Capitolul 19

92 5 9
                                    

Rossie POV:
Nenorocitele raze ale soarelui imi bateau in ochi. Incercam sa ma dau jos din pat dar ceva sau cineva ma strangea de talie. M-am uitat uimita spre persoana de langa mine,fiind pregatita sa tip mai rau decat in filmele horror.
Mi-am lasat un tipat scurt,timp in care oaia creata a tresarit frecandu-se la ochi. M-am acoperit rapid cu patura,incercand sa il lovesc de nervi.
-Idiotule,ce dracu am facut azi noapte?
-Ne-am jucat poker pe dezbracate.imi raspunde sarcastic.
L-am privit cu spume la gura.
-Vorbesc serios.
-Oare,tu ce crezi?
-Hai mai lasa-ma. Eram bauta si fumata.
-Aham.ma priveste pervers.
-Du-te dracului.
M-am ridicat rapid din pat si am fugit in camera mea mai rau ca Speedy Gonzalez.
Am facut un dus luuuuung in care m-am frecat cu buretele mai rau ca faianța. Am iesit imbracata lejer si am iesit pe balcon fumand o tigara. Ma ajuta destul de mult. Mai ales dupa toate astea...
Cand am intrat inapoi in camera,cretul idiot plecase asa ca m-am aruncat in pat tipand puternic in perna. Sper macar sa fi folosit dracului un prezervativ ca nu imi trebuie puradei. Azi era ziua cand trebuia sa plecam inapoi acasa dar parca nu voiam sa plec. Imi e dor enorm de toti,mai ales de Diego dar as ramane aici pentru totdeauna. Poate ca asta am sa fac.
-COLIN!am tipat din gura de sarpe.
-Ce Doamne vrei femeie?intreaba panicat intrand pe usa.
-La ora 5 vreau sa ai bagajele facute si te vreu in masina.
-Unde mergem?intreaba confuz.
-Mergem in vacanta in polul nord.ma rastesc enervata la culme.
-A,serios? Ar trebui sa imi iau geci,nu?intreaba entuziasmat si parca confuz.
Mi-am dat ochii peste cap la prostia lui.
-Tu chiar nu te auzi? Cat de tut poti fi?
-Nu mai vorbi asa. Zi si tu dracului adevarul. Cateodata nu te inteleg...
-Plecam inapoi acasa. La 5 fix esti in masina cu tot cu bagajele mele.Nici nu ma intereseaza sa stiu cum o faci.strig coborand pe scari razand in sinea mea ca acum e ora 3.
In living erau cei 5 idioti cu curva de sor-mea. Imi dau ochii peste cap cand aceasta ma priveste cu satisfactie din bratele lui idiotul alfa. Pe cand el,ma privea pervers. Eram imbracata cu niste pantaloni scurti negrii si un maieu mai decoltat negru. Purtam sandale joase tip roman negre. Nu folosesc machiaj. Faceam niste cafea la aparat pana cand usa bucatariei sa inchide. Ma intorc ofticata ca persoana e sor-mea.
-Ce dracu mai vrei,fufi?intreb indiferenta.
-Pe cine faci tu fufi?se oftica ea.
-Pe tine scumpi,nu e ca si cum nu meriti porecla.ii fac cu ochiul smecher.
Era cu spume la gura si obrajii rosii. Tare ma abtin sa nu rad.
-Aham. Voiam sa iti spun ca am auzit de plecarea ta si sper sa faci accident si sa mori ca sa ramana totul mie.imi zambeste dulce(de diavol).
-Ir al infierno.ii rostesc cu zambetul pe buze.
Se uita crucis la mine,intrebandu-se oare ce zic.
Mda,ea nu a invatat spaniola pentru ca nu a interesat-o asa ca asta o pot lua in favoarea mea.
-Ce ma?ma priveste urat.
-No hay mucho que discutir con usted para que pueda ir.ma intorc inapoi la filtrul de cafea.
-Pfff. Stie careva sa ma ajute cu ea?ii intreaba pe idiotii aia 5.
Toti vin in bucatarie si se uita spre mine.
-Care-i problema?intreaba cel tuns periuta.
-No hay problema que lleva la chingada de aquí y usted y los demás.spun catre el nervoasa cu mainile incrucisate.
-Nu o inteleg. Vorbeste in spaniola si nu stiu o iota din ea.explica periuta exasperat.
Am zambit satisfacuta si am pus cafeaua intr-un termos.
-COLIN! Sa mergem!tip cand sunt in tocul usii dar observ ca deja e ora 5:02. Vad in masina un Colin cuminte la volan. Ma pun in partea dreapta si astept sa plece. Se conformeaza rapid si niciunul nu scoate un sunet pana la aeroport.Drumul pe aeroport a fost okei,nimic interesant. Ajunsesem a doua zi dimineata pe la 5. Intru in casa lui Brian si zambesc cand peste tot era intuneric pana cand o lumina ma orbeste.
-Spune-mi si mie domnisioara,de ce lipsesti de o luna?se uita Brian la mine nervos.
Am dat de dracu.
*dupa o luna*
Rossie POV:
Da,acum totul e okei,i-am explicat lui Brian si m-a inteles dar sa nu mai fac asa,vai Doamne🙄.
Oricum,nu chiar totul e okei. Din ziua aia nu exista ora in care sa nu vomit sau sa-mi fie greata. Am facut niste tratamente de intoxicare sau ceva pentru ca nu mai rezistam. Tot nu a trecut. Astazi,voi merge la baieti sa ii intreb pe ei daca au vreo ideie despre asta. Sper doar sa nu fie ce cred eu.
Ma sui in masina mea si pornesc spre casa baietilor.
Ajung rapid si bat la usa alert.
Colin deschide usa confuz si nervos dar cand ma vede i se maresc ochii la ce fata verde aveam.
Ma conduce rapid pe canapea si ma priveste speriat chemandu-i pe ceilalti.
-Rossie? Ce ai patit?ma intreaba Zack super speriat. L-am privit dragastos.
-Nu stiu baieti. De o luna incoace vomit,am greturi,am pofte mari de mancare si burta ma jeneaza. Spun rusinata.
-Rossie,doar nu esti....?ma intreaba Christian speriat.
-Chiar nu stiu....
-De ce ai crede asta?intreaba Jason.
-Pai,cand eram in Spania,eu si Harry......ne-am culcat.am spus incet jenata.
-Doar nu erai lucida,nu?ma intreaba Zack increzator.
-Eram bauta si fumata.
-Ma duc dupa 2 teste.spune Colin.
In 2 minute vine si imi da 2 teste. -Te duci in momentul asta in baie si vezi ce e cu tine.imi spune Colin autoritar.
Ma duc in baie rapid si fac testele. Incep efectiv sa plang cand vad rezultatul.
Ies din baie si ma uit plangand la baieti.
-Sunt insarcinata.spun printre sughituri.

N/A:So,so,so..... Am iesit din PAUZA
Mda,chiar imi cer scuze,nu inteleg de ce inca o fac. Stiu ca sunteti suparati pe mine si imi pare rau dar promit ca revin inforta cu capitolul urmator,poate o sa postez si niste "previw-uri". Cu parere de rau va spun ca o sa lipsesc 2 saptamani pentru ca merg la mare peste aproape o saptamana,dar voi posta,promit.
Va pup si va iubesc!

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum