Rossalinda POV:
Stau linista pe scaunul din avion cu un Colin adormit.
Mi-am pus castile in urechi dand drumul la muzica.
Fredonam usor melodiile triste.
Am scapat cateva lacrimi la gandul ca parintii mei nu mai sunt.
Am suspinat pentru ultima oara,adormind instant.
************************
-Colin! Am aterizat!tip de 10 minute la Colin care statea sprijinit cu capul pe umarul meu.
A mormait ceva ciudat cam ca un geamat si a deschis ochii somnoros.
-Haide,am ajuns.i-am spus bland zambindu-i cald.
Mi-a zambit emotionat iesind din avion. Se uita uimit la fiecare coltisor al locurilor.
-Bun venit in Sevilla!am tipat razand.
Sevilla poate ca nu e un oras asa cunoscut dar e atat de important pentru mine.
-E atat de frumos!tipa Colin fugind pe langa cladirile uriase si micutul rau cu pod unde oamenii se plimbau cu barcutele.-Ce dor mi-a fost de tine,Sevilla.am soptit cu un zambet cat China pe fata.
Mai ca imi venea sa plang.
-Haide sa mergem. Am inchiriat o masina.am spus spre Colin.
-Cand ai avut timp sa organizezi asta?
-Eh,treaba mea. Acum,haide!l-am tras de brat spre un SUV negru.
Ne-am urcat si am bagat cheia in contact.
Am gonit cu o viteza spectaculoasa pe strazile aglomerate. La scurt timp am ajuns pe podul lung spre castelul meu.
In fata se afla acum castelul meu,casa mea!
-Tu ai trait aici?a cascat Colin gura,inabusindu-mi un chicot.
-Dap,tot locul asta.am zambit nostalgica.
Mi-a zambit cu gura pana la urechi,inaintand spre usile mari. Am deschis larg,lasand la iveala curtea mea imensa cu iarba tunsa perfect egala,florile aranjate in diferite feluri si statuia din piatra in forma de printesa. Da,eram eu.
Am zambit.
-Locul asta e incredibil.a cascat Colin ochii.
-Inca nu ai vazut nimic.i-am spus.
A ranjit plecand cu mine spre usa.
Am deschis-o si pe aceasta larg,privind fascinata peste tot. Dar,m-am inselat. Totul parea mohorat si simteam aer statut. Atunci m-am trezit la realitate. Mama si tata nu mai sunt. Am incercat sa alung gandul asta dar am sfarsit fugind pana la parintii mei in camera cu Colin in spatele meu.
Si asta a fost tot. Parintii mei,in camera lor. In sicrie. M-am prabusit intre cele doua dand drumul unui suspin infundat. Colin ma mangaia usor pe spate,eu suspinand adanc.
-Ce frumosi sunt.a exclamat Colin trist,privindu-mi parintii.
-Au fost.i-am spus.
A clatinat din cap.
Acum nu mai aveau stralucirea aia. Erau palizi la fata,cu nenorocitii aia de ochi inchisi si cu bratele la inima.
Mi-am pus ambele maini peste mainile lor,scapand un suspin.
-Nu am apucat sa imi iau ramas bun. Vreau sa stiti ca va iubesc asa mult,chiar daca nu am spus-o niciodata.
Ati fost universul meu,si acum m-ati parasit. Nimic nu doare mai tare ca asa ceva.
M-ati distrus.am replicat stins.Haide Colin,sa iti prezint casa.mi-am tras nasul plecand din camera aia nenorocita.
-Deci asta e camera mea.am spus deschizand usa.
-Wow!a exclamat.
-Mda....printesa pufoasa.am pufnit.
Am continuat turul la sufrageria uriasa,bucataria si alte camere neimportante din castel.
La sfarsit m-am intalnit cu Jules,asistenul parintilor mei. Fostul.
-Inmormantarea este maine.
Va astept. Ii vom ingropa in spatele castelului.mi-a spus eu aproband.
I-am dat lui Colin o camera de oaspeti,gandindu-ne sa luam cina in oras.
M-am imbracat niste colanti negrii,o camasa rosie cu negru in carouri si niste converse visinii. Mi-am luat un ceas auriu si mi-am aplicat niste rimel si putin fard visiniu.
Am iesit din camera mea alunecand pe bara lunga de pe scari. M-am dus la Colin care avea niste blugi negrii si o bluza neagra plus o geaca de piele si converse negrii.
M-a luat de brat,mergand afara din castel. Am luat masina si ne-am dus in centru.
Ne plimbam pe strazile din piatra,admirand fiecare coltisor.
Ne-am hotarat sa mergem sa mancam la un restaurant unde ne-am luat fructe de mare.
Dupa cina,gandul ne-a fost sa mergem la un club.
Am oprit masina la primul club observat,intrand sfiosi in el. Ne-am asezat la o masa,eu scotandu-mi telefonul iar Colin pachetul de tigari. Da,fumeaza.
Un chelner a venit spre noi.
-Ce vreti de baut?
-5 shoturi de vodka.a spus Colin tragand din tigara.
-7 shoturi de tequila.i-am raspuns.
A aprobat din cap,facandu-se nevazut la scurt timp.
Ma uitam tentata la tigara subtire din mainile lui Colin.
-Imi dai si mie una?am intrebat timida.
S-a uitat ciudat la mine.
-Din cate stiu,nu ai mai fumat niciodata.a spus.
-Totul are un inceput.
Mi-a intins una,eu luand-o intre degetul din mijloc si cel inelar.
-O pui intre buze iar atunci cand se aprinde tu tragi in gura ca sa nu se stinga.imi explica,eu aproband.
Mi-am pus-o intre buze simtind cum ia foc,eu tragand din ea.Am simtit fumul toxic,eu tusindu-l puternic.
Colin a ras usor.
Am mai incercat inca o data,dandu-mi seama ca e chiar un sentiment placut.
-E chiar placut.am spus tragand a patra oara.
-Iti face rau.m-a privit.
-Eh,de aia avem o singura viata. Stii.....se spune ca viata e o curva asa ca trebuie sa o futi la maxim.am soptit cat sa ma auda,terminand tigara si turtind-o in scrumiera.
Atunci shoturile au venit,dandu-le pe toate pe gat si simtind cum ametesc.
************************
M-am trezit in camera mea,imbracata intr-un tricou pana la coapse,cu un pachet de tigari Kent nedesfacut si o bricheta langa birou.
M-am ridicat in fund,curpinzandu-ma o durere oribila de cap.
Am coborat cu pachetul si bricheta in mana,aprinzandu-mi una in mers. Trageam linistita pe scari,mergand pana in bucatarie. Am scos fumul pe geam,mai avand jumatate din tigara.
Mi-am inghitit pastila plecand cu tigara spre sufragerie cu gandul sa ma uit la TV. Mare mi-a fost mirarea cand am dat de un cap blond si inca 4 baieti.
-Cara?am intrebat cu tigara in gura.
S-a intors spre mine ranjind si usor mirata.
-Hei Patrissia.a zambit fals.N/A:Bonus,fratilor!
V-am spus ca o sa il postez,asa ca,there it is!
Va iubesc si ne vedem in weekend!
Kisses
CITEȘTI
The secret princess
FanfictionRossalinda Patrissia Venessia Montoya-Fiorre~O printesa elegantă din sudul Spaniei. Harry Styles~Un traficant rece. Ce se intampla când Rossie va fi trimisa in Londra,la un prieten de familie,când familie ii e in pericol? Va reusi sa fie o printesa...