Capitolul 5

146 9 2
                                    

Rossalinda POV:
-Deci....a inceput Harry.
-Sa nu te pună naiba sa spui ceva.am mârâit.
-Si ce ai de gând sa faci?a ranjit.
-Nu cred ca vrei sa faci cunoștința cu Diego.am zambit malefic.
-Nu ai face asta.a spus speriat.
-A,nu? Diego,e ora mesei!am țipat cat sa ma audă tigrutul meu.
Diego a alergat pe scări aproape impiedicandu-se. Am zambit amuzata când i-am văzut expresia înfometată si ușor curioasa când l-a văzut pe Harry.
I-am aruncat o privire lui Harry care era ușor speriat.
-Diego,hai sa faci cunoștința cu Harry.l-am îndrumat.
Acesta a venit spre mine sfios,dându-mi o limba pe obraz. Am zambit copilărește si l-am tras pe Harry mai aproape. El si-a dus mana spre nasul lui,Diego adulmecandu-l cu atenție. După a inceput sa il lingă pe mana.
-Vezi,te place. Sa nu iti mai fie frica.
Mi-a zambit. Si nu era un zâmbet malefic,șmecher sau de alt fel.Era unul prietenos.
S-a pus in genunchi si a începuta sa se joace cu tigrutul meu.
-Hei amice. Ma bucur sa iti fiu prieten.a zambit el.
Am zambit si m-am dus sa ii fac mâncarea lui Diego.Am luat niște bucăți  de carne care le-am prăjit si le-am pus in farfuria lui cu niște bobițe si un castron cu apa.
-Diego,e gata mâncarea!am țipat.
A venit alergând si s-a aruncat pe mâncare. L-am mângâiat pe spate după care l-am lasat in bucatarie eu plecând in sufragerie unde Harry se uita la un meci.
-Cine joaca?am întrebat.
-Barcelona cu Liverpool.a răspuns.
Am ranjit. Barcelona e din Spania si cred ca sunt cel mai mare fan al lor.
-Punem pariu ca Barcelona va încheia cu un penalty care le va da victoria?am întrebat.
-Eu pun pariu ca Liverpool va câștiga.
-Bine. Dacă câștig imi dai pace.
-Bine. Dacă câștig imi vei spune totul despre tine.
-S-a facut.am spus si am bătut palma.
••••••••••••••••••••••••••••••••
-Barcelona e pe cale sa câștige in ultimul minut. Dar stai! Un coechipier din Liverpool fura mingea si șutează direct in poarta Barcelonei. Dragi spectatori se pare ca asta a fost o întorsătura foarte impresionanta. Felicitări echipei din Liverpool si mult noroc Barcelonei care chiar dacă a pierdut,se califica in finala. Atât pentru seara asta. Ne revedem miercuri cu Franța V.S Bulgaria. Noapte buna!
-Ce?! Nu!am țipat nervoasa.
-Da!a țipat Harry fericit.
-Nu pot sa cred! Barcelona a castigat tot timpul.am oftat nervoasa.
-Heh,câteodată trebuie sa știe si cum e sa pierzi. Acum,vreau sa spui totul despre tine.
Am stat putin pe gânduri. Oare sa ii spun adevarul? Pot avea încredere. Fata lui inspira atâta întuneric si mister încât nu pot pătrunde. Si eu care pot citi pe fata oamenilor cum se simt si ce au in interiorul lor. Mi-am aruncat ochii pe verdele lui de jad unde puteam citi încredere. Am decis sa ii spun totul.
-Întâi numele meu adevărat e Rossalinda Patrissia Venessia Montoya-Fiorre.
-Ai un nume ciudat. Parca de printesa.a spus gânditor.
-Sunt o printesa din sudul Spaniei.
A facut ochii cat cepele.
-Serios? Si de ce te ascunzi? De unde il cunosti pe Brian? Ți-a spus cu ce se ocupa?
-1.Foarte serios.2.Ma ascund pentru ca regatul meu e in pericol.3.Brian imi e prieten de familie si il cunosc de când ma stiu.4.Mi-a spus ca e traficant si face trafic de droguri si arme. Sunt la curent cu știrile.
-Mbine.Cati ani ai?a întrebat curios,zâmbind ușor.
-19.am zambit. Tu?
-20.a zambit prietenos.
Inca un zâmbet adevărat. Doamne,nu ma fa sa ma topesc aici!
-Si nu esti o racerita?
-Nup. Stiu sa conduc dar nu am participat la curse si nu cred ca am adrenalina aia.
-Nu vei stii dacă nu încerci.
A vrut sa mai spună ceva dar pe usa intrase Brian.
-Hei,eu care ma panicam ca va veți omora stați aici si voi vorbiți ca niște oameni normali?a întrebat.
Eu cu Harry ne-am uitat la el ciudat dar n-am mai spus nimic.
-Harry,poti pleca. Nu mai am nevoie de tine.a spus Brian nepasator.
Harry a facut o fata ofticata,si-a luat geaca si a spus un "pa" tăios. Am dat din umeri indeferenta acum privindu-l pe Brian.
-Am o surpriza pentru tine.a spus entuziasmat.
-Serios?Ce?am ridicat o sprânceană.
-Vino afara sa vezi.
L-am urmat pana afara in curte fiind asezat un Lamborghini Aventador negru mat cu detalii albastre. Am căscat ochii cat cepele.
-O,Doamne! Mulțumesc,mulțumesc,multumesc,multumesc!am țipat sărindu-i in brate si dându-i un pupic pe obraz.mi-a zambit prietenos.
Am fugit spre masina intrand in ea. Am rotit cheia din contact care era una fina cu emblema celebrului Lamborghini. Bordul s-a aprins dând viata masinii. Am accelerat puternic gonind cu ea pe străzile întunecate ale Londrei.
-Buna ziua. Care este șeful meu?a întrebat o voce de fata care m-a facut sa tresar.
-Ce?! Ma numesc Rossalinda si eu sunt șeful tau. Dar de unde te auzi?
-Oh,draga mea Rossalinda eu sunt Breetney,ajutorul tau vocal. Văd ca nu ai aflat de mine.
-Pai nu prea.
-Eu te voi ajuta cu orice vrei. Pot sa fiu G.P.S,parrot speaker,canal de muzica si multe altele plus prietena,desigur.a chicotit ea.
E asa draguta!
-Okey. Eu sunt Rossalinda sau Rossie.
-Hey Rossie. Deci,cum ți se pare masina?
-E incredibila. O ador!
-Hehe,stiu. Sper sa ne înțelegem bine. Ma bucur ca într-un sfârșit am si eu o prietena.
-Si eu,Bree!Stai! Bree unde suntem?am întrebat panicata. Eram pe o sosea pustie. De la un kilometru se auzea muzica bubuind ceea ce imi dădea un sentiment ciudat. Fum toxic de tigara si miros de băutura se simțea puternic si mașini turate se auzeau înfundat.
Miros a cauciuc ars era si el prin aer ceea ce ma făcea sa ma strâmb. Aveam un sentiment ca ceva nu e bine si cred ca stiu unde sunt.
-Rossie,esti la un kilometru de pista de mașini.
-Ah,la dracu' si cu asta!am tipat. Si acum ce facem?am continuat oftând obosita.

N/A:Hello,minions!
Imi pare rau ca postez asa greu dar saptamana asta am fost plina de teste si muuuuulte teme. In orice caz,sper sa va placa!
Kisses💋

The secret princessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum