Capitolul 9

107 5 0
                                    

Rossalinda POV:
-Ce dracu cauti tu aici?am intrebat plina de venin cu ochii rosii de furie.
-Pai,vezi tu.....dupa ce am disparut am ajuns in Londra si uite-ma aici. Surpriza!a vorbit ea cu un fals entuziasm.
-De ce aici? De ce acum? De ce ai fugit?am intrebat trista.
-Vezi tu.....aici pentru ca sunt iubita lui Harry,acum pentru ca asa s-a intamplat si am fugit pentru ca nu am mai suportat familia aia regala si plina de pufosenii.a ras ea.
-Aa,deci de-aia te comportai ca o curva. Nici nu stiu de ce mama si tata nu te-au dat spre adoptie.am replicat dezgustata si veninoasa.
A facut o fata trista. Normal ca o afecta. Nu ii placea niciodata sa o jignesc.
-Nu credeam ca vei ajunge asa. Sa ma jignesti si stiai ca asta ma doare cel mai tare.a soptit tremurat,o lacrima cazand pe obrazul ei.
-Scumpo,nu mai am sentimente de cand ai plecat. Am suferit foarte mult chiar daca erai o curva. Adica pe bune,cine isi aduce iubitul acasa si se mai si fute cu el mentionand ca aveai 14 ani,chiar in fata mea. Era oribil. Dar o curva,tot o curva ramane.am replicat si mai dezgustata.
-Trebuia sa spui asta chiar acum?a intrebat plangand.
-Chiar acum,draga.am zambit fals.
I-am intors spatele. Cand vroiam sa plec,am auzit-o.
-Ai un tatuaj?
M-am intors spre ea.
-Da. L-am facut cand ai plecat.am zambit fals.
Mi-am dat parul ca o diva si i-am facut cu ochiul lui Harry,mestecand din guma mea mentolata.
M-am dus in masina si am plecat direct acasa. Mai de curse imi ardea acum.
Harry POV:
-Esti sora geamana cu Rossie?am intrebat-o pe Cara.
-Da. Dar de ce ii spui Rossie? Eu ii spun Patrissia.a spus incruntata.
Am dat din umeri indiferent.
Aceasta veste ma soca foarte mult.Adica nu ma gandeam la asa ceva. E un soc.
Si mai are si un tatuaj?
Asta e si mai si. Black Buster. Distrugator negru. Ce ciudat.
Am vazut cum s-a urcat in masina si a plecat cu un fum negru si gros in spate. Mai de curse sa ii mai arda acum. Si Cara, la 14 ani sa se futa in fata ei. Mi-e greata deja de ea. Rossie are dreptate:o curva tot o curva ramane.
Rossalinda POV:
Am ajuns acasa,trantindu-ma direct in pat. Am inchis ochii si dusa am fost.
••••••••••••••••••••••••••••••
Dimineata era prezenta la fereastra mea,dandu-mi semne ca e momentul sa ma trezesc. M-am ridicat buimaca din pat si m-am dus direct la baie pentru rutina obisnuita.
Cum era soare afara si era trecut de 14:30,m-am gandit ca e o vreme buna de mers la plaja. Mi-am luat costumul din doua piese negru de la Forever 21 si m-am imbracat cu un top gri m-ai sus de buric,niste jeansi negri rupti in genunchi si o pereche de adidasi albi Air Max. Mi-am pus o bratara crem si una neagra pe fiecare mana si ochelarii mei cu rama gri di sticla albastra. Am luat un mar din fructiera si geanta cu lucruri necesare,urcandu-ma direct in masina. Am facut 10 minute pana la plaja. Poate pare ciudat ca in Anglia sa existe plaja cu mare dar,exista.
Am iesit fericita fugind prin nisipul cald,ceea ce e surprinzator in Anglia.
M-am asezat pe un sezlong si m-am dezbracat rapid. Mi-am pus ochelarii si m-am indreptat spre mare.

 Mi-am pus ochelarii si m-am indreptat spre mare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

M-am aruncat in apa inotand pe sub apa. Am mai stat vreo 20 de minute dupa iesind afara si punandu-ma pe sezlong. Am inceput sa imi butonez telefonul pana cand soarele mi-a fost rapus de niste umbre. Mi-am ridicat capul unde am vazut 4 baieti ranjind spre mine.
-Hei papusa. Eu sunt Zack.a spus un blond tepos.
-Hm,hei. Am spus confuza.
Sa fim seriosi. M-am enervat la apelativul "dragut" folosit de el dar hai sa ne jucam putin.
-Ei sunt Colin-a aratat spre un brunet tuns periuta-Jason-un saten cu breton in sus-si Christian-un blond tuns periuta.
-Buna,eu sunt Rossie.am spus.
-Pai Rossie,ce cauti aici singura?
-E o plaja si abea ce m-am mutat aici deci nu prea am reusit sa imi fac prieteni.am recunoscut sincera.
-Si ai vrea sa fim prieteni?a intrebat Colin.
Ideea asta chiar imi suna bine.Sa fiu prietena cu 4 musculosi superi draguti.
-Sigur.am zambit.
Soarele incepea sa paleasca si frigul aparea iar.
-Hei cred ca ar trebui sa plecam. S-ar putea sa inceapa ploaia.a spus Jason.
-Uita-ti numarul meu. Trimiteti-mi mesaj cand notati numarul.
-Okey. Ne vedem maine?a intrebat Christian.
-Sigur. Nu aveti facultate?
-Ba da. Academy Reynolds. Vii sa ne iei la 16:30?
-Fii sigur. Ne mai vedem baieti!i-am luat pe toti in brate. M-am imbracat si eu in hainele mele,asteptand sa mi se mai usuce parul.
Imi butonam linistita telefonul pana m-am ciocnit de un piept tare.
-Uita-te pe unde mergi!m-am rastit.
-Cine erau baietii aia?m-a intrebat Harry.
Mai ca explodam de nervi. Ce dracu mai are si el?

N/A:Hey minions!
Ce mai faceti?
Nu aruncati cu rosii in mine! Nu prea apuc sa postez. Sper sa ma intelegeti.
Va iubesc!
Kisses

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum