ei.am privit-o cu dezgust.
-Pai nu imi pasa. Doar vroiam sa ii duc pe cei 3 si iubitul meu sa le arat casa unde vom sta.a spus zambind fals.
-Ce? Tu te-ai tampit? Nu vei sta in casa asta.Doar peste cadavrul meu,draguta.am spus cu nervii intinsi la maxim.
-Daca zici tu.....a spus soptind si plecand in camera ei,probabil.
M-am asezat linistita pe canapea,aprinzandu-mi o tigara si am deschis televizorul.
-Ammmmm....o sa stai si nu o sa ne bagi in seama?a intrebat Harry.
L-am privit scurt,dand din cap aprobator.
-Si nu iti e rusine ca esti intr-un tricou?a intrebat satenul caruia inca nu ii stiu numele.
-Oh,Doamne! Voi nu sunteti virgini,eu nu sunt virgina si imi sunt acoperite zonele intime. Nu inteleg care e problema!m-am ofticat.
Doar m-a privit scurt,vazundu-si de alta treaba.
-Rose?am auzit o voce groasa si ragusita.
M-am intors spre sursa unde era un Colin ciufulit intr-un tricou negru larg si o pereche de boxeri.
-Neata!i-am zambit.
-Neata. Ce cauta ei aici?a intrebat incruntat asezandu-se langa mine si aprinzandu-si o tigara.
-Au venit cu Cara. Cica ea si Styles sunt impreuna.am soptit spre el incepand sa rad cu pofta.
-Ce gluma buna.m-a urmat.
Ne-am terminat tigarile si ne-am dus sa ne imbracam ca sa luam micul de jun.
M-am imbracat cu o pereche de jeansi albastrii rupti,un tricou negru mulat si o jacheta neagra de piele. Am asortat niste converse negrii. Mi-am luat pachetul de tigari si telefonul plecand pe scari.
-Haide. I-am spus lui Colin mergand pe strada.
Ne-am asezat la un restaurant si ne-am luat comanda. Ne-am aprins fiecare cate o tigara tragand pofticiosi din ele.
*************************
Am ajuns la castel,fiecare plecand in camera lui ca sa ne schimbam pentru inmormatare. Cu lacrimi patate pe obraji,am imbracat o rochie din doua piese:fusta neagra pana la pamant,in valuri si cu o crapatura la piciorul stang. Mi-am pus un maieu din plasa neagra cu catifea care acoperea sanii. Mi-am pus o bratara aurie si niste sandale decupate negre cu toc de 10.
M-am machiat cu negru simplu pentru ca stiu ca voi plange si mi-am luat un plic negru in care mi-ma pus telefonul si cateva pachete de servetele.
Am coborat jos,asezandu-ma pe canapea ganditoare. Coborase si Colin,amandoi plecand in spatele castelului pentru inmormantare. Totul era negru,sumbru si mort.
Ii vedeam cum se cufundau in groapa maronie,ingropati de pamant. Lacrimile nu au mai rezistat si le-am dat cale libera. Venise randul meu sa vorbesc despre ei.
Am urcat emotionata pe scena,incercand sa nu ma innec in lacrimi.
-Imi aduc aminte de viata monotona dar frumoasa care o aveam inainte sa plec. Petrecem timp cu familia,chiar daca nu asa mult. Imi aduc aminte momentele frumoase traite. Ziua mea de la 14 ani,cand l-am primit pe Diego,aniversarea parintilor mei de acum un an unde am plecat in Caraibe,la o petrecere festiva si multe multe altele. Astea sunt amintirile si trecutul meu. Acum,viata mea nu va mai fi la fel. Voi ramane cu un gol mare in inima mea. Ii iubesc atat de mult,chiar daca nu o spun toata lumea stie ca o fac. Ii iubesc pana la Dumnezeu si inapoi. Am crezut ca o sa pot avea grija de ei. Si ce s-a intamplat? S-au dus. Si e numai vina mea. Ma simt atat de vinovata. Sunt distrusa. Poate ca nu fizic dar sunt distrusa psihic. Locul asta nu va mai fi acasa fara ei. Mi-e dor de ei. De parfumul imbietor al tatei,de parul buclat al mamei,de felul lor de a incerca sa ma educe. Poate ca acum nu realizez,dar nu ei sunt de vina pentru asta. Eu sunt vinovata si nu o sa mi-o iert niciodata. Fara ei,totul pare sumbru,intunecos,simplu. Fara ei,nimic nu va mai fi ca inainte.am terminat discursul,practic fugind plangand spre mormantul parintilor mei.
-Nu plecati! Nu plecati! Nu ma lasati singura! Fara voi sunt terminata! Va iubesc!am tipat plangand.
Colin m-a prins de mana si m-a tras inapoi in castel. M-am trantit in patul meu plangand. Colin imi mangaia parul si imi soptea cuvinte linistitoare. Umerii imi tresareau violent iar suspinele mele umpleau camera. Capul ma durea ingrozitor iar inima parca refuza sa mai bata. Ma simt distrusa. Sunt distrusa.
************************
-Haide Rose trebuie sa iesi din camera asta!a tipat Colin de dupa usa.
Inca o linie. Zilele astea am stat inchisa in camera mea plangand si taindu-ma cu lama. Lama. Ma simteam pe alta lume. Durea,dar nu mai tare decat durerea din piept.
-Stai aici de trei zile,iesi odata!l-am auzit pe Colin tipand.
Am suspinat.
Am tras o dara adanca,sangele tasnind. Imi apareau pete negre pe retina. Am simtit cum fac contact cu gresia rece. Negru.
*Intre timp in Londra*
Zack POV:
-Baieti,au trecut 4 zile de cand Colin a spus ca doarme la Rossie.
-Da....nu au mai dat niciun semn. E ciudat.a spus Jason.
-Ma duc la Rossie acasa.Pa.
Am spus fugind pana la masina. Am zburat practic pe sosea,ajungand in 10 minute.
Am batut la usa,dar nimic. Am mai batut o data,dar nimic. M-am uitat prin geam si totul parea pustiu.
Ceva e ciudat aici.....N/A:Hey babes!
Mi-a fost dor de voi. <3
Am postat capitolul mai tarziu pentru ca am fost plecata in Ungaria. Voi unde stati? Eu in Arad. Poate ne intalnim daca sunteti aradeni :)))
Ve iub
Kisses
CITEȘTI
The secret princess
FanfictionRossalinda Patrissia Venessia Montoya-Fiorre~O printesa elegantă din sudul Spaniei. Harry Styles~Un traficant rece. Ce se intampla când Rossie va fi trimisa in Londra,la un prieten de familie,când familie ii e in pericol? Va reusi sa fie o printesa...