Rossalinda POV:
"Eram pe un drum necunoscut. Ma simteam urmarita. Am auzit pasi. Am inceput sa alerg pana am fost prinsa de brat.
-Ce face o fata asa frumoasa pe strazile astea noaptea?m-a intrebat un barbat cu un ranjet scarbos.
Am incercat sa imi acopar dezgustul dar frica persista in mine puternic simtind cum explodez.
-V-vr-re-ea-au s-s-a m-m-erg a-ac-ca-s-sa.m-am balbait speriata.
-Eu cred ca mai poti sta putin. Ne distram si noi.a ranjit draceste,plimbandu-si mainile pe corpul meu inghetat.
Mici lacrimi mi s-au format la colturile ochilor,dandu-le frau liber.
Nu puteam sa cred ca dupa seara asta minunata urma sa fiu violata.
Mi-a dat fusta jos,sarutandu-ma scarbos. Plangeam si suspinam si scoteam gemete de durere.
-Ce o sa ne distram.a spus pe gatul meu.
Am inghitit in sec.
L-am simtit la intrarea mea,patrungand in mine.
Am tipat de durere,plangand si innecandu-ma in lacrimi."
-Nu!am tipat.
Eram in patul meu. Am oftat usurata si m-am indreptat spre baie.
Am icnit speriata cand m-am vazut in oglinda. Fata rosie si plansa,ochii umflati si rosii si parul in toate partile. M-am aruncat la propriu in cada facandu-mi un dus bine meritat.
M-am imbracat. Am ales un maieu negru mai sus de buric si mulat,niste iegari negri si niste lanturi argintii.
Mi-am pieptanat parul si l-am lasat pe spate. Am coborat la parter unde nu era nimeni. Am mers in bucatarie sa mananc ceva si am vazut un biletel pe frigider.
"Rossie,am plecat in Moscova dupa verisorul meu care va sta cu noi cateva saptamani. Ma intorc peste 3 zile.
Ai grija de tine.
-Brian"
Am strans din ochi nervoasa,brusc,pofta de mancare disparandu-mi.
Am parasit bucataria in liniste.
Eram atat de obosita incat nici nu stiu cat e ceasul,ce zi e azi. Am ramas unpic marcata de visul meu,ceea ce ma facea sa imi pierd din incredere. Oh,Doamne! Am nevoie de o imbratisare.
Am fugit pana in camera mea unde am luat cheile de la masina si am zbughit-o pana la baieti.
-Hei Rossie.
-Hei.am spus,
-Esti bine?
-Da.
Am trecut cu masina pe langa casa lui Styles si a celorlalti si toti erau afara. Pai nici nu ma mir,baietii stau langa astia.
Am vazut ca nu am loc la ei asa ca am parcat pe laterala langa bordura. M-am dat jos din masina,tragand o privire la Styles care se uita la mine. Nu l-am bagat in seama si am batut la usa baietilor. Un Zack somnoros mi-a deschis usa,uitandu-se la mine speriat cand mi-a vazut ochii rosi. S-a uitat ingrijorat la mine,eu izbucnind in plans fugind sa il strang in brate. M-a luat stil mireasa si m-a dus in sufrageria lor,unde ceilalti erau acolo. S-au uitat la mine speriati.
-De ce plangi?m-a intrebat Zack.
Oh,Gosh e asa frumos.Taci Rossie!Gata,gata constiinta.
-Am visat ca am fost v-v-vi-o-o-l-la-t-ta.am izbucnit puternic in plans.
Au venit toti si m-au luat in brate.
Harry POV:
-Ati vazut si voi ca avea ochii rosii?am intrebat.
-Da.au raspuns ceilalti ganditori.
-A fugit in brate la Zack plangand.a spus Niall.
Aceste cuvinte m-au facut sa strang manerele scaunului pe care stateam.
-Sigur a patit ceva.am spus la fel de ganditor.
Rossalinda POV:
Baietii m-au facut toata dupa-amiaza sa rad. Am si stabilit ca in seara asta mergem la un restaurant sa cinam impreuna. Am fost incantata de ideea asta asa ca am mers acasa. M-am imbracat cu o fusta alba putin mai jos de coapse o bluza mai sus de buric pusa pe brate. Mi-am luat lenjeria intima neagra,sutienul observandu-se prin material.
Mi-am luat o geanta eleganta unde am pus cele necesare.
M-am machiat cu alb si mi-am indreptat parul lasandu-l liber pe spate. Mi-am luat tocuri cui albe cu sclipici pe toc si am iesit in fata casei. Baietii au spus ca ma iau ei asa ca....de ce nu?
Masina neagra a lui Zack s-a facut vazuta,eu urcand pe bancheta din spate. Toti erau la 4 ace si cu gel in par. Aranjati nu gluma.
-Arati super.au spus toti la unison.
Am rosit.
-Multumesc. Si voi sunteti minunati.am replicat zambind.
Am mers la un restaurant "Le formidable" foarte sofisticat,observ.
Am coborat toti,mergand in sir lateral,eu in mijloc. Am intrat inauntru toti uitandu-se ciudat. Adica 4 baieti si o fata nu vezi prea des. Am mers la masa rezervata. Eu stateam in capul mesei si ceilalti langa mine.
-Deci......spuneti-mi despre viata voastra.am spus sorbind din vinul rosu adus de ospatar.
-Pai.......sunt adoptat de la 10 ani cand au murit parintii mei si nimeni nu m-a vrut. Mi-am petrecut timpul iesind pe afara,cu scoala nu ma omoram,am facut box cativa ani si acum particip la curse. Si binenteles,facultatea.a spus Zack.
Zack adoptat cu parintii morti la 10 ani. Ce tragic. Dar l-am privit zambind.
-Viata mea a fost una mai ciudata. Invatam acasa si calatoream in toata lumea cu parintii. Nu prea am apucat sa am prieteni. Ne mutam in fiecare luna.a spus Jason.
I-am zambit apreciativ.
-Eu traiesc cu matusa,mama m-a dat afara cand m-am luat la bataie cu tata pentru ca era din nou beat. Imi place sa traiesc viata la maxim si niciodata nu ma plictisesc.a spus Colin.
Am ranjit.
-Viata mea a fost una normala. Invatam,mergeam in vacante pana parintii s-au distantat de mine. Am o gramada de prieteni dar doar 4 reali.a zambit Christian.
I-am zambit.
-Tu ce viata ai avut?a intrebat Zack,care,era atat de frumos azi.
Oh,Gosh,doar sa nu salivez.
-Viata mea a fost una monotona si fara sens.Am trait intr-un castel,am invatat acasa,nu am avut prieteni decat familia,am fost crescuta in puf pentru ca da,sunt o printesa.am spus totul dintr-o rasuflare.
S-au uitat la mine ciudat.
-Vorbesti serios?
-Da.N/A:Hey babes!
Mi-a fost dor de voi. Stiu ca postez rar dar sunt plina de evenimente. A fost ziua mea si mna,am avut multe de facut. Incerc sa postez in fiecare weekend. Va iubesc!
Kisses
CITEȘTI
The secret princess
FanficRossalinda Patrissia Venessia Montoya-Fiorre~O printesa elegantă din sudul Spaniei. Harry Styles~Un traficant rece. Ce se intampla când Rossie va fi trimisa in Londra,la un prieten de familie,când familie ii e in pericol? Va reusi sa fie o printesa...