Capitolul 11

104 4 0
                                    

Rossalinda POV:
-Pai sunt eu cu prietenii mei.am spus scarbita.
Harry a ranjit si s-a uitat superior spre mine.
Am facut o fata confuza pana m-am enervat.
-Ia asculta aici baietas,n-am nevoie de tine pe aici asa ca fa pasi ca nu sunt in grija ta!m-am rastit nervoasa.
A ranjit si s-a apropiat de urechea mea.
-Mereu vei avea nevoie de mine.a soptit senzual.
M-am dat mai in spate dezgustata si m-am asezat in mijlocul prietenilor mei.
Am inceput sa ma holbez la ei pana s-au facut jenati si au plecat. Am o privire intimidanta.
-Aia erau Harry Styles cu tarfa lui si gasca sa. De cand vorbesti tu cu ei?a intrebat Colin.
-N-o lua personal dar nu va intereseaza. Stiu ca tipii sunt periculosi,dar n-am treaba cu ei. Styles ala imi da batai de cap.am oftat.
-Cunosc. Zack a umblat 2 luni dupa o fata doar dandu-i tarcoale pana l-a plesnit si a renuntat.a ras Jason amuzat facandu-ma sa pufnesc in ras.
-Nu trebuia sa stie,Jason!a marait Zack jenat.
Am izbucnit si mai tare.
Pana m-am potolit,melodia Red Lips-GTA ft.Sam Bruno rasuna puternic.
-Melodia mea!am tipat fugind pe ringul de dans.
-No,no,don't let her smile fool
Don't let her eyes confuse
Red lips always lie
Cause her red lips have a filthy prize
That's murder in her paradise.
Melodia asta ma innebunea. Ma miscam cat mai lasciv atragand atentia multor oameni.
-No,no,red lips have a filthy prize
That's murder in her paradise.

Cineva m-a prins de talie si am inceput sa ne sarutam. Nu stiam cine e. Eram prea ametita ca sa mai fac ceva.
Ma conducea spre o camera unde ne sarutam cat mai pasional.Imi saruta gatul. Mi l-a muscat usor fapt ce m-a facut sa gem incontrolabil.
Pana mi-am dat seama. Nu era bine ce faceam. L-am impins pe baiatul din fata mea si am luat-o la fuga pana la baieti.
-Ce s-a intamplat?m-a privit Chris ingrijorat.
-Nimic.am gafait.
-In fine. Sa mergem pe pista.a spus Zack.
-Haideti.am spus iesind din club.
Ne-am urcat toti in masina.
Am facut obisnuitul drum pana pe pista,facand un drift  spectacular,atragand atentia tuturor.
Am ranjit multumita si am iesit din masina.
Am analizat pista,raceri obisnuiti,tatuati,curve,"regi" sau "regine". Ochii mi-au cazut pe Styles. Ochii lui de culoarea jadul ma innebunea cu o singura privire. Nici nu am observat ca ma holbez la el. Mi-am scuturat capul si m-am uitat in alta parte.
••••••••••••••••••••••••••••••
Deja ma plictiseam si nu se organiza nici o cursa.
Cred ca azi a fost cea mai plictisitoare zi de cand sunt aici.
-Si,ce facem?am intrebat.
-Hai sa ne jucam adevar sau provocare.a spus un baiat.
Ne-am asezat toti intr-un cerc.
-Adevar sau provocare?a intebat Zack pe Clarissa,o fata care organizeaza cateodata.
-Provocare.
-Te provoc sa te urci pe o masina si sa o speli lasciv.
Clari a dat din cap si si-a facut provocarea.
-Skyler?
-Adevar.
-E adevar ca ai facut sex?a ranjit Zack.
-Da.s-a inrosit ea.
••••••••••••••••••••••••••
Ne-am distrat foarte tare.
Era deja ora 03:00 asa ca i-am dus pe baieti acasa si am ajuns si eu.
-Brian?am intrebat uimita.
Brian era in sufragerie cu laptopul in brate. Si-a ridicat capul si mi-a zambit.
-Ce faci la ora asta treaz?
-Nu pot sa dorm. Tu ce ai facut azi?
-Am iesit cu niste prieteni in club si pe pista.
-Prieteni? Ce prieteni?
-4 baieti.
-4?Te descurci bine,nu gluma.a ranjit el.
-Ce pot sa spun? Sunt irezistibila.am dat din gene.
-Du-te sus si dormi. Pari obosita.
Am dat din cap si m-am dus sa imi fac un dus. Mi-am luat un maieu lung si larg pe mine si m-am pus in pat.
Am mai privit televizorul pana telefonul imi bazaia. Apelantul era chiar mama.
-Mama?am intrebat uimita.
-Sí,mi nina.
-¿Como está usted?
-Estados sigue en guerra y me tomo que no va a mejorar.
-Oh,madre,todo estará bien.
-¿Estás bien?Te ves cansada.
-Son las 3 de la mana, la madre.am oftat.
-Me había olvidado de  la zona horaria,bebe. Te dejo dormir. Buenas noches.
-Buenas noches.
Am spus si am inchis telefonul.
M-am trantit pe perna,franta.
Am inceput sa fredonez o melodie pe care o stiam.
-You don't own me
I'm not just one of your many toys
You don't own me
Don't say I can't go with other boys.
Ma gandeam la Harry. Ma gandeam la ochii lui minunati,la fata sa angelica,la cele doua gropite,la parul cret cu care ma puteam juca fara oprire.
Imi adusesem aminte de strainul cu care ma sarutam. Avea parul cret si ochii verzi. Nu! Nu putea fi el! Dar semana asa bine. Buzele acelea rozalii si fine,carnoase si dulci.
Nu! Nu pot sa ma indragostesc de el! Nici macar nu il plac. E doar o atractie ce va disparea rapid.
Sau nu?

N/A:Capitol scurt si plictisitor. Scuze,nu prea am starea necesara de inspiratie.
Kisses

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum